2021-03-08, 22:36
Medlem
xrlpyts avatar
Men helvete, DC var nästan på väg till bubbelnuggen, men så byter de till ÄNNU EN FUCKING KAMERA SOM REDAN FINNS VALBAR FÖR TITTARNA..!!!!!!! Där Nardos och Emelie snattrar.........
Medlem
Någon som vet om/var man kan se tillbaka på liven? om man råkar somna innan något kul händer?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vem i helvete är Taylor? Är Grodan full?
Ponne berättade vid bordet att AD är en figur ur alla high school filmer där han ser ut som quarter backen som är snygg och får alla cheerleaders. Alla vid bordet tyckte att det var en alldeles träffsäker jämförelse och alla sa "jaaaaa, jooooo, han är snygg". Alla utom en förstås som surade, du kan gissa vem.
Denne quarter backen heter enligt Ponne, Taylor. Så alla började gorma Taylor när AD kom in. Så nu får han heta Taylor
Medlem
SphincterAnis avatar
Nardos: "Du kommer bli nästa Carolina Gynning"
Emelie (jävligt nöjd): "Hon är min idol"
Medlem
klart narcos får dc hela jävla tiden när det finns en sovrumskamera hela tiden så jävla störande

filma bubbelpoolen på dc för helvete
2021-03-08, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Katti har fattat, hon säger till Tyler att han måste börja säga ifrån till de andra när de kör med honom, att hon ska hjälpa honom med detta extra nu när Luis inte är kvar i huset. Tyler gråter och över att Katti fattar. Fint!

Ett väldigt vackert moment 😍
Kattis är en riktigt fin människa verkar det som! Tror hon är fruktansvärt viktig för gruppen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBZ
Hur kan man råka dra ner någons kjol?

Såg inte själv, men hörde att den var fäst med knappar som lätt gick upp. D.v.s. om någon tog tag i kjolen när Emelie sprang skulle den åka av, vilket den gjorde. Som sagt såg jag inte själv, så jag håller mina åsikter inne tills Emelie har kommit ut och kan berätta om det själv
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag kommer också ihåg första natten hur han hade problem med att få igång sin maskin mitt i natten så han gick och la sig utan den för att han inte ville störa hans rumskamrater.

han kämpade på och försökte vara så tyst som möjligt, när han gav upp så var det ändå Katti som drog stockarna..

Minns dag 5 när tråden gick bananas för att Luis var en stor jävla mobbande besserwisser som såg ned på Simon. Tur att jag hade hans rygg redan där. Idag när han åker ut så älskar ni honom, allihop. jag minns exakt vilka ni är

Vilket jävla avtryck han måste gjort på AD. Fint av honom att visa känslor.
2021-03-08, 22:38
Medlem
icons avatar
Gynning är Emelies idol. Apropå att vi var några häromdagen som tyckte hon påminde lite om henne.. Emelie lär gilla de kommentarerna 😊
2021-03-08, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Har ni sett det som lades upp på Judiths instagram angående att hon drog Emelies kjol osv? "Vi som känner Judith vet att hon aldrig medvetet skulle dra ner en kvinnas kjol" Sån rapey ursäkt. "Han är en bra kille han skulle aldrig" copy paste.

Japp. "Han var en normal granne som alltid sa hej i trapphuset. Trodde aldrig han skulle skjuta massa människor". Visst jag drar det till sin spets nu men ändå..
2021-03-08, 22:39
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Ett väldigt vackert moment 😍
Kattis är en riktigt fin människa verkar det som! Tror hon är fruktansvärt viktig för gruppen
Hon blir extra viktig nu när Louis försvann
2021-03-08, 22:39
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Kanske för att det bara gått tre veckor och folk börjar nu visa vem de verkligen är? Tror också att Luis försvann plus att folk såg honom för sent?

Joja. Men det gäller ju att visa lite mer av sina roliga och sympatiska sidor. Han hade ju massor kvar att berätta. Det blev mer och mer intressant. Men det kom nog för sent. Många som röstar gillar när dom pratat om fingrar I röven, bajs etc. Det går ju hem hos många, tyvärr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in