2021-03-09, 21:57
Medlem
Kan någon berätta vart alla sover?
Poolrummet:
Såg varken peddo eller Ponne på solstolarna? Och bara nardos på soff/sängen? Judith bakom baren, Emelie längs med väggen.
Vardagsrum:
Simon, katti, Tanja(?) på ena sidan, Tess och ad på andra. Vart är steph?
2021-03-09, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Vänta va? Du hade ju hört dem prata om att de visste? För om de bara pratade om hur kamerorna är vinklade så kan de ju fortfarande tro att det är samma regler som i innetoaletten, dvs det filmas men kommer inte visas för tittarna.

Vi kanske får vänta tills nästa deltagare blir utröstad för att verkligen veta om de varit okej med att hela Sverige kan se dem skita och torka i baken. Kan bli en riktig bajsskandal nästa vecka..!

Det vet dom, Nardos sa till Adrian innan ”tänk dina kompisar sitter på utsidan och tar screenshots nu”
2021-03-09, 21:58
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Startade just liven

Har de seriöst gått och lagt sig redan!? Allvaaaarligt
2021-03-09, 21:59
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Du menar Julia från förra året?Henne tyckte jag om precis som jag nu gillar Emilie.Emelie har faktiskt tagit mer plats har höjt sig
Jullan söp och röjde nätter igenom. Det gör de inte ens tillsammans. Man behöver inte gilla en deltagare personligen men man kan uppskatta att de försöker göra lite bra TV
2021-03-09, 21:59
Medlem
Gutis avatar
Jag har äntligen haft lite till liv och har inte sett något alls mycket på några dagar.

Såg fram emot en kall och bb nu ikväll. men förihelvete, Då sover hela huset.

Jaja, gott med pilsner
2021-03-09, 22:01
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Det vet dom, Nardos sa till Adrian innan ”tänk dina kompisar sitter på utsidan och tar screenshots nu”

Okej.
2021-03-09, 22:01
Medlem
Hallå!
Jag tittade på avsnitt 20 nyss! Fy fan ÄnglaAnsiktet var verkligen intresserad av Tess innan hon blev en hora. Emelie är faktiskt hans andra hands val. Fy är inte säker på om jag vill se Ystad och ÄnglaAnsiktet tillsammans längre

Ystad förtjänar inte att vara någons andrahandsval
2021-03-09, 22:02
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
De låter dom sova och dra sig till lunch och sedan godnatt 21.00, haha. Och man skall vinna en mille. Ge den då till den som åtminstone presterar i tävlingar för allt annat är kiss och bajs.
Ja du Grodan vi är på samma linje rakt igenom....
Som sagt i morgon korkar jag ur avbeställer CMORE 2 mån uppsägningstid får väl plåga mig igenom skiten, Sedan hoppas någon annan kanal tar över produktion av BB för det är lika sunkigt som i fjol med en nyans av ljusare färg!
2021-03-09, 22:02
Medlem
Intressant att louis tror att Adrian och Emelie kommer sitta i final!
2021-03-09, 22:03
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jullan söp och röjde nätter igenom. Det gör de inte ens tillsammans. Man behöver inte gilla en deltagare personligen men man kan uppskatta att de försöker göra lite bra TV
Självklart vill man att det skall göras bra TV.Märkligt att BB-Prod tillåter att man går och lägger sig CA.20.30 då man i princip legat i soffan hela dagen.
2021-03-09, 22:04
Medlem
Jahaja, då får man väl gå och lägga sig i tid ikväll då för en gångs skull.
Tragiskt att man har blivit beroende av BB i år igen 🤣

Hoppas på en MYCKET mer actionfylld dag imorgon och att BB inte låter dem sova bort hela jävla dagen för att sedan lägga sig kl 21 😡
2021-03-09, 22:04
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Ja du Grodan vi är på samma linje rakt igenom....
Som sagt i morgon korkar jag ur avbeställer CMORE 2 mån uppsägningstid får väl plåga mig igenom skiten, Sedan hoppas någon annan kanal tar över produktion av BB för det är lika sunkigt som i fjol med en nyans av ljusare färg!
Måste räkna ut när SHL är över. Sedan bye bye.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in