2021-03-08, 23:03
Medlem
LennyMacKenzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
LOL, är det samma person som hade en Idol-audition 2017?

https://www.youtube.com/watch?v=dQa4HPay86U

26 år då...

Åhh satan vilken tönt. Well we keep an eye on you Mr Sjöström.
Citera
2021-03-08, 23:06
Bannlyst
Tycker det är lite Runar Sögaard över honom.
Citera
2021-03-08, 23:07
Medlem
Hur ska han nånsin få jobb igen efter detta?

Jag vet inte om det är riktigt klokt val där men ja, det är väl hans val antar jag. Somliga vill göra allt för att vara kändis.
Senast redigerad av plexigear 2021-03-08 kl. 23:19.
Citera
2021-03-08, 23:40
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plexigear
Hur ska han nånsin få jobb igen efter detta?

Jag vet inte om det är riktigt klokt val där men ja, det är väl hans val antar jag. Somliga vill göra allt för att vara kändis.

Han får börja swishtigga hos sina får till följare. Sen kan han likt Charlie Manson styra som han vill bland sinna hjärntvättade får till följare!
Citera
2021-03-08, 23:57
Medlem
https://expo.se/2021/03/flera-h%C3%B6gerextremister-bland-de-protesterande

EXPO gör det bra som vanligt bra att exponera klientelet.
Citera
2021-03-08, 23:59
Medlem
cece123s avatar
Suck, Aspie Flippan kommer att bli en rättshaverist också, det lovar han.
Han beter sig som förväntat..
Citat:
Och sedan, tillsammans med en massa duktiga jurister i Sverige och utomlands som stöttar mig och alla andra människor som för den här kampen, kommer vi överklaga och dra det så långt vi kan.
Han verkar inte veta någonting och ser lika korkad ut som han är.
Han är perfekt som talesman för de hjärnslöas riksförbund.
Citera
2021-03-09, 00:31
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Vuxenbabyn kan få betalt från främmande makt? Skulle förklara en del även det.
Don Quijote vaknade tyvärr upp från sin vackra fantasi och dog deprimerad om jag minns rätt.
Från främmande makt? Hur dum är du människa, grabben går ju emot de globalistiska intressena och bör snarare se sig över axeln. Oavsett hans syften gör han en god gärning i dessa totalitära tider.
Citera
2021-03-09, 00:37
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Från främmande makt? Hur dum är du människa, grabben går ju emot de globalistiska intressena och bör snarare se sig över axeln. Oavsett hans syften gör han en god gärning i dessa totalitära tider.
Att Sverige inte varit det minsta totalitära för vi har en tokig regering är problemet vi kommer lida av länge medan andra länder öppnar upp.
De globalustiska intressena är att folk kan resa och emigrera, inte stänga ned och vara nationalitiska. Med andra ord har vi en tokig globalist i Tegnell.
Citera
2021-03-09, 00:39
Medlem
dragsmarks avatar
Herre min gud grabben verkar helt jävla hjärndöd. Roligt att han sökte till idol också.
Citera
2021-03-09, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Vuxenbabyn kan få betalt från främmande makt? Skulle förklara en del även det.
Don Quijote vaknade tyvärr upp från sin vackra fantasi och dog deprimerad om jag minns rätt.

Ryska Imperiska Rörelsen deltog också i demonstrationen
Citera
2021-03-09, 03:41
Medlem
De som protesterar, borde skriva under en försäkran att de inte ska ta upp en eventuell vårplats vid till exempel feber, andningssvårigheter.
Citera
2021-03-09, 04:26
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBergman
Är han gripen nu? Någon som vet?
Han måste låsas in omgående, han är ett hot mot vårat samhälle!
Han går fri och straffet han fick för att han ordnade den olagliga demonstrationen var 20 000 kronor i böter. En alldeles för låg summa för det tycker jag. Gånger tio hade varit en mer rimlig straffsumma, alltså runt 200 000 kronor i böter. Han har många som backar upp honom ekonomiskt och han planerar också ytterligare en knäppskalle-demonstration 20 mars.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Gawn3V/trots-kritiken--ny-demonstration-planeras-20-mars
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in