2021-03-09, 15:50
Medlem
Spajdors avatar
Judith skrattar som ugglan från Svärdet i stenen.
https://youtu.be/gEmh6f1zDlM?t=12

Och sambon tyckte att en osminkad Therese såg ut som Daniel Norberg.
2021-03-09, 15:50
Medlem
Om Nardos inte hittar nålen så blir hon syndabock. Om nålen är den huvudsakliga tävlingen. Kan ju vara så att det är en individuell tävling och så står det 3-3 med en utslagningsgren.
2021-03-09, 15:51
Medlem
Varför är Judith så besatt av att det inte var riktig mjölk? LOL
2021-03-09, 15:51
Medlem
Ja man mäter oftast vätska på höjden, inte på bredden. Därför förlorade Judith såklart
2021-03-09, 15:52
Medlem
En fråga till er som följer mycket big brother-live och har bättre koll än mig.

Efter att Tess spårade ur på festen i lördags och ändrade personlighet, har hennes städberoende förändrats på något sätt dagarna efter det? Har det blivit mer eller mindre städande från hennes sida? Eller märker ni ingen större skillnad?

Tack på förhand för svar.
2021-03-09, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ja man mäter oftast vätska på höjden, inte på bredden. Därför förlorade Judith såklart

Och det var ju inte RIKTIG MJÖLK.
2021-03-09, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Varför är Judith så besatt av att det inte var riktig mjölk? LOL

Det SÅG ju hon som är KOCK! Själv trodde jag att det var Coca-cola.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Med Kattis vinst borde de ha tagit detta.
Katti borde ha vinsten.
Fan va dåligt att den som spikade snett får vinsten.
Den där spiken går att räta upp. Wincent orkade bara inte
allt pga Pedram
Bannlyst
Men det här var ju ingen immunitetstävling väl?
2021-03-09, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxlRose21
En fråga till er som följer mycket big brother-live och har bättre koll än mig.

Efter att Tess spårade ur på festen i lördags och ändrade personlighet, har hennes städberoende förändrats på något sätt dagarna efter det? Har det blivit mer eller mindre städande från hennes sida? Eller märker ni ingen större skillnad?

Tack på förhand för svar.

Mindre. Men de har även varit bakis osv och nu har de inte tillgång till dammsugaren 🤔
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Ja det är ju wincent från farmen. Han får nog betalt som vanligt av tv4

Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Haha skrattade högt. Han var i chock efter Joel varit där inne.

Ok tack för svar!

Jag fattar, om han varit med i Farmen är det förmildrande omständigheter ändå. Jag tänkte att de ringt upp valfri random bonde.

Men. Varför tänkte jag det?
Vem som helst kan ju klä ut sig och göra lite dialekt.

Känner hur mitt IQ sjunker i takt med att jag följer dessa personer lite för många timmar per dygn
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jedi1975
Lite tankar om några av deltagarna.

- Nardos tror alla bönder är rika eftersom vi får all mat från de... Äter även med öppen mun och har noll (0) allmänbildning. Kan inte cm, mm eller annat som vanliga människor kan. Hon går även runt med öppen mun (som idioter gör) och är kobent. Gör allt för att bli poppis, hon stal en godnattsaga som Joel&co kommit på i ena rummet som hon ogenerat försökte göra till sin egen men misslyckades såklart 100% i utförandet. Hon är dock allt annat än värdelös för programmet. Hon är bra på andra saker men orkar inte rada upp de nu pga att jag blev tvungen att spy lite på idioterna i huset.

- Tess fick Emelie att se bra ut, det är inte Emelie som är jättesmart. Oerhört puckade sätt att lösa uppgiften, den mindre dumma vann.

- Emelie vet precis vad hon håller på med när hon pratar killar med Pedram. Hon kör klassikern, vågar man ej ragga så går man via polaren för att visa hur bra man är och får fram sina budskap via polaren. Klassiker. Emelie är slug och beräknande och säger rakt ut att hon är bäst på att manipulera. Användbart men ganska dumt att outa i live-tv. Hon har även stort kranium.

- Steph låter som en kassörska som rökt blåa blend sedan tidig pubertet, hennes rosslande hostande får henne att låta äldre än Katti. Steph röker +16 cigg per dag. Smutsigt. Hon skulle förmodligen kunna lämna huset utan att det märkts särskilt mycket för oss tittare. Verkar korkad, hennes affärsidé med mjölk till kaffet..... Hon har även en grej hon ofta gör som jag stör mig på, tror det kommer från någon typ av komplex för antingen stor näsa eller något med hennes mun/tänder: när hon skrattar lyfter hon gärna baksidan av sin högra hand mot munnen för att dölja den- SJUKT störigt. Tycker inte så illa om henne, hon märks ju knappt och kommer inte kunna vinna BB.

Katti - svennebanantant, inget fel på det. Hennes största idol är Dr.Phil, en praktidiot. I huset kan hon sprida hans evangelium och har blivit mamma till alla. Tänk om det varit en kille som tallat på en sovande tjej, hade den personen fått vara kvar i huset? Knappast. Blixtrar till stundtals med sina gaser och ibland korta stubin.

Ponne - de som tycker han är skön är alla födda på 2000-talet? Måste vara så eller så är det jag som inte fattat något. Vill för mycket och tror han är kul, den där låten de kommit på. Hade jag bott i huset hade jag förmodligen skurit halsen av honom eftersom de gick runt och sjöng på fanskapet 24/7. Inte helt värdelös men kommer inte vinna BB.

Pedram - The King of Cringe. Pinsam snubbe, hans blick när han ska vara tuff med Tess, hans kroppsspråk när han tror han är boss den gången Tess och de andra gick loss. Han kommer få leva länge med att ha outat sin spotta i munnen-fetisch. Får ont i huvudet av cringe. Okar inte skriva om honom nu.

Joel - att försöka sälja sexbilder till okända män och bli lurad, att ha sex med okända män (gifta män?) och vara rädd för en mus som piper... Han är underhållande dock, hans fylla igår var bra och jag tror han kan spåra rejält om han får i sig lite till. Gulligt att han tror att Emelie kan ändra på sig på en timme, säger mycket om hans ålder och mogenhetsgrad. Cockblockare av rang.
😂 Haha, lysande!
Spot on, trådens mest träffsäkra deltagar-analys!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in