2021-03-10, 00:27
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karppa
Kan jämföra med finska BB igen. Där har dom sömnförbud innan 23.00 och att sova på dagarna är absolut förbjudet. I svenska BB sover dom visst när dom vill?
Finland är ännu inte drabbat av woke i samma utsträckning samt finnarna är som vi var under vikingatiden.
2021-03-10, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Finns det info någonstans vilka Michelin krogar hon har jobbat på och vilka hennes sysslor var. En chefskock har jag svårt att se, mer som kökspiga. I jämförelse var ju Lennie ett proffs.
frantzen har hon jobbat på
2021-03-10, 00:30
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFrank
Varje vecka som Lennie var kvar i BB19 fick mig att få mindre och mindre tilltro till det här folket.
Tror Adrian kan gå långt och kanske att han, Simon och Tanja står i final, OM han börjar "Bjuda på sig själv (shit vad jag hatar det uttrycket), skämta, vara sympatisk utan att vara tillgjord.
I år finns ingen självklar vinnare (inte ännu inalla fall) på samma sätt som tex när Sami vann. Det gör att Adrian faktiskt skulle kunna vinna. Men för de krävs just de du nämner, men de är egentligen väldigt lite. Just nu är han bara interiör i programmet. Sitter han mot ett par starkare spelare åker han ut. Men tävlingarna är han ju bra på och han har helt klart många fans redan som inte kräver så mycket mer än bra utseende, tyvärr.

För mig får han gärna lämna vilken dag som helst. Men vem vet, till och med jag kanske ändrar mig framöver OM han hoppar av tråkmössebussen och börjar leverera någonting, vad som helst av värde att titta på.
2021-03-10, 00:31
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Okej. Jag tycker tvärtemot att stunderna med Steffi och Tess tillsammans är bland de bästa i BB hittills. Det är en äkta bromance.. <3
Ja, det är intressant hur olika man tycker, tänker och uppfattar saker och ting. Och tur det, annars hade vi ingenting att diskutera
2021-03-10, 00:33
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
frantzen har hon jobbat på
Tack. Vet du vilka arbetsuppgifter hon hade?
2021-03-10, 00:34
Medlem
Pimmus avatar
Exakt
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Skulle vara intressant om Judith hängde löst på söndag så att man skulle kunna få ett hum om hur populär hon egentligen är bland tittarna. Har aldrig förstått hennes popularitet i omröstningar.
2021-03-10, 00:35
Medlem
”Hur kommer det sig att inte Judith får lämna huset när Emelie gör tummen ner och tvingar sig på henne.

Hur skulle man se det om någon av killarna gjorde det”, skriver en tittare i kommentarsfältet på ”Big brothers” Instagram.”

https://www.aftonbladet.se/a/6zlVOW

Gammal artikel, men tycker Judith fortfarande är påträngande på andra deltagare.
2021-03-10, 00:37
Medlem
Citat:
Tack. Vet du vilka arbetsuppgifter hon hade?
Som jag uppfattade det så brukade hon jobba gratis för att bättra på sitt CV så hon har väl aldrig varit någon head chef direkt.
Bannlyst
Tror lag2 kommer hänga löst denna vecka.
Undrar vem som har svagast stöd av..
Emelie
Pedram
Joel
Judith
Nardos
Pontus

Sätt att mammagruppen är trötta på Pontus.
Medlem
Lukasjenkos avatar
Jag gillar:
1. Katti, kul med någon som inte är ung och dum. Fötterna på jorden. Ett original.
2. Nardos, tyckte hon var jävligt oskön i början, men har verkligen ändrat sig och vuxit.
3. Judith, känns som en genuint snäll människa.
4. Stephanie, arbetarklass, fötterna på jorden.
5. Joel, känns som en genuint snäll kille.

Jag ogillar:
1. Simon, ännu en narcissistisk grabbarnas grus-kille.
2. Emelie, blåljuger, manipulativ, narcissist.
3. Pedram, noll personlighet, oskön.
4. Pontus, ännu en hipster från malmö som ska vara "vild och galen" men framstår bara som en klassens clown som inte växt upp.

Neutral:
Therese: Inte gjort något intryck på mig.
Adrian: Samma sak där, inget intryck.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Kollade på alla klipp från farmen-tävlingarna idag. JAG HAR SÅ SVÅRT FÖR KORKADE MÄNNISKOR.

Therese låg på golvet och räknade och såg som vanligt blåst ut sen så mätte hon upp ett rep som man med enbart ögat kunde se var mycket närmare 1 meter än 2 meter. Klarar man inte ens att tänka logiskt och ha ögonmått då är man väldigt osmart.

Och Judith som jobbar på restaurang och skrytit om att hon jobbat på Michelin krog kan inte ens komma nära 2 liter och har ingen aning om hur hon ska tänka?

Pedram och Katti var också väldigt osmarta som slog bebisslag på spiken redan från början så att spiken knappt rörde sig. De kunde ju knappt träffa spiken. Pinsamt.
✊🏽
2021-03-10, 00:39
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Finns det info någonstans vilka Michelin krogar hon har jobbat på och vilka hennes sysslor var. En chefskock har jag svårt att se, mer som kökspiga. I jämförelse var ju Lennie ett proffs.

Bra fråga. Hon verkar inte vara jättevass i köket. Jag hör inte dem prata om att de älskar Judiths mat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in