2021-03-08, 23:28
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Tror snarare att Nardos är innerligt trött på Tess vilja och förmåga att få allt att handla om utseende och yta.
Vem är inte det
2021-03-08, 23:28
Medlem
FarbrorFranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Det krockade nog för att Nardos och Emilie redan idag hade en diskussion om hur Therese använder sitt utseende och söker bekräftelse från snubbar och att hennes beteende hade förändrats sedan hon riskerade att åka ut ikväll.

Jag tror Nardos ville bara vara snäll mot Therese när hon såg en snubbe vad hon tycker ''objektifierar'' henne. Men Therese älskar den bekräftelsen från snubbar så de kommer aldrig vara överens där.

Jag kanske har fel i min analys men så tror jag att det är
Precis. Tess må vara en korkskalle men om hon inte blir kränkt av kommentaren, vad har Narcos med det att göra.

Det är som alla batkihäxor som blir sekundärkränkta av Tintin i Kongo samtidigt som nebrerna skiter i vilket.
2021-03-08, 23:29
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Nope. Jag håller med. Hon kan hålla sin röv för sig själv.
Visst kan man väl visa den ibland men oftast blir det väldigt ofta speciellt på senare tid.
Och vem vill utnyttja situationen lite.... trumvirvel...... Peddo
Hon är så beroende av sitt yttre så det är fruktansvärt hur hon håller på med Tess, Peddo fattar inte bättre då ser han inte hur hon är men nu ligger Tanja och trycker med han......
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Peddo kämpar för kvinnor Mr Slisk
Det säger slisket i alla dessa diskussioner för att se bra ut i TV för Therese och sina blattebröder.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
haha tess säger till pedram att slut kladda
Hon gillade nyss att bli objektifierad ju?
Medlem
wolfiess avatar
nu kommer therese bikta sig o snacka skit om att nardos sa att hon va smart istället för att hon har en fin röv 😂
Medlem
here we go again tess tjafsar med emelie nu
2021-03-08, 23:30
Medlem
SphincterAnis avatar
Att se Therese och Emelie så fejk mot varandra...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Va? Är du revisor? Eller bara sjukt intresserad av relationen mellan 23 åringar med tatueringar och deras pensionsbesparingar när de blir 70?

Det är väl inte så märkligt. Alla pengar man tjänar ska sparas till (en eventuell) pension. Varför leva livet när man är 20-70 när man förhoppningsvis kan leva livet i några år som gammal?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Det krockade nog för att Nardos och Emilie redan idag hade en diskussion om hur Therese använder sitt utseende och söker bekräftelse från snubbar och att hennes beteende hade förändrats sedan hon riskerade att åka ut ikväll.

Jag tror Nardos ville bara vara snäll mot Therese när hon såg en snubbe vad hon tycker ''objektifierar'' henne. Men Therese älskar den bekräftelsen från snubbar så de kommer aldrig vara överens där.

Jag kanske har fel i min analys men så tror jag att det är
Nejdå den är alldeles riktig. Tess har ju insett att bli poppis i BB är att visa sin röv, bli slickad av alla,lebban som äter hennes bröst och vad det nu är.
Tess måste åka hem nu.
Medlem
Okeeeej... Så dom filmar när tess får avhyvling om kvinnor av Nardos.. men när Pedros börjar jiddra med henne om samma sak, då flippar kameran iväg till något annat?

Snacka om att TV4 är skitnödiga för att visa något dumt pedros med all säkerhet kommer säga.
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Det säger slisket i alla dessa diskussioner för att se bra ut i TV för Therese och sina blattebröder.

Haha tror inte han får så mycket cred från blattebröderna för det...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in