2021-03-09, 21:48
Medlem
1754s avatar
Såhär går det när man röstar ut Luis. Då sover alla större delen av dagen. Karma
2021-03-09, 21:49
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Den lilla besserwisser feminina kille,valde att inte ta med den starkaste på sin sida.Tala om att ge bort fördelen han fick och tyvärr tror jag immuniteten också är förlorad
Jag höll på att skriva "hur fan tänkte han" men kom på att det är Joel vi snackar om och allt blir klarare. Nu måste de dra igång snart annars får de skicka miljonen till Jullan.
2021-03-09, 21:51
Medlem
Hallå!
Jag tittade på avsnitt 20 nyss! Fy fan ÄnglaAnsiktet var verkligen intresserad av Tess innan hon blev en hora. Emelie är faktiskt hans andra hands val. Fy är inte säker på om jag vill se Ystad och ÄnglaAnsiktet tillsammans längre

Ystad förtjänar inte att vara någons andrahandsval
2021-03-09, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Såhär går det när man röstar ut Luis. Då sover alla större delen av dagen. Karma

Haha, what? Han gjorde ju inget annat än att sova, röka, äta och säga näää asså såhär asså såhär 😂
2021-03-09, 21:52
Medlem
HatarIslams avatar
Varför sover alla? Coronasjuka?
2021-03-09, 21:53
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag följer snart i dina spår min trogne vapendragare. Löööööjligt.
En liten fest för minderåriga och de blir däckade. Skicka in de tappra Jullan och Amilia som gav valuta för pengarna. Det är inte ens little brother. Det är bäbis Gaga dada gogo. Var fan är Scarface från orten? Han hade fått spöstraff från bruschurna.
Äh in med Gurkan & Rodney så rör dem om skiten lite lätt, Detta håller FAN inte mer det måste snart TV4 fatta!
Är det ngn form av protest som pågår eller???
Jag menar dem klarar ju alltid annars sitta vakna till efter midnatt men nu, Nej då är det sova tidigt och annat tjoller där tryter mitt tålamod rejält!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Hahaha, är det så? Vevade just igång sändningen. Fan, kommunikationen mellan Storebror (produktionen) och deltagarna ska vara enkelriktad så de som tävlar lär sig veta hut, ingen ska våga komma med några jävla krav. Ingen ska få gehör för sina önskemål.

Men nuförtiden pågår det nån sorts gullig dialog mellan produktionen och de medverkande så maN vEt ATt aLla mÅr bRa
Jodu. Det är något som inte stämmer riktigt det här året
Medlem
SodaFointains avatar
Va sover de redan
2021-03-09, 21:54
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svepet
Hur kan produktionen tycka det är ok att alla går och lägger sig 20:30. De borde väl ha några nöduppdrag eller nödaktiviteter de kan kasta in för att motverka sådant.
Sä de har redan sovit 1.30
2021-03-09, 21:55
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Jag höll på att skriva "hur fan tänkte han" men kom på att det är Joel vi snackar om och allt blir klarare. Nu måste de dra igång snart annars får de skicka miljonen till Jullan.
Du menar Julia från förra året?Henne tyckte jag om precis som jag nu gillar Emilie.Emelie har faktiskt tagit mer plats har höjt sig
2021-03-09, 21:56
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Fasen tebaka för lite natt svammel och ser ett nedsläckt BB. Första gången jag upplver något liknande 21.15. Vilka jävla nollor. Och då snackar jag om oss som skall titta på detta. Vafan släcker dom ner för. Jaha, jo för att de därinne kräver det. Och någon av dessa skall alltså vinna en mille. För några pojktävlingar och fester man hade i sjuan.
De kommer dock få gå upp 4 då
2021-03-09, 21:56
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Äh in med Gurkan & Rodney så rör dem om skiten lite lätt, Detta håller FAN inte mer det måste snart TV4 fatta!
Är det ngn form av protest som pågår eller???
Jag menar dem klarar ju alltid annars sitta vakna till efter midnatt men nu, Nej då är det sova tidigt och annat tjoller där tryter mitt tålamod rejält!
De låter dom sova och dra sig till lunch och sedan godnatt 21.00, haha. Och man skall vinna en mille. Ge den då till den som åtminstone presterar i tävlingar för allt annat är kiss och bajs.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in