2021-03-10, 01:08
Medlem
Lala.s avatar
Vem var det Louis menade mer när han sa att han tror två skåningar kommer vara de som tävlar om miljonen? Emelie vet jag är från Skåne men vem är den andra han syftar på?
2021-03-10, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Vem var det Louis menade mer när han sa att han tror två skåningar kommer vara de som tävlar om miljonen? Emelie vet jag är från Skåne men vem är den andra han syftar på?
Adrian
2021-03-10, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag hoppas verkligen att lag 1 kommer hänga löst denna vecka och att Therese kommer lämna!!!
Hon är en elak människa som är så svartsjuk på Emelie och därför går runt halvnaken och flirtar med Adrian för att trycka ner Emelie. Det roligaste är att Adrian dissat Therese flera gånger men hon fortsätter ändå för hon är så korkad. När hon igår skrek "FÖRMINSKA INTE MIN RÖV", så sjönk hon ännu mer.
Hon är väldigt tillgjord och ändrar beteende när hon hänger löst. Sen är hon så extremt uppmärksamhetskåt och går runt och putar med röven och brösten för att hon är i behov av komplimanger. Mer oäkta person får man leta efter. Sist men inte minst är hon dötrist så att man somnar.
Therese hamnar längst ner på min lista över mest gillad till mest ogillad i huset. Önskar såååå mycket att Tess lämnar på måndag.
Spot on!

PS. FÖRMINSKA INTE MIN RÖV!
2021-03-10, 01:12
Medlem
Hörde ni i liven att Therese vart super butthurt och triggered över att Nardos och Simon fick fler röster än henne 😁 hon fick verkligen årets reality check...hade hon inte haft syster med 180.000 följare på IG så hade hon åkt i måndags med huvudet före
2021-03-10, 01:12
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Alla här verkar börja värma upp till Nardos, hon befinner sig i Top 5 i typ allas listor 😍😍 sakta men säkert så kommer hon bli stor favorit bland flashbackare också, hon har ju redan förtrollat alla på IG med hennes charm 😍😍
😂
Vaknade du sen?
På någon sluten institution?
2021-03-10, 01:14
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ortviken99
Spot on!

PS. FÖRMINSKA INTE MIN RÖV!

2021-03-10, 01:15
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Superdanke.
Det är väl i princip det jag misstänkte. Spenderade nästan 10 år i krogbranschen och hon känns inte alls som en kandidat jag skulle säga vara på något sätt extraordinär. Jag var också köksdräng under en tid och fick typ rensa filéer och skala potatis, rensa filter och stekbord. Jag skulle inte kalla mig för kock eller köksmästare efter det. Vem vet hon kanske vill fläska på sin CV eller skryta lite inför andra genom att slänga sig med fina namn. Det är det jag faktiskt tror. Ännu mer efter dagens tävling. Bra kockar kan med stängda ögon mäta upp en oxfilé på 100g och mäta upp 2 liter mjölk med vänsterhanden samtidigt som de tillreder mat för 10 personer med olika rätter från menyn.
Vet du inte skrev Frantzén men såg nån annan i tråden skriva att hon jobbat där och det stämmer inte. Inte en chans att hon satt sin fot i det köket. Man måste på riktigt vara vältränad eller äta rätt droger för att kunna orka med att jobba på ställen som håller sådan klass. Däremot så har hon nämnt att hon jobbat på vassa eggen vilket absolut inte är ett dåligt ställe. Men som vadå är lite oklart eftersom hon inte kan stekgrader. Får lite demichef vibbar över henne så kanske något sådant. Kallskänka är möjligt också, har varit ett jäkla bakande i huset.
2021-03-10, 01:16
Medlem
Lukasjenkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hmm, du skrev att Negros "ändrat" sig och "vuxit".
Såg du tävlingarna på liven idag?

Eller rättare sagt hur hon betedde sig mellan tävlingarna?

Hon slog ju precis varenda vidrighetsrekord, den utan konkurens jobbigaste deltagaren i Big Brothers historia!

Och "nålen i höstacken"!?

Jag garanterar att våran hund har högre IQ än henne.

Kollar bara på avsnitten som sänds på kvällen, inget live.
2021-03-10, 01:17
Medlem
Citat:
Alla här verkar börja värma upp till Nardos, hon befinner sig i Top 5 i typ allas listor 😍😍 sakta men säkert så kommer hon bli stor favorit bland flashbackare också, hon har ju redan förtrollat alla på IG med hennes charm 😍😍
Jag vacklar när det gäller Nardos.Ibland tycker jag att det finns hopp men sen blir hon lika charmig som en treåring som lägger sig på golvet inne på ICA och skriker när man har bråttom hem.
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Hörde ni i liven att Therese vart super butthurt och triggered över att Nardos och Simon fick fler röster än henne 😁 hon fick verkligen årets reality check...hade hon inte haft syster med 180.000 följare på IG så hade hon åkt i måndags med huvudet före

Hahaha Therese har noll verklighetsuppfattning om hon tror att hon skapar mer underhållning än Nardos och Simon. En vandrande pinne är mycket mer intressant att kolla på än Therese, hon har inte sagt något kul sen hon kom in.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Yep. Det är väldigt sant. Har svårt att förstå att hon skulle kunna slå ut Luis om jag skall vara ärlig. Kan inte se att "normala" människor skulle rösta på henne och vad de skulle se i detta våp. Hon är ett tomt skal för mig med en "känd" syrra. Nu vill hon överträffa henne med bajshålet-snacket och flasha det hon besitter.
2021-03-10, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
😂
Vaknade du sen?
På någon sluten institution?
Vad försöker du hinta? Att det inte stämmer? Har du varit här första veckan där alla i princip sågade henne dag in/dag ut? Så det är super refreshing att se att det börjat vända

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in