2021-03-09, 21:34
Avstängd
Ivermectin minskar dödligheten med 83 %.
3:40 in i den här videon:
https://www.youtube.com/watch?v=ix8i7dfsCJg

Personer med låga nivåer av D-vitamin löper 15 gånger högre risk att dö i covid-19:
22:50 in i den här videon:
https://www.youtube.com/watch?v=au6FKi8aAsA

Det finns ingen anledning att chansa med hastigt framtagna vacciner, där läkemedelsbolagen inte är ansvariga för biverkningarna, när det finns Ivermectin och D-vitamin.

Ivermectin har använts i 40 år och getts till miljarder människor. Ytterst få biverkningar.

D-vitamin bildas naturligt när man vistas i solen. Kan även köpas i pillerform under vinterhalvåret.
Citera
2021-03-09, 21:40
Avslutad
Vitaminer och mineraler som bidrar till immunsystemets normala funktion:
A-vitamin.
B-vitamin (B6 och B12)
C-vitamin.
D-vitamin.
Zink.

D-vitaminer finns i kantareller och ägg.
Trattkantareller innehåller rikligt med D2.
Jag skulle satsa på att få i mig det genom bra mat och sedan komplettera det med kosttillskott.

Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Så är det men det spelar ingen roll, det går helt enkelt inte in i vaccinsektens skallar.

Börjar nästan uppleva dem som fanatiker. ”Allt vaccin är Guds stora underverk!”
Senast redigerad av Vermillions 2021-03-09 kl. 21:43.
Citera
2021-03-09, 21:42
Bannlyst
länkar till youtubevideos duger inte som bevis.
Citera
2021-03-09, 21:45
Avslutad
D-vitamin är inget nytt men att skabbmedel hjälper mot corona visste jag inte. För övrigt tror jag på zink och tramadol. Tramadol har visat sig ha immunboostande funktioner. Dessutom går man igenom en influensaliknande sjukdom mycket enklare om man inte ha ont.

Jag har läst att regelbunden användning av nässpray eller saltvatten härdar slemhinnorna så att virus inte tränger in.
Alla borde ha en Cocillana-Etyfin, en ask Panodil, Fishermans friend (dom starka blåa) och nässpray eucalyptus stående hemma. Det klarar man sig fint på.
Citera
2021-03-09, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Ivermectin minskar dödligheten med 83 %.
3:40 in i den här videon:
https://www.youtube.com/watch?v=ix8i7dfsCJg

Personer med låga nivåer av D-vitamin löper 15 gånger högre risk att dö i covid-19:
22:50 in i den här videon:
https://www.youtube.com/watch?v=au6FKi8aAsA

Det finns ingen anledning att chansa med hastigt framtagna vacciner, där läkemedelsbolagen inte är ansvariga för biverkningarna, när det finns Ivermectin och D-vitamin.

Ivermectin har använts i 40 år och getts till miljarder människor. Ytterst få biverkningar.

D-vitamin bildas naturligt när man vistas i solen. Kan även köpas i pillerform under vinterhalvåret.

De sakerna tar inte ut varandra. Det är som att säga "jag behöver inga bromsar på min bil, jag har ju säkerhetsbälte".

Ja, D-vitamin är bra, klart man ska ta vitamintabletter och vistas i solen. Jag vet inte hur man får Ivermectin men det är säkert också bra. MEN det innebär INTE att man ska strunta i vaccinet. Det är också sjukt viktigt och något ALLA bör ta.
Citera
2021-03-09, 22:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Xade
De sakerna tar inte ut varandra. Det är som att säga "jag behöver inga bromsar på min bil, jag har ju säkerhetsbälte".

Ja, D-vitamin är bra, klart man ska ta vitamintabletter och vistas i solen. Jag vet inte hur man får Ivermectin men det är säkert också bra. MEN det innebär INTE att man ska strunta i vaccinet. Det är också sjukt viktigt och något ALLA bör ta.

Om man tar Ivermectin och D-vitamin behöver man inte vaccinerna.

mRNA-vaccinerna har dessutom nya verkningsmekanismer med mycket oklara långsiktiga effekter. Det är för farligt att chansa med dem.
Citera
2021-03-09, 22:07
Medlem
JagSkaTaDigs avatar
Finns det någon garanti för att vaccinet inte under några som helst omständigheter kan orsaka cancer och tumörer i framtiden?
Citera
2021-03-09, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Om man tar Ivermectin och D-vitamin behöver man inte vaccinerna.

mRNA-vaccinerna har dessutom nya verkningsmekanismer med mycket oklara långsiktiga effekter. Det är för farligt att chansa med dem.

Flera hundratusen har i Sverige vaccinerats (tack gud) och många miljoner till kommer vaccineras, det är INTE för farligt att chansa och igen tacka gud att världen i alla fall förstått det.

Jag köper att Ivermectin och D-vitamin KAN vara i princip lika bra som ett vaccin MEN det är korkat att ta risker, vaccinet är 100% säkert, jag hade inte satsat mitt liv på något jag inte var säker på fungerar, och det är bara att kolla på världen och se att det faktiskt fungerar. Kolla på Israel.

Så finns ingen anledning att inte utnyttja det bästa från 2 sidor.

För övrigt, vet någon om det går att få tag på Ivermectin, försökt googla men det är så mycket termer och sånt jag inte förstår.
Citera
2021-03-09, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagSkaTaDig
Finns det någon garanti för att vaccinet inte under några som helst omständigheter kan orsaka cancer och tumörer i framtiden?

Hur många vaccin vet du om just nu som gör något sånt? Har aldrig under min livstid hört talats om något sånt.

Att folk tror att detta vaccin skulle vara sämre för att det är "hastigt" framtaget är ju bara dumheter.
Citera
2021-03-09, 22:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JagSkaTaDig

Läkemedelsbolagen garanterar ingenting när det gäller vaccinerna. De är friskrivna från allt ansvar.

Vaccinerna har funnits i några månader så det har inte ens varit möjigt att testa om de leder till tumörer på sikt.

Däremot har Ivermectin varit godkänt sedan 1981 och getts till miljarder människor. Ett läkemedel med en mycket bra säkerhetsprofil. Biverkningarna är av typen hudirritation och röda ögon.
Citera
2021-03-09, 22:31
Bannlyst
Citat:

För övrigt, vet någon om det går att få tag på Ivermectin, försökt googla men det är så mycket termer och sånt jag inte förstår.

det tycks vara receptbelagt. det är dessutom inte klarlagt om det hjälper överhuvudtaget.
Citera
2021-03-09, 22:38
Avstängd
Citat:
Hur många vaccin vet du om just nu som gör något sånt? Har aldrig under min livstid hört talats om något sånt.

Att folk tror att detta vaccin skulle vara sämre för att det är "hastigt" framtaget är ju bara dumheter.

Det är en helt ny verkningsmekanism också. mRNA-vacciner har aldrig använts förut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in