2021-03-09, 01:45
Medlem
snygg-Harriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
...det finns det videobevis på.
De rörliga bilderna som GRU kodar/t menar du? Tja, den typen av propagandainstrument känner vi som bekant redan till, och Team Trump har såklart förverkat det redskapet också.

Trump deepfake propaganda test 01

Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Gud va skönt att argumentera ekonomisk politik återigen. Livet har blivit så mycket bättre sedan orange man slängdes utifrån twitter.
Minsann..

Cyrus Vance Jr. och Letitia James kommer även bjuda på en schysst eftervalsdessert; där varje fynd man gör, bit för bit, tvångsmatar den antidemokratiska rörelsen med.

Min slumrande reptilhjärna, den blommar ut i full prakt av bara själva tanken...
Citera
2021-03-09, 02:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Biden May ALREADY Be Transferring Presidency To Kamala Harris

https://www.youtube.com/watch?v=amWTDzYq6DM&ab_channel=TimPool

Jag sökte och hittade den mest left wing progressiva podcast jag kunde hitta för att komma med ett motargument
https://www.youtube.com/watch?v=bojvoPAdVkc

Jag rekommenderar alla här som vill föra en kritisk diskussion om PU att först besöka

1) Gateway pundit
2) Breitbart
3)Tim Pool
4)Ben Shapiro
5) Tucker Carlssons greatest hits på youtube

För det är enbart dessa källor som alt-right falangen söker sig till,baserat på den
Det är här de får sitt tankegods ifrån

Jag råder alla här att besöka dessa 5 sidor För att förstå varför enskilda användare tycker som de gör. Varför ingen saklig kritik biter på dem.
Varför de misstror massmedia och etablerade nyhetskanaler.
Varför de ser Biden som ett hot mot vita arga män som brukade få allt serverat på ett fat
Varför Trump trots alla sina brister ändå kan räkna med stöt hos dessa vita arga män
Citera
2021-03-09, 07:41
Medlem
arbetets avatar
Är Biden för dement för att ta hand om sina hundar. Ja, den frågan kan man ställa dig:

Uppgifter: Bidens hundar förvisade från Vita huset
President Joe Biden uppges ha blivit tvungen att skeppa hem sina schäfrar Major och Champ efter “incidenter” i Vita huset.

I förra veckan ska Major ha agerat aggressivt, enligt uppgifter till CNN. Hunden ska ha bitit en person i Bidens säkerhetsstab.

Vita huset har inte kommenterat uppgifterna.
https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/uppgifter-bidens-hundar-foervisade-fraan-vita-huset.-pRdmvPJ6

När han inte ens kommer ihåg namnet på sina ministrar så...(video):

Tom Elliott
@tomselliott
Whoops: Biden forgets the name of the Pentagon, as well as the name of his secretary of Defense, Lloyd Austin
https://twitter.com/tomselliott/status/1369044328807596036
Citera
2021-03-09, 08:17
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Vilka av dessa krig hade Trump STARTAT?

Begärde Trump en ÖKAD eller MINSKAD truppnärvaro i Syrien och Irak?

Innebar attacken mot Soleimani en ÖKAD eller en MISNKAD upptrappning av USAs militära inblandning i regionen?

Tycker Biden att det är dåligt att Soleimani är borta?

Är Biden mindre pro-Isralisk än Trump?

Skedde det en statskupp i Venezuela 2018?

Är det "Trumpiskt" att stötta Juan Guaidó som Venezuelsa rätmätiga ledare?

Tråkigt när fakta och verkligheten inte är den man vill att den ska vara, eller hur?

Det märks att du inte har förmågan att se Trumps brister, jag tycker det är väldigt beklagligt, för din egen skull. I synnerhet som du överdriver och ljuger om Bidens handlingar. Du är fanatisk, scollock. Man bör kunna se båda sidor som de är.
Citera
2021-03-09, 09:54
Medlem
DRAVKCABs avatar
Pressen på Biden börjar byggas på ordentligt. Trots alla försök från MSM att få Biden framstå som
presidentlik och robust så biter det inte längre mot alla grodor och hans intellektuella frånvaro
från riktiga offentliga uppträdanden där hans kognitiva förmågor kan sättas på prov.
Det börjar pratas om det 25 tillägget. Biden börjar bli ett allvarligt säkerhetshot samt ett
demokratiskt problem när över 50% av den amerikanska väljarkårens val inte varit mer än en
kuliss och en hägring. Än större demokratiskt problem kommer det bli efter att Harris tillträtt.
Harris som blev krossad av Tulsi Gabbard och blev förpassad till dom dunkla vrår hon hör hemma
och som i dom flesta Amerikanska ögon är illa sedd. Katastrofen kommer sedan bli fullbordad om
ryktena som florerar är riktiga att Hillary Clinton blir VP. En riktig tvåstegs raket rätt ner i avgrunden
för USA.
Citera
2021-03-09, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Pressen på Biden börjar byggas på ordentligt. Trots alla försök från MSM att få Biden framstå som
presidentlik och robust så biter det inte längre mot alla grodor och hans intellektuella frånvaro
från riktiga offentliga uppträdanden där hans kognitiva förmågor kan sättas på prov.
Det börjar pratas om det 25 tillägget. Biden börjar bli ett allvarligt säkerhetshot samt ett
demokratiskt problem när över 50% av den amerikanska väljarkårens val inte varit mer än en
kuliss och en hägring. Än större demokratiskt problem kommer det bli efter att Harris tillträtt.
Harris som blev krossad av Tulsi Gabbard och blev förpassad till dom dunkla vrår hon hör hemma
och som i dom flesta Amerikanska ögon är illa sedd. Katastrofen kommer sedan bli fullbordad om
ryktena som florerar är riktiga att Hillary Clinton blir VP. En riktig tvåstegs raket rätt ner i avgrunden
för USA.
Konsumerar ett ganska brett spektra av media, mycket om amerikansk politik men springer sällan på den här skiten du skriver om. Kan ju tycka att det borde rapporteras på ganska stora mediahus om det fanns nån sanning i det. Var fasen läser du sånt här och hur mycket tror du egentligen på detta själv?
Citera
2021-03-09, 10:13
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife
Ni trumpister har spårat ur totalt, era inlägg är fantasier och önsketänkande och utan referens. Man kan strunta i era inlägg.

Allt som jag skrivit är otvivelaktigt riktigt. Det enda som är spekulativt är vem som
blir VP. Sluta med ditt strutsbeteende för det kommer inte hjälpa dig ett dugg.
Öppna dina ögon tänk dina egna tankar formade ur ditt egna intellekt istället för ett
hopkok av det du läst från andra så kan du börja röra dig i en annan riktning bort från
åsikter och fraser som går på autopilot.
Citera
2021-03-09, 10:19
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Allt som jag skrivit är otvivelaktigt riktigt. Det enda som är spekulativt är vem som
blir VP. Sluta med ditt strutsbeteende för det kommer inte hjälpa dig ett dugg.
Öppna dina ögon tänk dina egna tankar formade ur ditt egna intellekt istället för ett
hopkok av det du läst från andra så kan du börja röra dig i en annan riktning bort från
åsikter och fraser som går på autopilot.
Projektion är ni duktiga på.
Citera
2021-03-09, 10:20
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Konsumerar ett ganska brett spektra av media, mycket om amerikansk politik men springer sällan på den här skiten du skriver om. Kan ju tycka att det borde rapporteras på ganska stora mediahus om det fanns nån sanning i det. Var fasen läser du sånt här och hur mycket tror du egentligen på detta själv?

Uppriktigt så chockerar du mig med att ifrågasätta det helt uppenbara.
Man blir förundrad och lite beklämd över denna dissonans.
Citera
2021-03-09, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife
Det märks att du inte har förmågan att se Trumps brister, jag tycker det är väldigt beklagligt, för din egen skull. I synnerhet som du överdriver och ljuger om Bidens handlingar. Du är fanatisk, scollock. Man bör kunna se båda sidor som de är.
Hur menar du nu? Det jag tagit upp ovan är rena fakta som stödjs av källor från MSM som ni annats älskar så mycket. Du får med falska påståenden, jag krossade dem med enkelhet, allt som krävdes var ett uns av fakta!

Och vadå "fanatisk"? Jag tycker nog snarare att du bör säga de två sista meningarna till dig själv, för när var det sist DU såg något från "den andra sidan"? Du vägrar ju ens reflektera över att Biden är komplett dement, trots att det finns uppenbara och ständigt återkommande bevis på detta. Nu senast då han inte ens kom ihåg namnet på sin egen försvarsminister!
Citera
2021-03-09, 10:59
Bannlyst
Citat:
Det börjar pratas om det 25 tillägget.

Var har du läst detta om jag får fråga?

Vilka talar om detta?
Är det något du själv tror Eller har du någon konkret källa?
Citera
2021-03-09, 11:05
Medlem
Citat:
Uppriktigt så chockerar du mig med att ifrågasätta det helt uppenbara.
Man blir förundrad och lite beklämd över denna dissonans.
Kan du inte försöka upplysa mig istället. Om det är så uppenbart, varför står det då inte om det i varenda jäkla tidning?
I vilka medier har du läst om att det 25e diskuteras?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in