2021-03-10, 00:42
Avslutad
Helt seriöst. Gick precis in igen efter 2 timmar. Filmar dom när dom sover alltså sedan typ kl 21. Och skäms inte? Ingen förklaring till tittarna? Dom är inte så dumma att dom inte förstår hur vi tänker.
2021-03-10, 00:44
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Tror lag2 kommer hänga löst denna vecka.
Undrar vem som har svagast stöd av..
Emelie
Pedram
Joel
Judith
Nardos
Pontus

Sätt att mammagruppen är trötta på Pontus.
Tror Pontus har svagast stöd men hoppas på Judith. Om vi utgår från att tre hänger löst ur lag 2 hoppas jag på Nardos, Joel och Judith. I den konstellationen tror jag nämligen att Judith skulle få lämna.
2021-03-10, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Som jag uppfattade det så brukade hon jobba gratis för att bättra på sitt CV så hon har väl aldrig varit någon head chef direkt.
Hon har väl fått preppa och lärt sig hur man klappar serveringspersonalen på arslet lite diskret
2021-03-10, 00:47
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karppa
Kan jämföra med finska BB igen. Där har dom sömnförbud innan 23.00 och att sova på dagarna är absolut förbjudet. I svenska BB sover dom visst när dom vill?
Ordning och reda som vanligt i vårat på så många sätt nuförtiden, helt överlägsna grannland i österled.

Vad kan man säga annat än.....grattis!

Avis.
2021-03-10, 00:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Tror Pontus har svagast stöd men hoppas på Judith. Om vi utgår från att tre hänger löst ur lag 2 hoppas jag på Nardos, Joel och Judith. I den konstellationen tror jag nämligen att Judith skulle få lämna.

Tror också Judith riskera ryka, folk har tröttnat på henne och hon och Nardos slåss lite om samma röster.
2021-03-10, 00:49
Medlem
Min lista just nu. Favorit överst:

Nardos
Simon
Tanja
Joel
Adrian
Ponne
Katti
Steph
Pedram
Emelie
Judith
Therese
2021-03-10, 00:51
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Som jag uppfattade det så brukade hon jobba gratis för att bättra på sitt CV så hon har väl aldrig varit någon head chef direkt.
Superdanke.
Det är väl i princip det jag misstänkte. Spenderade nästan 10 år i krogbranschen och hon känns inte alls som en kandidat jag skulle säga vara på något sätt extraordinär. Jag var också köksdräng under en tid och fick typ rensa filéer och skala potatis, rensa filter och stekbord. Jag skulle inte kalla mig för kock eller köksmästare efter det. Vem vet hon kanske vill fläska på sin CV eller skryta lite inför andra genom att slänga sig med fina namn. Det är det jag faktiskt tror. Ännu mer efter dagens tävling. Bra kockar kan med stängda ögon mäta upp en oxfilé på 100g och mäta upp 2 liter mjölk med vänsterhanden samtidigt som de tillreder mat för 10 personer med olika rätter från menyn.
2021-03-10, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Superdanke.
Det är väl i princip det jag misstänkte. Spenderade nästan 10 år i krogbranschen och hon känns inte alls som en kandidat jag skulle säga vara på något sätt extraordinär. Jag var också köksdräng under en tid och fick typ rensa filéer och skala potatis, rensa filter och stekbord. Jag skulle inte kalla mig för kock eller köksmästare efter det. Vem vet hon kanske vill fläska på sin CV eller skryta lite inför andra genom att slänga sig med fina namn. Det är det jag faktiskt tror. Ännu mer efter dagens tävling. Bra kockar kan med stängda ögon mäta upp en oxfilé på 100g och mäta upp 2 liter mjölk med vänsterhanden samtidigt som de tillreder mat för 10 personer med olika rätter från menyn.
Ja eller att de som intervjuade henne inför det här hjälpte till att fläska på att hon var kock på en fin restaurang.Men krogbranschen är ju slitig med mycket hierarki så bra att hon försöker ta sig in iaf.
2021-03-10, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Jag stör mig på många men han är ju totalt blank och tråkig. Han varken syns eller hörs... så tråkig att man nästan stör sig mer på honom än dom andra (ännu värre när så många höjer honom till skyarna).

Tror många älskar honom av andra skäl, han är SÅ unik i jämförelse med andra killar som man möter dagligen, du kommer ALDRIG kunna hitta en hunk i hela Sverige med sån vacker utseende och utstrålning som skulle sitta där och föredra att samtala med kärringar och gubbar over the "hip" young folks i huset och han fällt så många tårar över att Louie lämnade huset visar att han är så genuin, ödmjuk, jordnära och har god hjärta för många i huset undviker de äldre eller blir uttråkade efter 1 minut av att sitta med de för de uppfattas som "skittråkiga". Adrian kan genuint lyssna på allas historier i flera timmar utan att avbryta och remain vara super engagerad genom hela samtalet vilket måste vara mest sällsynaste egenskap i dagens samhälle där alla vill enbart höras och synas men ingen har tålamod att lyssna på någon. Utöver allt det där så är han skit snygg, stark och smart
2021-03-10, 01:02
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukasjenko
Jag gillar:
1. Katti, kul med någon som inte är ung och dum. Fötterna på jorden. Ett original.
2. Nardos, tyckte hon var jävligt oskön i början, men har verkligen ändrat sig och vuxit.
3. Judith, känns som en genuint snäll människa.
4. Stephanie, arbetarklass, fötterna på jorden.
5. Joel, känns som en genuint snäll kille.

Jag ogillar:
1. Simon, ännu en narcissistisk grabbarnas grus-kille.
2. Emelie, blåljuger, manipulativ, narcissist.
3. Pedram, noll personlighet, oskön.
4. Pontus, ännu en hipster från malmö som ska vara "vild och galen" men framstår bara som en klassens clown som inte växt upp.

Neutral:
Therese: Inte gjort något intryck på mig.
Adrian: Samma sak där, inget intryck.
Hmm, du skrev att Negros "ändrat" sig och "vuxit".
Såg du tävlingarna på liven idag?

Eller rättare sagt hur hon betedde sig mellan tävlingarna?

Hon slog ju precis varenda vidrighetsrekord, den utan konkurens jobbigaste deltagaren i Big Brothers historia!

Och "nålen i höstacken"!?

Jag garanterar att våran hund har högre IQ än henne.
2021-03-10, 01:02
Medlem
Lala.s avatar
Jag hoppas verkligen att lag 1 kommer hänga löst denna vecka och att Therese kommer lämna!!!
Hon är en elak människa som är så svartsjuk på Emelie och därför går runt halvnaken och flirtar med Adrian för att trycka ner Emelie. Det roligaste är att Adrian dissat Therese flera gånger men hon fortsätter ändå för hon är så korkad. När hon igår skrek "FÖRMINSKA INTE MIN RÖV", så sjönk hon ännu mer.
Hon är väldigt tillgjord och ändrar beteende när hon hänger löst. Sen är hon så extremt uppmärksamhetskåt och går runt och putar med röven och brösten för att hon är i behov av komplimanger. Mer oäkta person får man leta efter. Sist men inte minst är hon dötrist så att man somnar.
Therese hamnar längst ner på min lista över mest gillad till mest ogillad i huset. Önskar såååå mycket att Tess lämnar på måndag.
2021-03-10, 01:06
Medlem
Citat:
Ja eller att de som intervjuade henne inför det här hjälpte till att fläska på att hon var kock på en fin restaurang.Men krogbranschen är ju slitig med mycket hierarki så bra att hon försöker ta sig in iaf.
På Pedram lät det ju först som att han var utbildad vid MIT fast han sitter som support på elgiganten

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in