2021-03-08, 22:42
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Blir det lite dubbelaction inatt i blåa sovrummet eller vad tror ni?!
Simon o Steph får ÄNTLIGEN en egen säng!
Och äckelpeddot har ju tyvärr två brudar som klänger efter honom (vilket gör mig spyfärdig! 🤮🤮&#129326

Så länge Therese sover emellan dem håller jag tummarna för det.
2021-03-08, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakkajen
Haha har ni sett vad alla Nardos stöttare går loss på BBs instagram? Att det är riggat att inte Katti åkte? Detta är precis varför jag kommer fortsätta rösta på Katti. Hon triggar alla feminister.
Inte alla feminister
2021-03-08, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Är han/hen som sköter DC helt frånvarande ikväll eller vad fan är det frågan om?

ja det kan man fråga sig måste vara en praktikant eller kebabtekniker
Medlem
kermiths avatar
Fan det var fint av Taylor och Katti. En fin BB moment. Trodde inte att Mr perfect var så känslig. Det som var ärligt är att han höll tillbaka i själva stunden när Luis lämnade. Men sedan brast det. Hmm.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Hon blir extra viktig nu när Louis försvann

Verkligen
Jag hoppas att nån i Kattis ålder kommer in faktiskt. BB får allt ta o ge henne en Ragnar Lodbrok
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Kan inte sluta spekulera i hur veckan kommer bli! Någon eller några får ynnesten att tvingas upp i ottan för att mjölka kor, resterande blir väckta klockan 7 av en galande tupp. Grötfrukost och inget mer. Tänker att de kanske inte fått in så mycket mat (enligt de själva åtminstone) för att de inte ska få in mat som vanligt denna vecka. Sköj sköj.

Älskar scenariot du målar upp. Håller tummen!
Medlem
Spajdors avatar
Hahaha, Katti är för jävla härlig ändå!
Innan hon lämnar sovrummet så kollar hon sig i spegeln, skrattar till och säger "platt röv"
Medlem
Killthepoors avatar
Helvete vad Judith är i gasen nu, nu ska allt svepas så det kan sättas igång med sexlekar.
Obehagliga jävla gaphals.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Nu får gärna Judith sluta prata om sin energi ("ADHD"). ADHD handlar inte om att man har en bubblig personlighet och studsar runt.

Man märker dessutom när hon pratar att hon är lugn, samlad i tankarna och inte far iväg. En stor grej är ju att man inte riktigt har en fullgod förmåga att göra det. Man börjar lätt högintensivt prata om lite allt möjligt och kommer in på irrelevanta sidospår. Hon verkar helt ha missat att hyperaktiviteten inte måste vara rent fysisk i form av sängsläpanden och höga skratt.

Jämför gärna med Simon, som säkert hade kunnat få en diagnos, om han inte redan har en, vill säga. Att råka slänga ur sig direkt olämpliga grejer är nämligen inte ovanligt. Han är dessutom snabb att gå in i konflikter, medan Judith ogillar sådant, vilket hon proklamerar med sin, så vitt jag vet, omedicinerade, lugna stämma. Givetvis är inte alla med ADHD likadana, men medan hon verkar se ADHD som en kul grej man kan ha, så är det i själva verket en funktionsnedsättning som gör ens vardag jävligt jobbig.
Bannlyst
Therese rakar Pontus, hon kommer göra honom singel innan han åker ut.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enkelmatematik
Fick Tess ingen tillsägelse för att hon gav sig på Adrian? Tycker helt allvarligt att det var vidrigt gjort. Och klippet dom visar idag visar inte alls hur obekväm han var. Bara att han börjar gråta när Katti tar upp det är väl bevis på att det inte var ok. Stackars kille
HAHAHAHAHAHA! Jag tror verkligen inte att han grät över att ha "tvingats" hångla med Tess ..
2021-03-08, 22:44
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
De som hörs får tv-tid. Luis är ju verkligen bevis på att vissa måste ha tid på sig att växa. Cred till Luis ändå!
Mycket cred till Luis

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in