2021-03-09, 21:40
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det här är ett jävla skämt. De har sovit till och från halva dagen?!
Var fan är Adrian nu? Han låg skavfötters med Therese sist jag såg han och nu är han borta
Taylor fick för tidig utlösning och senare arga blickar från Emelie. Nu ligger han och lipar inombords
2021-03-09, 21:40
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fasen tebaka för lite natt svammel och ser ett nedsläckt BB. Första gången jag upplver något liknande 21.15. Vilka jävla nollor. Och då snackar jag om oss som skall titta på detta. Vafan släcker dom ner för. Jaha, jo för att de därinne kräver det. Och någon av dessa skall alltså vinna en mille. För några pojktävlingar och fester man hade i sjuan.
Ja du Grodan....
Normalt NEJ men som sagt då är detta inte Big Brother mer man kan kalla det Little Brother för snart ger jag upp detta Pallar inte mer liksom, Detta ger inte ens valuta för att sitta och kolla på skiten mer tyvärr funderar klippa CD och ha VIASAT och ta in sportkanalerna känns mer intressant än denna skit....
2021-03-09, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tess skiter nu

Hur vet du det
2021-03-09, 21:41
Medlem
Zingo2s avatar
AD är totalt ointresserad av Tess. Så ni kan sluta hoppas på att nåt ska hända mellan dem.
Om nu Judith är så hemsk mot Tanja som skrivs här, varför säger inte Tanja ifrån.
Jag tror dom gillar varandra som kompisar.
Förstår inte er här som bara tänker på kn”””a och svartsjuka.
De drabbade här i BB är Pedram, Judith, Tess, AD och Emelie. Tragiskt tycker jag.
2021-03-09, 21:42
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Var det rohypnol nedsmulat i havren?
Opiumdoppat hö
2021-03-09, 21:43
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
De var förlorare på förhand när man såg vad han valde.
Den lilla besserwisser feminina kille,valde att inte ta med den starkaste på sin sida.Tala om att ge bort fördelen han fick och tyvärr tror jag immuniteten också är förlorad
2021-03-09, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det här är ett jävla skämt. De har sovit till och från halva dagen?!

Var fan är Adrian nu? Han låg skavfötters med Therese sist jag såg han och nu är han borta

han gick ut och pissade sen när han kom tillbaka så la han sig i hålet i väggen för simon snarkar så högt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Men jag vill HAAA BB psykosen

Vad tror ni deras budget per vecka är för uppdragen? Förr byggde de upp en annan värld och det var ändå inte värsta grejerna men produktionen hade väl bättre fantasi.

Jag med.. dock så tycker min sjukgymnast att jag ska dra ned på tittandet för jag blir fast 🙄😂

Bra fråga, den känns ju inte särskilt hög om jag ska vara ärlig^^ som du skriver, förr blev det ju rejäla ombyggnationer etc så var riktigt kul! Det mest "wow" de har gjort var att de gjorde ett barnrum i uppdragsrummet förra året. Men som sagt, inte särskilt wow 🙄🙄
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Ja du Grodan....
Normalt NEJ men som sagt då är detta inte Big Brother mer man kan kalla det Little Brother för snart ger jag upp detta Pallar inte mer liksom, Detta ger inte ens valuta för att sitta och kolla på skiten mer tyvärr funderar klippa CD och ha VIASAT och ta in sportkanalerna känns mer intressant än denna skit....
Jag följer snart i dina spår min trogne vapendragare. Löööööjligt.
En liten fest för minderåriga och de blir däckade. Skicka in de tappra Jullan och Amilia som gav valuta för pengarna. Det är inte ens little brother. Det är bäbis Gaga dada gogo. Var fan är Scarface från orten? Han hade fått spöstraff från bruschurna.
2021-03-09, 21:46
Medlem
HatarIslams avatar
Hm, släckt och alla sover? Vad händer.
2021-03-09, 21:47
Medlem
Citat:
Fasen tebaka för lite natt svammel och ser ett nedsläckt BB. Första gången jag upplver något liknande 21.15. Vilka jävla nollor. Och då snackar jag om oss som skall titta på detta. Vafan släcker dom ner för. Jaha, jo för att de därinne kräver det. Och någon av dessa skall alltså vinna en mille. För några pojktävlingar och fester man hade i sjuan.

Hahaha, är det så? Vevade just igång sändningen. Fan, kommunikationen mellan Storebror (produktionen) och deltagarna ska vara enkelriktad så de som tävlar lär sig veta hut, ingen ska våga komma med några jävla krav. Ingen ska få gehör för sina önskemål.

Men nuförtiden pågår det nån sorts gullig dialog mellan produktionen och de medverkande så maN vEt ATt aLla mÅr bRa
2021-03-09, 21:47
Medlem
GaffelJannes avatar
Hörde ni föresten att Judith sa till Emelie att hon kommer lägga sig bredvid henne om det gör ont att sova på sin nuvarande plats. Emelie svarade lite skeptiskt, "Okey". Fan börjar förstå varför Judith gifte sig med Peddot nu 🤦‍♀️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in