2021-03-08, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Blev han ledsen av något ?
försöker turbo läsa ikapp men jag tror Adrian trivs med lite lugnare och mognare personer
2021-03-08, 22:47
Avslutad
Helvete vad hon skriker, gaphalsen från Afrikas horn. Bor 60 mil från BB-huset men om jag öppnar fönstret hör jag ändå ett svagt "ey" lite då och då.
2021-03-08, 22:47
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Okej, tack för info. Hon borde dock även fått alkoholförbud enligt mig. Tycker hennes beteende var betydligt grövre än Simons och han fick vad jag förstod alkoholförbud.
Han är ju en svensk blond vit man, värsta man kan vara 2021 i Sverige
2021-03-08, 22:48
Medlem
judith har redan börjat med sitt fyllejidder
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
HAHAHAHAHAHA! Jag tror verkligen inte att han grät över att ha "tvingats" hångla med Tess ..
Ehum. Tycker inte du det har varit ganska klart att han inte uppskattar snurra flaskor med fingrarna i bajan, lebbor slickar trosor, kvinnor som har godis bh. För mig har det stått helt klart att han springer därifrån direkt. Eller har du en annan åsikt?
Medlem
Den här hunken är på riktigt lika kass som Frida från förra året och den där killen som man glömde bort lika fort som han åkte.

Oerhört dåliga BB-deltagare.
Bannlyst
D.C. väljer att följa dom tråkiga 😡😡😡😡😡
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tyckte steph och tess sa innan att dem skulle föra ihop sängarna så steph kunde fortsätta sova med tess men även med simon så sköter våran kung sina kort rätt har han husets snyggaste brudar i säng

Har du sett Therese utan smink? Hon ser ut som en padda då.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det behöver du absolut inte bli, men upp till dig. Faktum är att Pontus drar en massa sjuka skämt om allt möjligt, och Tessan och flera andra skrattar sig fördärvade åt dem. Om man följt liven och inte genast byter kamera när de är i fokus så vet man det. Sorry att verkligheten gör dig besviken.. men..
Hahah jag skojar ju.

Inte om att jag knappt sett Therese skratta, though. Tror aldrig jag sett henne skratta genuint, varken åt Pontus eller någon/ting annat. Och inte heller om att jag tror att Pontus drar "sjuka" skämt. Har hört att han försöker, men han är ju lika tråkig som Fröidh på den fronten. Han kan kläcka ur sig småroliga kommentarer ibland, men är alldeles för tryhard.

Och för att svara på din fråga: nej, jag tittar knappt på liven längre.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Nu får gärna Judith sluta prata om sin energi ("ADHD"). ADHD handlar inte om att man har en bubblig personlighet och studsar runt.

Man märker dessutom när hon pratar att hon är lugn, samlad i tankarna och inte far iväg. En stor grej är ju att man inte riktigt har en fullgod förmåga att göra det. Man börjar lätt högintensivt prata om lite allt möjligt och kommer in på irrelevanta sidospår. Hon verkar helt ha missat att hyperaktiviteten inte måste vara rent fysisk i form av sängsläpanden och höga skratt.

Jämför gärna med Simon, som säkert hade kunnat få en diagnos, om han inte redan har en, vill säga. Att råka slänga ur sig direkt olämpliga grejer är nämligen inte ovanligt. Han är dessutom snabb att gå in i konflikter, medan Judith ogillar sådant, vilket hon proklamerar med sin, så vitt jag vet, omedicinerade, lugna stämma. Givetvis är inte alla med ADHD likadana, men medan hon verkar se ADHD som en kul grej man kan ha, så är det i själva verket en funktionsnedsättning som gör ens vardag jävligt jobbig.
Hon får abstinens om inte någon säger att hon har ADHD snart så hon själv kommer snart att nämna det. Hon får gärna berätta om sig själv men när hon kläcker ur sig att det är pga ADHD så blir jag galen.

Snart kommer hon att nämna att hon har det, hon har det liggandes på tungan. Hon exploderar snart om hon inte får sagt det.
2021-03-08, 22:49
Medlem
PastaCarbonaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Så jävla kopiöst pinsamma dom är!
Vuxna män står och bölar för nån som dom knappt känner, har åkt ut ur en dokusåpa!
I dessa tider! Patetiska fjantar. 🤮
Men sluta spela så macho för fan...
2021-03-08, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Inte alla feminister
+1

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto