2021-03-09, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Enda positiva med att det varit dött idag och inget intressant har hänt är att man hinner kolla ikapp på annat och möjligen lägga sig i tid haha

Men jag vill HAAA BB psykosen

Vad tror ni deras budget per vecka är för uppdragen? Förr byggde de upp en annan värld och det var ändå inte värsta grejerna men produktionen hade väl bättre fantasi.
2021-03-09, 21:21
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
ahaa okej, det är ju mycket troligt att det är så då! Bra att de respekterar om någon inte vill bli filmad på toan såklart, men det stödjer ännu mer min teori att de är helt medvetna om det iaf än en gång, de är fan modiga gällande den grejen må jag säga!

Vänta va? Du hade ju hört dem prata om att de visste? För om de bara pratade om hur kamerorna är vinklade så kan de ju fortfarande tro att det är samma regler som i innetoaletten, dvs det filmas men kommer inte visas för tittarna.

Vi kanske får vänta tills nästa deltagare blir utröstad för att verkligen veta om de varit okej med att hela Sverige kan se dem skita och torka i baken. Kan bli en riktig bajsskandal nästa vecka..!
2021-03-09, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Det kan inte vara nåt annat än att det är produktion byte. Nu blir det slut med riggade omröstningar mm mm.i morgon kommer det vara full fart ända fram till finalen 😂

Hoppas verkligen du har rätt! 😂
2021-03-09, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Vänta va? Du hade ju hört dem prata om att de visste? För om de bara pratade om hur kamerorna är vinklade så kan de ju fortfarande tro att det är samma regler som i innetoaletten, dvs det filmas men kommer inte visas för tittarna.

Vi kanske får vänta tills nästa deltagare blir utröstad för att verkligen veta om de varit okej med att hela Sverige kan se dem skita och torka i baken. Kan bli en riktig bajsskandal nästa vecka..!

Jaa de vet, de har fått frågan om det är okej, take a chill pill.. Scrolla upp en bit så ser du att det är så..
2021-03-09, 21:24
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
forra årets robinsonvecka var väl också sjukt seg har jag för mig?
Ja, det var mycket degande och gnäll då med. Men de hade lite roliga tävlingar, och det var kul att se Arga snickaren i huset. Speciellt underhållande att se Alex, som gått och lekt alfahanne i flera veckor, bli satt på plats om och om igen. Han krympte med en halvmeter varje gång Arga snickaren pratade med honom..
2021-03-09, 21:24
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Och innan Pedo så har 50 andra grabbar kommit i alla hennes hål. Tror hon har haft varenda könssjukdom som finns.

Hon har ju t.ex. själv sagt: "vad är det för fel med att ta den i 2:an?" - när några skämtade om det.
Ökar ju hennes chanser att Taylor skulle vara intresserad
2021-03-09, 21:27
Medlem
Vänta lite nu, vafan händer? Drar igång liven och det är nedsläckt o alla sover! WHAT?!
2021-03-09, 21:27
Avslutad
Nu är Kattis på toa
2021-03-09, 21:29
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Jaa de vet, de har fått frågan om det är okej, take a chill pill.. Scrolla upp en bit så ser du att det är så..
Jag är helt chill. Hoppas du har rätt, både för deltagarnas och TV4:s skull.
2021-03-09, 21:30
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Vänta lite nu, vafan händer? Drar igång liven och det är nedsläckt o alla sover! WHAT?!
Samma här. vafan har hänt..
2021-03-09, 21:30
Medlem
Citat:
Nu har väl alla känsliga människor utanför huset gått bärsärkagång och klagat för nu har de ju vridit den kameran.. Jag förstår INTE hur folk kan bli upprörda å andras vägnar när de är införstådda och okej med det...(menade inte dig nu men antar att tv4:s inkorg är full av arga tittarmail och nu har de ändrat, det går inte ha såna här program idag, folk är alldeles för lättkränkta, inte deltagarna utan folk som kollar på det)

De som är känsliga behöver inte titta på BB
2021-03-09, 21:31
Medlem
Vad är Joels fördel som han vann tidigare? Har man fått veta det ännu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in