2021-03-09, 20:48
Medlem
GaffelJannes avatar
Ponne kommer gå i sömnen inatt och trilla ner i poolen. 😂😴
2021-03-09, 20:49
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Har hon haft hiv också? Hiv är inget man har haft och sen försvinner det. Hiv får man lev med förstår du?

Ingenstans har jag skrivit att hennes könssjukdomar varken är kvar eller är borta, för det vet vi inget om.

Sluta vara så vänsterbliven. Det är inte hälsosamt.
2021-03-09, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag hörde bara att de pratade om vilka kameror som är riktade mot dem, de kan ju fortfarande tro att det är som på toaletten inomhus att det filmas men inte läggs ut.

Om du hört dem uttryckligen prata om att tittarna kommer få när de sitter och trycker och torkar sig där bak så är det förstås en annan historia.

Ja men precis, när de som var ute i morse pratade till varandra så verkade de helt med på att den kameran längst bort visade hela tiden iaf, jag hade inte pallat det så jag tycker de är jäkligt modiga och tar det med en klackspark. Kudos till dem som sagt.
2021-03-09, 20:54
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Det är glömt! Tänkte exakt samma sak nyss, så otroligt jävla trött på henne.
Usch ja. I början tänkte man så gott om henne. Sedan kom bara mer och mer skit. Sexuellt ofredande, tvång, sextjat, skrik, högt olidligt skratt... hejdå, Judith.
2021-03-09, 20:56
Medlem
Scamps avatar
Ja men detta var ju kul och underhållande 9 på kvällen..
2021-03-09, 20:57
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Dags att se om BB 2011 istället. Tacohej.
https://www.youtube.com/watch?v=AzS26X2ScrU
https://www.youtube.com/watch?v=xrrrerYvEBI
Så 2st klassiska klipp Gurkan in action
https://www.youtube.com/watch?v=htoLRhp0K8U
Så avslutar vi med denna som grädde på moset då
2021-03-09, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Ponne kommer gå i sömnen inatt och trilla ner i poolen. 😂😴
Ja det har han nog räknat ut redan att det blir "bra TV"...
2021-03-09, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag hörde bara att de pratade om vilka kameror som är riktade mot dem, de kan ju fortfarande tro att det är som på toaletten inomhus att det filmas men inte läggs ut.

Om du hört dem uttryckligen prata om att tittarna kommer få när de sitter och trycker och torkar sig där bak så är det förstås en annan historia.

Nu har väl alla känsliga människor utanför huset gått bärsärkagång och klagat för nu har de ju vridit den kameran.. Jag förstår INTE hur folk kan bli upprörda å andras vägnar när de är införstådda och okej med det...(menade inte dig nu men antar att tv4:s inkorg är full av arga tittarmail och nu har de ändrat, det går inte ha såna här program idag, folk är alldeles för lättkränkta, inte deltagarna utan folk som kollar på det)
2021-03-09, 21:01
Medlem
fan bara ta tidig kväll som huset o kolla på annat ikväll
2021-03-09, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
De satt på varsin sida av köksön och skickade en snusdosa mellan varandra. Blickar och leenden utbyttes Det såg lite kärvänligt ut faktiskt.

Jag är ledsen att de inte visade det episka köksdramat i tre akter i programmet ikväll som du utförligt berättade för mig inatt Så synd att jag missade det alltså.

Tack för förklaringen.
Köksdramat var verkligen EPISKT jättesynd att de visade det!
2021-03-09, 21:02
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Var det rohypnol nedsmulat i havren?
2021-03-09, 21:02
Medlem
DjPuttes avatar
Vad fan hände....
Nog för deras fester slutar 21 men detta tar rekordet 20:30 sover huset, Jag menar fan annars sitter dem i soffan och surrar nu är det sova och sova mer sova....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in