2021-03-08, 21:35
Medlem
Akvariumfiskarns avatar
Ibland efter mindre än en minut. Men jag återkommer..
Citera
2021-03-09, 21:25
Medlem
graffdatshits avatar
Tar typ alltid tjack och kukpiller när jag japp, så det beror väldigt mycket på, men kanske 30min och sedan kör vidare!
Citera
2021-03-09, 21:54
Medlem
Ibland 30 minuter och sen händer det att man faller över 7 minuters linjen då och då.
Med lite tjack är det ju ingen som vet hur länge dock.
Citera
2021-03-09, 22:04
Medlem
Frågan om tid kan väl vara intressant men tid har ju inte per definition något att göra med kvalitén.

Mina bästa ligg har varit väldigt snabba. Om båda är tokkåta och inte ens hinner klä av sig är ju underbart.

Om man kan få tjejen att fatta att jag kommer snabbt för att hon är så jävla sexig är det ju också okej att komma snabbt. Dessutom om man som jag och många andra kan fortsätta knulla efter att jag har kommit så är ju tidsfrågan lite svår att svara på. Jag slaknar inte alls efter att jag har kommit.

Längsta samlag? Två timmar kanske. Det ligget är Med på min topptio-bästa-ligg-lista men plats 1 till 3 på listan över knull genom tiderna har alla varit under 3 minuter.
Citera
2021-03-09, 22:19
Medlem
Flickpojkens avatar
De första tjejer bryr sej om är att kuken är riktigt hård. Helst ska erektionen av så hård att kuken står rakt upp när man ligger spå rygg. De andra är att man blir hård ingen snabbt för ytterligare en omgång. De är tilltalade för kvinnor med virila män som dessutom är lika upphetsade som dom är.

Dessutom är de viktiga att man kan knulla tjejen riktigt hårt och snabbt. De ger mycket mer stimulans än att bara ha en riktigt stor ballen som glider in och ut or fittan i slow motion. Dock är fittan ömtålig efter mens. Och de krävs ordentlig upphetsen för de ska funka. Har får stor kuk går de inte eftersom de man kan stöta emot livmoderstappen eller ännu värre en äggstock.

En annan grej som är otroligt tilltalade för tjejer är om man kan bibehålla erektionen efter utlösning. En del kan de. Och de beror på att man frisätter ovanligt lite prolaktin efter utlösningen. Vilket i sin tur beror på att man gör höga dopamin nivåer under samlaget.

Under 1h är sannolikt önskvärt. de perfekta samlaget vara kanske i 30 minuter. Och ger tjejen orgasm.

Om jag kommit dan innan så kan jag knulla precis så lång jag vill. Om jag inte kommit på 2-3 dagar så är de betydligt svårare att hålla igen väldigt länge.
Senast redigerad av Flickpojken 2021-03-09 kl. 22:26.
Citera
2021-03-09, 22:27
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaintCosme
Tjugofyra timmar när jag gick på amfetamin. Annars brukar ett normalknull hamna på tre-fyra timmar.

Blir ni avundssjuka nu ?

nää låter bara lökigt.
Citera
2021-03-09, 22:28
Medlem
Den korta tiden kompenseras med det höga trycket på utlösningen.
Citera
2021-03-09, 23:00
Medlem
halaltarzans avatar

Åh fan och var har herr oskuld läst det någonstans då?
Citera
2021-03-09, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Åh fan och var har herr oskuld läst det någonstans då?

Herr oskuld har sett det i porren. Manliga porrskådespelare gör så. Har jag hört.
Citera
2021-03-09, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaulDAllison
Frågan om tid kan väl vara intressant men tid har ju inte per definition något att göra med kvalitén.

Mina bästa ligg har varit väldigt snabba. Om båda är tokkåta och inte ens hinner klä av sig är ju underbart.

Om man kan få tjejen att fatta att jag kommer snabbt för att hon är så jävla sexig är det ju också okej att komma snabbt. Dessutom om man som jag och många andra kan fortsätta knulla efter att jag har kommit så är ju tidsfrågan lite svår att svara på. Jag slaknar inte alls efter att jag har kommit.

Längsta samlag? Två timmar kanske. Det ligget är Med på min topptio-bästa-ligg-lista men plats 1 till 3 på listan över knull genom tiderna har alla varit under 3 minuter.

Det är ALLTID okej för tjejer att ni kommer snabbt. Vi fejkar ju av den anledningen - för att få slut på det hela så snabbt som möjligt. Håll inte på och skav i timmar i tjejer! Det uppskattas ej!
Citera
2021-03-09, 23:10
Medlem
Sist i Lordags pa hotell med min nya donna, vi borjade knulla nar Mello borjade, nar vi slutade va Mellon slut, hon kom 16 ganger och jag ingen. Men pafoljande morgon sa sog hon av mig i duschen och jag kom i hennes hals.
Citera
2021-03-10, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
Det är ALLTID okej för tjejer att ni kommer snabbt. Vi fejkar ju av den anledningen - för att få slut på det hela så snabbt som möjligt. Håll inte på och skav i timmar i tjejer! Det uppskattas ej!
Men det händer att min flickvän behöver fem minuter för att komma och då är det väl bra om jag kan jobba på i minst fem minuter. Men som sagt, i mitt och många andras fall slaknar jag inte efter att jag har kommit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in