2021-03-09, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Joels attityd är så äcklig och han är riktigt aggressiv i sin kritik. Sedan ska han släppa det, men tar upp det igen...

Nardos är i alla fall schysst efteråt. Hon fattar ju själv att hon var helt puckad. Joel grinar som att det här var på liv och död.

Ush vad jag stör mig på Joel alltså.
Och Nardos må vara trög men hon gör ju åtminstone underhållning och ger oss ett gott skratt. tycker vi kan behålla henne en vecka till
2021-03-09, 16:23
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Asså ni är helt ERFTERBLIVNA här, NARDOS DRIVER MED SIG SJÄLV, HON ÄR FETT ironisk, DÄRAV ALL GARV!!! Hon vet hon floppade totalt och att hon var kass. Enda grejen var att de inte borde sätta Nardos sist, det var lagets fel.

Kort svar. Nej.
2021-03-09, 16:24
Medlem
Fin fakehosta Nardos
2021-03-09, 16:24
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Asså ni är helt ERFTERBLIVNA här, NARDOS DRIVER MED SIG SJÄLV, HON ÄR FETT ironisk, DÄRAV ALL GARV!!! Hon vet hon floppade totalt och att hon var kass. Enda grejen var att de inte borde sätta Nardos sist, det var lagets fel.
Hej, något jag kan hjälpa dig med?
2021-03-09, 16:25
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:

Bbsepolisens krigare har hittat hit, ser jag.
Om du mår bättre av att tro på det där så ska jag inte förstöra din dag.
Medlem
Citat:

Nämen hej
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Fin fakehosta Nardos
Lägg av
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag håller med om lebban till 100.
Det börjar bli uttjatat.

Verkligen.. det skulle bli mycket roligare att titta på BB om hon fick lämna. Tyvärr tror jag inte det kommer hända på många veckor än eftersom hon är BBs älskling
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Det är vanligt att sinnesslöa eller personer med Downs skrattar och ler hela tiden.
Men det är kanske det du menar
Medlem
lillaflippens avatar
Är det någon som vet vad det är för lek dom kör nu som heter "tema"? Hur gör man? Dom säger saker man får ta med sig till en öde ö, men jag har inte riktigt förstått hur man kör den leken?
2021-03-09, 16:27
Medlem
Fortfarande ingen intervju med Louis på tv4. Konstigt.
2021-03-09, 16:27
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Verkligen.. det skulle bli mycket roligare att titta på BB om hon fick lämna. Tyvärr tror jag inte det kommer hända på många veckor än eftersom hon är BBs älskling
Här har du rätt igen Ridne. Men vad tycker du om vår Angel Face som krossade igen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in