2021-03-09, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Detta med utedasset kan man tycka är lite för mycket hahaha hade fått panik över det
ja utedasset är inget jag hade gillat.
2021-03-09, 10:39
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hahaha, wow.. hon ger sig INTE.
Du skulle se köket när de gjorde mat. Fyra tjejer surrade halvfulla runt Taylor. Peddo var skitsur.

Farmen. Jag gillar verkligen Tanja, rolig och kul tjej, men väldigt ofräsch. Som någon skrev tidigare att PH har sänkt sina krav drastiskt och jag måste hålla med. Känns tragiskt att TV4 väljer henne för att vara riktigt säkra på att Tanja kommer att ligga med någon, eller snarare med några. Hennes sexhistorier om många okända män samtidigt exploateras hårt av TV4
2021-03-09, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tess har försökt med Taylor så länge och han dissar henne så jävla hårt varje gång så hon har gått över till operation att försöka förstöra det mellan Emelie och Taylor. Igår erbjöd hon Taylor ännu en gång att ligga i hennes säng i natt. Förhoppningsvis börjar hon nu förstå att han inte är det minsta intresserad. Hon får gå för det tredje bästa då Simon är upptagen. Taylor vill istället ligga hos Emelie. Han gör ett försök men Emelie fattar ännu en gång inte inviten

Jasså det gjorde hon? Är förvånad men ändå inte. Usch vad sliskig! Hoppas inte Adrian hamnar i samma lag som Therese i veckan, då kommer det svida för henne
2021-03-09, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Haha, vänta bara!
Det är bara början än, innan dagen är slut kommer nån av Nardos/Peddot fått tuppjuck.😉
Jag håller ett öga öppet jag tror på att Emelie och Therese flippar ur först pga bristande smink
2021-03-09, 10:41
Medlem
Lobbaaans avatar
Fattas bara att Sebastian Dawkins kommer in och är storbonde nu. Hade gett vad som helst för att se han i karaktär skälla ut dem efter noter i enskilda samtal.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja utedasset är inget jag hade gillat.
Havregrynsgröten kommer nog att ställa till det för dem om några timmar.
Medlem
Citat:
Oh ja! Förstå om de blir väckta av en galande tupp varje morgon klockan 7, kan bli en del misshandel av den kartongtuppen.
Haha! Bb kommer säkert jävlas med diverse djur i högtalaren. Folk kommer att flippa.

Dasset var ju helt underbart, hoppas att de inte tillåter några undantag.

Fy fanken vad Joel är jobbig. Är det någon som är hungrig? Ja! Men någon som är jättejättehungrig? Jaaaa!
Medlem
Vilken skräll att förminska.inte.min.röv.tessy valde kortkort som outfit
2021-03-09, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Fattas bara att Sebastian Dawkins kommer in och är storbonde nu. Hade gett vad som helst för att se han i karaktär skälla ut dem efter noter i enskilda samtal.
Nej Qristina ska det vara
Medlem
Citat:
Det är FÖR kul. Hade fan betalat för att få se hennes reaktion när hon kommer hem och googlar honom.
Jag vet! Hoppas att de pushar på det ännu mer så att chocken blir total! 😂😂😂😂😂
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Du skulle se köket när de gjorde mat. Fyra tjejer surrade halvfulla runt Taylor. Peddo var skitsur.

Farmen. Jag gillar verkligen Tanja, rolig och kul tjej, men väldigt ofräsch. Som någon skrev tidigare att PH har sänkt sina krav drastiskt och jag måste hålla med. Känns tragiskt att TV4 väljer henne för att vara riktigt säkra på att Tanja kommer att ligga med någon, eller snarare med några. Hennes sexhistorier om många okända män samtidigt exploateras hårt av TV4

Har sett dig skriva flera gånger om Tanja och sex med män. Vet att hon pippadd Benjamin i PH, men var/när har hon legat med flera?
2021-03-09, 10:45
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Har sett dig skriva flera gånger om Tanja och sex med män. Vet att hon pippadd Benjamin i PH, men var/när har hon legat med flera?
Hon har berättat det under sanning och konka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in