2021-03-09, 22:54
Medlem
Såg ut som att Pedram skulle ta en kökskniv och gå loss på alla i det andra lägret!
Creepy...
2021-03-09, 22:54
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ah, tack, och grym sammanfattning från Nuroch123 Jag såg nog egentligen hela köksscenen live när jag tänker efter (dock inte efterspelet i sängen), men jag var väl för glad i hatten för att registrera alla undertoner.

Jag lämnade liven då jag tyckte festen var för tråkig och missade förstås allt som vanligt. Ja det var en fin beskrivning av Nuroch om händelseförloppet
2021-03-09, 22:55
Medlem
FarbrorFranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Grovt.
Jag har lärt mig från den bästa och bugar mig i ödmjukhet. 👌🏻
2021-03-09, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Du har rätt i att han var mest nyfiken på Tess och Emelie när han kom in. Men tycker det är förtidigt att pratar om känslor överhuvudtaget. Hade inte Tess ” visat sina rätta sidor” så kanske de hade sätt annorlunda ut. Men han hann aldrig få ett genuint intresse för Tess. Och jag skulle inte dra det så långt att kalla Emelie för andra handsval.

Du har nog rätt. Han tyckte ju att båda var snygga redan från start. Och visst behöver man tid för att lära känna personen i fråga innan ett intresse uppstår. Tror han ville lära känna båda i början. och det är ju egentligen helt ok, man måste ju utgå ifrån perosnligheten och därför kan man inte utesluta potentiella partners från start. Men sen fick han lära känna Tess "andra sidor" och insåg att Emelie är den han söker och inte fröken "andra sidor".

Jag tar tillbaka det jag sa i mitt första inlägg, shippar fortfarande ÄnglaAnsiktet med Ystad
2021-03-09, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Intressant att louis tror att Adrian och Emelie kommer sitta i final!

Minst sagt! Dock är det dom två som är bäst på tävlingarna.
Hoppas att Luis har rätt om att denna gruppen kommer explodera längre fram. Man har en sådan känsla av att det är för mycket kollo just nu. Denna veckan bryter nog ner många deltagare dessutom så man får hoppas på det bästa.
2021-03-09, 22:59
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFrank
Jag har lärt mig från den bästa och bugar mig i ödmjukhet. 👌🏻

Snart tilldelas farbror en egen näckros
2021-03-09, 23:00
Medlem
I brist på BB:s storys kan jag fan leverera en. Jag var bakis och hade uppenbarligen en mage efter det. Hade sett fram emot som fan att smaka langos.Mötte min kompis och vi käkade langos. Sen efter det började min mage bråka. En bakisprutt tänkte jag. Men jag sket på mig. På malmöfestivalen. Som tur var hade jag en svart jacka jag kunde täcka runt. Jag sprang hem dirr. Men bjuder på den. Hade aldrig Tessan gjort?
2021-03-09, 23:01
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
.. och om deltagarna är för korkade för att tala för sig själva (Nardos) så hjälper Filip Dikmen till (om han gillar deltagaren i fråga) och förklarar vad de (Nardos) egentligen försökte säga ..
Exakt, fattar inte varför inte fler reagerar på det!?

HELT sjukt att fyran/Dikmen försöker hjälper vissa deltagare så här!!!!

Det är ju för helvete en TÄVLING om mycket pengar ändå, dom ska bara sända skiten så opartiskt som möjligt!

Ponera om man i någon bedömningssport, typ konståkning eller gymnastik innan dommarrösterna lät någon slibbig jävla Dickmenkopia totalsåga någon deltagare!!!

Eller ja kanske dåligt exempel, men ta melodifestivalen då.

Ifall tex Bianca Ingrosso skulle stå och skrika att C.Perrelli är en gammal avdankad schlagerkossa som suger hästballe före hennes uppträdande, skulle hon nog inte få så jävla många röster.

Borde polisanmäla fyran för röstnings-korruption. 🙂
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-09 kl. 23:11.
2021-03-09, 23:02
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissSvea
I brist på BB:s storys kan jag fan leverera en. Jag var bakis och hade uppenbarligen en mage efter det. Hade sett fram emot som fan att smaka langos.Mötte min kompis och vi käkade langos. Sen efter det började min mage bråka. En bakisprutt tänkte jag. Men jag sket på mig. På malmöfestivalen. Som tur var hade jag en svart jacka jag kunde täcka runt. Jag sprang hem dirr. Men bjuder på den. Hade aldrig Tessan gjort?

Tess har säkert också skitit på sig vid flertal tillfällen i vuxen ålder, fast av helt andra anledningar.

2021-03-09, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Du har nog rätt. Han tyckte ju att båda var snygga redan från start. Och visst behöver man tid för att lära känna personen i fråga innan ett intresse uppstår. Tror han ville lära känna båda i början. och det är ju egentligen helt ok, man måste ju utgå ifrån perosnligheten och därför kan man inte utesluta potentiella partners från start. Men sen fick han lära känna Tess "andra sidor" och insåg att Emelie är den han söker och inte fröken "andra sidor".

Jag tar tillbaka det jag sa i mitt första inlägg, shippar fortfarande ÄnglaAnsiktet med Ystad

Precis! Vi får hålla tummarna, de ser ljust ut iaf.. hoppas bara Emelie släpper garden lite, men de är påväg!
2021-03-09, 23:06
Medlem
SodaFointains avatar
De ska väl upp 5 och mjölka imorrn antar jag därför de sover redan nu. Man kan jämföra spenat på en ko med läsk fontän
Senast redigerad av SodaFointain 2021-03-09 kl. 23:13.
2021-03-09, 23:08
Medlem
FarbrorFranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Snart tilldelas farbror en egen näckros
Sista off-topic nu, men jag var inne och läste i BB20-tråden förra året från start till mål men skrev aldrig något. Tänkte man skulle dela med sig lite digital avföring i år i stället.
Ni har inte vetat om mig, men jag känner alla er "kändisar" från BB20-tråden 😎

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in