Citat:
Ursprungligen postat av
Airoi
Nä men en kropp som ruttnat i 3 månader håller knappt ihop, djur kan ha flyttat på delar. Hur många kroppsdelar har du, sitter de ihop?
https://www.bildtagg.se/bild/0ipycvcku9xr5g7100gkq92h
Exakt! Vems kroppsdelar sitter ens ihop från första början?
Lejon, hyenor, gamar- eller vänta lite - det var Tyresta nationalpark vi diskuterade och inte Afrikas savanner

kanske nån igelkott som vaknat från sin dvala på sin höjd.
Citat:
Ursprungligen postat av
VilfredoParitet
En användare i tråden gick till platsen och hittade ytterligare kroppsdelar + pannlampa som polisen missat.
Som inte har någonting med Arda att göra.
Citat:
Ursprungligen postat av
poolplasker
Jag har ingen egen teori och jag tror inte mer på det ena eller det snarts. Men är det ingen annan än jag som funderat över hur pannlampan kan vara så fin och intakt om han nu sprängt sig själv i bitar? Dessutom i en trång skreva.
Det var inte hans pannlampa.
Citat:
Ursprungligen postat av
glendale
Var det självmord?
Ja.
Citat:
Ursprungligen postat av
cinnamontree
Jag är inte psykolog eller expert på ämnet självmord. Men rent generellt tar ju inte en person självmord genom att skutta ner i ett klippskrev under en löprunda. Samt han har ju tillgång till diverse vapen? Han skulle kunnat skjuta sig själv eller hoppat från en hög byggnad etc om han velat döda sig själv. I vilket fall som helst tror jag inte på självmordsteorierna alls.
Självmord medelst sprängning enligt vissa som påstår sig ha förstahandsinfo, annars ligger väl en kula i huvudet närmast till hands.