2021-03-09, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Så kan det vara men jag tror du tillhör undantaget helt enkelt och det baserar jag på de jag stöter på när jag är ute och springer.

Med en träningsklocka med inbyggd mp3-spelare samt trådlösa hörlurar så behövs ingen mobil för att lyssna på musik eller ljudbok när man springer och cyklar m.m.
De flesta springer utan mobil idag.
Citera
2021-03-09, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilfredoParitet
Ibland undrar man om ni ens läser det ni länkar.

” Results indicate that skeletoni- zation can occur in less than six weeks in summer and four months in winter, despite freezing temperatures. In some cases, postmortem animal activity accelerated decomposition rates.”

-> På vintern uppstår skeletonization (det sista stadiet i nedbrytning) inom fyra månader. Djuraktivitet hos ett lik snabbar på den processen. I november försvann Arda, och i mars hittas kroppsdelar. Det är mer än 4 månader. Således säger din källa att kroppen borde vara skelett. Därför förklarar din källa inte varför köttstycken hittats. Således är djuraktivitetsförklaringen rent flum och din hjärna är bevisat frånkopplad din kropp.
Det står Can occur. Det är mindre än 4 månader. Varje fall är unikt. Mängden av djurangrepp påverkar oxå, det är kanske inge alla delar som djuren kommit åt på grund av kläder. (Titta på bilderna i PDFn, många kroppar var delvis åtgånga av angrepp. Jag har aldrig sett ett köttstycke, jag har sett något som kan liknas vid människo/gris hud. Du som klagar på att andra inte läser kanske skulle titta på hela dokumentet själv innan du yttrar dig. Btw, din intelligens avspeglas i ditt språkbruk.
Senast redigerad av Airoi 2021-03-09 kl. 00:21.
Citera
2021-03-09, 00:19
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Jag vet inte varför jag blir så berörd av detta fall. Jag tycker att han såg så sympatisk och sorgsen ut.
Kan bara hålla med.
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Fixar du en HD bild jag kan granska? Den bilden jag såg var ganska ointetsägnde och av låg kvalitet. Där såg man inte mycket.
Ska se om jag kan hitta de ursprungliga inläggen med riktiga bildlänkar.
Citera
2021-03-09, 00:20
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Det är bilder tagna i går av besökare på fyndplatsen. Användaren som postade dem skriver att "resterna" är uppfiskade med pinne i ett mindre hål på cirka en meters djup, ungefär en meter från stora öppningen. "Resterna" ska ha varit svarta på ovansidan och legat som jord långt ned. Polisen kan ha missat.

Så liket ligger kvar trots den massiv polisinsatsen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagskagorakaos
Du tror inte han har dödat en del i sitt liv?
Det kanske påverkar psyket en del?

Ta din teori och kör upp den i röven. Kioskmongo.
Deniz har inte dödat någon. Han var FN-soldat i Mali under ett halvår och det var säkert en livsupplevelse. Men i övrigt har han som alla andra gruppchefer i försvarsmakten utbildat sig och andra. Administrerat en hel del och försök göra livet lite lättare för sina kamrater. Han hade garanterat bidragit till att göra det farligt för fienden den dag kriget kom men fram tills dess dödas det faktiskt ingenting här i landet.

// verkligheten.
Citera
Medlem
Citat:
Vänta lite nu, är inte bilderna tagna av någons kompis? Är de officiella?
Hittade av flashbackare
Citera
2021-03-09, 00:22
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Så liket ligger kvar trots den massiv polisinsatsen?
Inte liket, men det är inte omöjligt som jag ser det att polisen missat vävnad långt in i håligheterna.
Citera
2021-03-09, 00:29
Medlem
Var det självmord?
Citera
2021-03-09, 00:29
Medlem
När antas han ha avlidit?
Citera
2021-03-09, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Användaren är inte medveten om ännu att han blev lurad av vinklingen i media, vi får se när poletten trillar ned.
Foliehatten av för dig!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Ja, syns faktiskt och även den röda plastförpackningen eller en bit av, det pratades om. Läser nåt ?ON elr
WO?

Wow vilket fynd Manamomannen! Nu har vi båda skorna!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airoi
Det står Can occur. Det är mindre än 4 månader. Varje fall är unikt. Mängden av djurangrepp påverkar oxå, det är kanske inge alla delar som djuren kommit åt på grund av kläder. (Titta på bilderna i PDFn, många kroppar var delvis åtgånga av angrepp. Jag har aldrig sett ett köttstycke, jag har sett något som kan liknas vid människo/gris hud. Du som klagar på att andra inte läser kanske skulle titta på hela dokumentet själv innan du yttrar dig. Btw, din intelligens avspeglas i ditt språkbruk.
Titta på bilderna från platsen så ser du att köttslamsorna inte är täckta i kläder. Hur förklarar du att kroppsdelarna inte är uppätna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in