2021-03-08, 22:44
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Å så kör vi lite blattemusik så Nardos å Pedram känner sig hemma
Medlem
Nardos tid i BB:

Dag ett: Eyyy eyy ÄÄÄYYY
Dag fem: Eyyy Eyy ÄÄÄYYY ÄÄYY
Dag tio: Ja föschtår inte, föschtåru?
Dag 15: EYyy äyyy eyyyy
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Therese rakar Pontus, hon kommer göra honom singel innan han åker ut.

Vi vet alla att Simon fick stanna enbart för att Pontus gav detta löfte
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Hahaha, Katti är för jävla härlig ändå!
Innan hon lämnar sovrummet så kollar hon sig i spegeln, skrattar till och säger "platt röv"
Snett vinklad inåt skulle jag säga.
2021-03-08, 22:45
Medlem
Att Simon fick alkoholförbud efter bråket men Nardos men Judith fortsätter hälla i sig är ofattbart. Undrar om produktionen vet att efter en GBP så är man extremt lättpåverkad..
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Nardos tid i BB:

Dag ett: Eyyy eyy ÄÄÄYYY
Dag fem: Eyyy Eyy ÄÄÄYYY ÄÄYY
Dag tio: Ja föschtår inte, föschtåru?
Dag 15: EYyy äyyy eyyyy
Du glömde eeeeyyy Macarena
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Judith fick tydligen en varning av produktionen. Men jag vill ha ut henne oavsett, hon är så jävla störig.
Okej, tack för info. Hon borde dock även fått alkoholförbud enligt mig. Tycker hennes beteende var betydligt grövre än Simons och han fick vad jag förstod alkoholförbud.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vafaan. Har gått runt i ett år och trott att du varit legit, men så visar det sig att du bara är ett troll blir genuint besviken nu.

Det behöver du absolut inte bli, men upp till dig. Faktum är att Pontus drar en massa sjuka skämt om allt möjligt, och Tessan och flera andra skrattar sig fördärvade åt dem. Om man följt liven och inte genast byter kamera när de är i fokus så vet man det. Sorry att verkligheten gör dig besviken.. men..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Så länge Therese sover emellan dem håller jag tummarna för det.

tyckte steph och tess sa innan att dem skulle föra ihop sängarna så steph kunde fortsätta sova med tess men även med simon så sköter våran kung sina kort rätt har han husets snyggaste brudar i säng
2021-03-08, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ponne berättade vid bordet att AD är en figur ur alla high school filmer där han ser ut som quarter backen som är snygg och får alla cheerleaders. Alla vid bordet tyckte att det var en alldeles träffsäker jämförelse och alla sa "jaaaaa, jooooo, han är snygg". Alla utom en förstås som surade, du kan gissa vem.
Denne quarter backen heter enligt Ponne, Taylor. Så alla började gorma Taylor när AD kom in. Så nu får han heta Taylor
Aha, då förstår jag! 😂😂😂 Tänkte att du skickas på sådana här giftiga grodor och blivit lite bäng.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Mycket cred till Luis

Han gav mig mer än Katti faktiskt (räknar inte ens med Tess pga orkar inte)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Kan inte sluta spekulera i hur veckan kommer bli! Någon eller några får ynnesten att tvingas upp i ottan för att mjölka kor, resterande blir väckta klockan 7 av en galande tupp. Grötfrukost och inget mer. Tänker att de kanske inte fått in så mycket mat (enligt de själva åtminstone) för att de inte ska ha tillgång till mat som vanligt denna vecka. Sköj sköj.

Håller verkligen tummarna för att det blir Peddot som får mjölka kossor i ottan isådanafall 🤣

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in