Citat:
Ursprungligen postat av
scrollock
Jag ber dem läsa din signatur!

Diskussionen kring "partisk" är i sig subjektiv och har noll och inget med huruvida om de faktiska omständigheter man presenterar ägt rum. Biden har kladdat poå barn, det finns det videobevis på. Biden har våldförtsig sexuellt på en kvinna, det finns det en anmälan på i senatsarkivet hos Delawares universitet samt hos polisen. Biden har uttryckt sig rasistiskt och fört en rasistisk politik, det har till och med hans vice president sagt. Dessa saker är faktamålsmässigt underbyggda. Att han är homofob finns det vad jag vet ingeting som styrker ännu, men jag reserverar mig för att även det snabbt kan ändras om nya fakta dyker upp (som det gjorde med Obama!

) Men som sagt, i övrigt ber jag de människor du syftar på att läsa punkt 2 i din signatur!

Du fascinerar mig.
Min gissning är att detta nyfunna intresse för Biden härrör från en ursprunglig cope mekanism därför att Trump förlorat.
I dessa enorma wall of texts utmålas biden för alla möjliga anklagelser. Jag medger att jag inte läst hela texten.
Du fascinerar mig verkligen.
När de flesta valfusk jägare givit upp och övergivit sina alt konton så är du lone soldiern som jagar röstfusk på miniatyr nivå för att envist bevisa att Trump vann. Och Biden fuskade.
Du fascinerar mig verkligen.
För din omvärldsanalys bygger inte på traditionella medier utan reaktionära källor på twitter.
Jag gör visserligen tesen att du svingar vilt när det gäller allt utom Trump, men det gör inget. För jag är helt fascinerad över dina inlägg och din frenetiska iver.
Go strong!