• 1
  • 2
2021-03-10, 00:43
Medlem
https://www.aftonbladet.se/sportblad...ad-med-machete
Robin Olsen, 31, och hans familj blev utsatt för ett brutalt inbrott i lördags

De ska ha blivit attackerade med machete i hemmet i Liverpool.

Landslagsmålvakten och Evertonspelaren Robin Olsen och hans familj var hemma i huset i Liverpool i lördags när maskerade män bröt sig in
Vet någon mer?
Citera
2021-03-10, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredag2010
https://www.aftonbladet.se/sportblad...ad-med-machete
Robin Olsen, 31, och hans familj blev utsatt för ett brutalt inbrott i lördags

De ska ha blivit attackerade med machete i hemmet i Liverpool.

Landslagsmålvakten och Evertonspelaren Robin Olsen och hans familj var hemma i huset i Liverpool i lördags när maskerade män bröt sig in
Vet någon mer?
Tränaren Ancelotti hade tydligen samm "scare" nån dag innan. Har hänt tidigare att rika spelare rånas i sina hem. Machetes säger ju allt!! En bunt med bushnegers som gjort det!!
Citera
2021-03-10, 01:15
Medlem
Hur gick det då för dem, har polisen tagit förövaren? Undrar hur Zlatan hade gjort om det var han?
Citera
2021-03-10, 01:33
Medlem
Zaedrewss avatar
Det är en bit från Liverpool. Hale Barn utanför Manchester. Populärt bland spelare från både Liverpool som Manchester (eller kanske var populärt och tryggt).

Hur kommer han påverkas av detta. Vilken jävla mardröm med familjen under hot.
Citera
2021-03-10, 02:42
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Tråkigt att bli BLMad ute i sitt vita gated community. Robin lär flytta tillbaka till Italien efter säsongen efter de här tråkiga.
Citera
2021-03-10, 02:59
Medlem
Brist på kontanter gör att home
Invasion,grandtheft auto,kidnappningar,utpressning,förnedrande personrån och bedrägerier är det vi får räkna med.
Senast redigerad av blackniggeryoe 2021-03-10 kl. 03:11.
Citera
2021-03-10, 05:48
Medlem
UndeadNinjas avatar
Som någon annan skrev så tror jag också att sådana här brott kommer att bli allt vanligare i det kontantlösa samhället. Det måste vara otroligt skrämmande att utsättas för denna typen av brott, speciellt då man har familjen hemma också.

Citat:
Ursprungligen postat av tjugofemore
Slatan är jugge och har tränat kampsport sedan barnsben tror han har svart bälte i de flesta kampsporter så han hade nog slagit sönder gänget. Sedan har han livvakter om jag inte minns fel.

Citat:
Ursprungligen postat av ThatsTheJoke
Zlatte hade försökt karatesparka dem, övertygad om sin egen förträfflighet, och fått foten avhuggen och karriären tvångsavslutad. Sedan hade de nog försökt hugga honom i skallen men näsan + egot hade lyckligtvis tagit smällen då.

Exakt, verkligheten är inte riktigt som en film med Jason Statham eller Juan Claude Van Dam. Trots Zlatans alla kampsporter så hade han blivit nerhuggen av männen med machetes.
Citera
2021-03-10, 08:12
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Tråkigt att bli BLMad ute i sitt vita gated community. Robin lär flytta tillbaka till Italien efter säsongen efter de här tråkiga.

Borde inte dröja innan såna här communitys får vakter beväpnade med kpist och vakttorn. Då får vi vanliga människor besök i stället

Klarar man av att bo kvar i huset när något sånt här sker?
Citera
2021-03-10, 11:10
Medlem
CuckerTarlsons avatar
Jag har skrivit det tusen gånger och skriver det igen: Skaffa vapen/jaktlicens. Som amerikanerna säger:
"rather be judged by 12 than carried by 6".

ONT: Jag hoppas verkligen Olsen och hans familj snabbt kan återhämta sig från det här, fyfan vilken obehaglig upplevelse.
Citera
2021-03-10, 11:26
Medlem
timeistheseasons avatar
Tragiskt, är inte en stereotypisk högerpopulist men här måste jag ge högern medhåll, fortsätter denna utveckling måste man få beväpna sig och använda dödligt våld emot inkräktare. Skulle rättvisa existera hade Olsen skjutit dessa förövare tills dom inte längre utgjorde ett hot
Citera
2021-03-10, 11:27
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeke5
Olsen är väl uppväxt i Malmö vardagsmat här
Skolbarn blir ju rånade med kniv på jackor och addidas skor, mobiler varje dag i Malmö

Dock var det inte alls lika vanligt när Robin växte upp
Citera
2021-03-10, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjugofemore
Slatan är jugge och har tränat kampsport sedan barnsben tror han har svart bälte i de flesta kampsporter så han hade nog slagit sönder gänget. Sedan har han livvakter om jag inte minns fel.

Det var det tramsigaste jag hört. Zlatan är fotbollsspelare - inte någon kampsportare. Han har tränat några år när han var ung. Zlatan har ett svart bälte - och det är ett så kallat hedersbälte - alltså inget han har förtjänat den traditionella vägen. Även Barack Obama och Conan o Brien har hedersbälten.

"I de flesta kampsporter"
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in