2021-03-09, 15:29
Medlem
Hoppas inte att Pedram planerar att bygga ett hus till sin blivande fru. När han inte missar så spikar han snett.
2021-03-09, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Den stora frågan är väl ändå hur den där galna afrikanska skrikapan mår?
2021-03-09, 15:31
Medlem
Värdelös bedömning! Pedram var ju den som böjde den hela tiden, Katti försökte iaf räta upp den men det går ju bara till en viss punkt
Medlem
Gud vad dååååligt
Medlem
Faaaan!
Sämsta tävlingen ju!
Han krökte den först!
2021-03-09, 15:32
Medlem
SphincterAnis avatar
Smart "spel" av Pedram på slutet. Billig seger.
Medlem
Lunatics avatar
Vaa. hur Perdam?
Medlem
Lite tankar om några av deltagarna.

- Nardos tror alla bönder är rika eftersom vi får all mat från de... Äter även med öppen mun och har noll (0) allmänbildning. Kan inte cm, mm eller annat som vanliga människor kan. Hon går även runt med öppen mun (som idioter gör) och är kobent. Gör allt för att bli poppis, hon stal en godnattsaga som Joel&co kommit på i ena rummet som hon ogenerat försökte göra till sin egen men misslyckades såklart 100% i utförandet. Hon är dock allt annat än värdelös för programmet. Hon är bra på andra saker men orkar inte rada upp de nu pga att jag blev tvungen att spy lite på idioterna i huset.

- Tess fick Emelie att se bra ut, det är inte Emelie som är jättesmart. Oerhört puckade sätt att lösa uppgiften, den mindre dumma vann.

- Emelie vet precis vad hon håller på med när hon pratar killar med Pedram. Hon kör klassikern, vågar man ej ragga så går man via polaren för att visa hur bra man är och får fram sina budskap via polaren. Klassiker. Emelie är slug och beräknande och säger rakt ut att hon är bäst på att manipulera. Användbart men ganska dumt att outa i live-tv. Hon har även stort kranium.

- Steph låter som en kassörska som rökt blåa blend sedan tidig pubertet, hennes rosslande hostande får henne att låta äldre än Katti. Steph röker +16 cigg per dag. Smutsigt. Hon skulle förmodligen kunna lämna huset utan att det märkts särskilt mycket för oss tittare. Verkar korkad, hennes affärsidé med mjölk till kaffet..... Hon har även en grej hon ofta gör som jag stör mig på, tror det kommer från någon typ av komplex för antingen stor näsa eller något med hennes mun/tänder: när hon skrattar lyfter hon gärna baksidan av sin högra hand mot munnen för att dölja den- SJUKT störigt. Tycker inte så illa om henne, hon märks ju knappt och kommer inte kunna vinna BB.

Katti - svennebanantant, inget fel på det. Hennes största idol är Dr.Phil, en praktidiot. I huset kan hon sprida hans evangelium och har blivit mamma till alla. Tänk om det varit en kille som tallat på en sovande tjej, hade den personen fått vara kvar i huset? Knappast. Blixtrar till stundtals med sina gaser och ibland korta stubin.

Ponne - de som tycker han är skön är alla födda på 2000-talet? Måste vara så eller så är det jag som inte fattat något. Vill för mycket och tror han är kul, den där låten de kommit på. Hade jag bott i huset hade jag förmodligen skurit halsen av honom eftersom de gick runt och sjöng på fanskapet 24/7. Inte helt värdelös men kommer inte vinna BB.

Pedram - The King of Cringe. Pinsam snubbe, hans blick när han ska vara tuff med Tess, hans kroppsspråk när han tror han är boss den gången Tess och de andra gick loss. Han kommer få leva länge med att ha outat sin spotta i munnen-fetisch. Får ont i huvudet av cringe. Okar inte skriva om honom nu.

Joel - att försöka sälja sexbilder till okända män och bli lurad, att ha sex med okända män (gifta män?) och vara rädd för en mus som piper... Han är underhållande dock, hans fylla igår var bra och jag tror han kan spåra rejält om han får i sig lite till. Gulligt att han tror att Emelie kan ändra på sig på en timme, säger mycket om hans ålder och mogenhetsgrad. Cockblockare av rang.
Medlem
F to the ail.
Medlem
jävla tur han har nu kommer han skryta sönder sig
Medlem
Dukanva85s avatar
Skulle inte se den här tävlingen som rättvis
Medlem