2021-03-10, 00:13
Medlem
Sir_Ks avatar
Alltså vem i helvete kom på den här jävla dumma temaidén? Det är så jävla dålig TV man betalar för... läggdags vid 21... kom igen nu. Hade hellre sett en temafri vecka där deltagarna umgås och pratar med lite drama som bonus... vad fan är det här?!
2021-03-10, 00:14
Medlem
xrlpyts avatar
1. Steffi
2. Simon
3. Emelie
4. Tess
5. Tanja
6. Adrian
7. Joel
8. Nardos
9. Pontus
10. Pedram
11. Katti
12. Judith
2021-03-10, 00:14
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Just därför jag ofta tjatar om hur viktigt de är att få ut vissa tidigt.
Lennie var ett praktexempel som kunde stått som vinnare. För vadå!?
Nej han skulle skickats ut tidigt och likadant med Adrian. Tillför ingenting!
Samma fans som Lennie, kärringarna i medelåldern som står och fyllevrålar sexistiska saker under Ladies night.

Yep. Men Lennie vann tävlingar som Taylor gör så man kan börja att se att han stannar ett tag.
Som Lennie är han en smygare av rang.
Varken man vill eller inte så är dom snygga och tränar med bra kroppar. (Jag vet att du kommer massakrera mig om utseende, men ute i verkligheten är det intrycket). Och nej jag är inte gay.
Nej det är inte kärringar i medelåldern. Kika in på Lennies IG.
Båda är "annorlunda". De är mer tänkare än snackare.
Finns säkert fler liknelser.
2021-03-10, 00:17
Medlem
FarbrorFranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Just därför jag ofta tjatar om hur viktigt de är att få ut vissa tidigt.
Lennie var ett praktexempel som kunde stått som vinnare. För vadå!?
Nej han skulle skickats ut tidigt och likadant med Adrian. Tillför ingenting!
Samma fans som Lennie, kärringarna i medelåldern som står och fyllevrålar sexistiska saker under Ladies night.
Varje vecka som Lennie var kvar i BB19 fick mig att få mindre och mindre tilltro till det här folket.
Tror Adrian kan gå långt och kanske att han, Simon och Tanja står i final, OM han börjar "Bjuda på sig själv (shit vad jag hatar det uttrycket), skämta, vara sympatisk utan att vara tillgjord.
2021-03-10, 00:17
Medlem
Lala.s avatar
Kollade på alla klipp från farmen-tävlingarna idag. JAG HAR SÅ SVÅRT FÖR KORKADE MÄNNISKOR.

Therese låg på golvet och räknade och såg som vanligt blåst ut sen så mätte hon upp ett rep som man med enbart ögat kunde se var mycket närmare 1 meter än 2 meter. Klarar man inte ens att tänka logiskt och ha ögonmått då är man väldigt osmart.

Och Judith som jobbar på restaurang och skrytit om att hon jobbat på Michelin krog kan inte ens komma nära 2 liter och har ingen aning om hur hon ska tänka?

Pedram och Katti var också väldigt osmarta som slog bebisslag på spiken redan från början så att spiken knappt rörde sig. De kunde ju knappt träffa spiken. Pinsamt.
Senast redigerad av Lala. 2021-03-10 kl. 00:21.
2021-03-10, 00:18
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Om man gillar farmen så tittar man väl på farmen!
Vi följer Big Brother och att dom lever på gröt och går och lägger sig före 21:00 är inte Big Brother.
Man undrar hur produktionen tänker, varför skulle vi som har 24/7 och finansierar skiten vilja se detta?
Är det meningen att trötta ut deltagarna och vilja få dom att lämna i förtid?
Vill dom skapa drama så kunde dom haft 100 bättre teman än farmen.
Varför inte köra lite paradise hotel med parcermonier, fylleslag och offentliga nomineringar!
Fyran tror kanske dom slår två flugor i en smäll & får gratisreklam till sina andra program?

Men är nog bara brist på planering, fantasi, budget, ideer, mm?
2021-03-10, 00:19
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
1. Steffi
2. Simon
3. Emelie
4. Tess
5. Tanja
6. Adrian
7. Joel
8. Nardos
9. Pontus
10. Pedram
11. Katti
12. Judith
Stephanie låg betydligt högre på min lista tidigare men jag tycker inte om den person hon blir i umgänget med Therese. Hoppas vi får se mer av ”gamla” Stephanie igen!
2021-03-10, 00:22
Medlem
Karppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Om man gillar farmen så tittar man väl på farmen!
Vi följer Big Brother och att dom lever på gröt och går och lägger sig före 21:00 är inte Big Brother.
Man undrar hur produktionen tänker, varför skulle vi som har 24/7 och finansierar skiten vilja se detta?
Är det meningen att trötta ut deltagarna och vilja få dom att lämna i förtid?

Kan jämföra med finska BB igen. Där har dom sömnförbud innan 23.00 och att sova på dagarna är absolut förbjudet. I svenska BB sover dom visst när dom vill?
2021-03-10, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFrank
Varje vecka som Lennie var kvar i BB19 fick mig att få mindre och mindre tilltro till det här folket.
Tror Adrian kan gå långt och kanske att han, Simon och Tanja står i final, OM han börjar "Bjuda på sig själv (shit vad jag hatar det uttrycket), skämta, vara sympatisk utan att vara tillgjord.

Det kanske kommer när han har blivit lite mer varm i kläderna eller mössan.Kan ju också vara smart att inte kliva in som allsmäktig allan-ballan när man kommer in senare än alla andra
2021-03-10, 00:23
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Kollade på alla klipp från farmen-tävlingarna idag. JAG HAR SÅ SVÅRT FÖR KORKADE MÄNNISKOR.

Therese låg på golvet och räknade och såg som vanligt blåst ut sen så mätte hon upp ett rep som man med enbart ögat kunde se var mycket närmare 1 meter än 2 meter. Klarar man inte ens att tänka logiskt och ha ögonmått då är man väldigt osmart.

Och Judith som jobbar på restaurang och skrutit om att hon jobbat på Michelin krog kan inte ens komma nära 2 liter och har ingen aning om hur hon ska tänka?

Pedram och Katti var också väldigt osmarta som slog bebisslag på spiken redan från början så att spiken knappt rörde sig. De kunde ju knappt träffa spiken. Pinsamt.

Finns det info någonstans vilka Michelin krogar hon har jobbat på och vilka hennes sysslor var. En chefskock har jag svårt att se, mer som kökspiga. I jämförelse var ju Lennie ett proffs.
2021-03-10, 00:24
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Fyran tror kanske dom slår två flugor i en smäll & får gratisreklam till sina andra program?

Men är nog bara brist på planering, fantasi, budget, ideer, mm?
Misstänker det med. Minns Sibirien i BB2011! Det var ett i mitt tycke välgenomtänkt tema. Finns ju/har ju funnits BB i så många länder. Tycker de borde kunna kopiera bra teman rakt av.
2021-03-10, 00:27
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Stephanie låg betydligt högre på min lista tidigare men jag tycker inte om den person hon blir i umgänget med Therese. Hoppas vi får se mer av ”gamla” Stephanie igen!
Okej. Jag tycker tvärtemot att stunderna med Steffi och Tess tillsammans är bland de bästa i BB hittills. Det är en äkta bromance.. <3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in