2021-03-09, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Skrev ovan. Hon ville att han skulle träffas direkt efter maten. Men kloka Nardos höll sig vaken och såg till att han lade sig i rätt sovrum och hade uppsikt över honom. Med kommentarer att han typ redan "har sällskap". Hon spanade hårt när båda gick tillsammans och skulle lägga sig.

Hahaha, wow.. hon ger sig INTE.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Och som alltid, kommer det vara babbarna som gnäller mest pga havregrynsgröt och utedasset.
Precis som LobotomiAlex och Margrim under Robinsson veckan förra året, kommer Peddot och Narccissisten att troligtvis dö denna vecka.
Helvete vad dom kommer att klaga!!🤬
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-09 kl. 10:35.
Medlem
hahaha utedasset
UNDERBART
Nardos kommer inte klara detta
2021-03-09, 10:33
Medlem
Peddi är mer nightmare fuel än någonsin. FI FAN.
2021-03-09, 10:34
Medlem
jag hoppas fan dem fixar en kamera till utegården nu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
hahaha utedasset
UNDERBART
Nardos kommer inte klara detta
hon som duschar med kläder
Medlem
emelie ser riktigt jävla gravid ut faktiskt
2021-03-09, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Och som alltid, kommer det vara babbarna som gnäller mest pga havregrynsgröt och utedasset.
Precis som LobotomiAlex och Margrim förra året, kommer Peddot och Narccissisten att troligtvis dö denna vecka.
Jag tycker att Nardos ändå tagit allt med ro och skämtsamt. Pedram har jag inte hört. Adrian gnällde förvisso på utedassen och är polack, är han en babbe tänker du? Nu hör man Nardos även säga att hon gillar gröt, att detta är skönt, hon tycker att dom ska byta namn till något mer bondigt osv. Vem har klagat av babbarna?

Skönt att Therese inte kan sminka sig 4h.
2021-03-09, 10:35
Medlem
Detta med utedasset kan man tycka är lite för mycket hahaha hade fått panik över det
2021-03-09, 10:37
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Det är inte främst elektronik jag tänker på utan det faktum att farmen liksom går ut på att ta hand om djur och bygga upp saker. Robinson är ju lättare för det är inte lika fasthugget vad som måste vara med där. Älskade Robinsonveckan förra året Speciellt när amilia inte fick borsta håret och tog ut frustrationen på Lennie.

Men jag tycker ändå farmenveckan ska bli kul. Hoppas de tar bort allt smink.

Ja jag hoppas det här blir kul 😊 Jag tyckte dock att förra året när de hade Robinson-vecka var den tråkigaste någonsin. Alla låg bara och sov i soffan för att dom hade sån energibrist eftersom dom inte hade nån mat. Men kan hålla med om att just den händelsen med hårborsten var riktigt rolig 😅
2021-03-09, 10:37
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag tycker att Nardos ändå tagit allt med ro och skämtsamt. Pedram har jag inte hört. Adrian gnällde förvisso på utedassen och är polack, är han en babbe tänker du? Nu hör man Nardos även säga att hon gillar gröt, att detta är skönt, hon tycker att dom ska byta namn till något mer bondigt osv. Vem har klagat av babbarna?

Skönt att Therese inte kan sminka sig 4h.
Haha, vänta bara!
Det är bara början än, innan dagen är slut kommer nån av Nardos/Peddot fått tuppjuck.😉
2021-03-09, 10:39
Medlem
undra om förlorande laget för sova i poolrummet på pallarna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in