2021-03-08, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Ja blev tårögd! Så fint

Ja verkligen, hoppas att Katti är kvar så länge Adrian är där för han kommer behöva ha henne
2021-03-08, 22:33
Medlem
Katti har fattat, hon säger till Tyler att han måste börja säga ifrån till de andra när de kör med honom, att hon ska hjälpa honom med detta extra nu när Luis inte är kvar i huset. Tyler gråter och över att Katti fattar. Fint!
2021-03-08, 22:33
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eljam
AD har kvalat sig in på plats tre hos mig Nu när mössan är borta så är det bara intervjuandet som skaver

Han klättrar fort på min stege också. Tycker det är jättefint att han visar känslor idag och inte känns lika stel. Det blir bra detta.
2021-03-08, 22:34
Medlem
Har ni sett det som lades upp på Judiths instagram angående att hon drog Emelies kjol osv? "Vi som känner Judith vet att hon aldrig medvetet skulle dra ner en kvinnas kjol" Sån rapey ursäkt. "Han är en bra kille han skulle aldrig" copy paste.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Haha, såg inte heller var kudden blev av. Får hoppas den lades på en säker plats, bortom allt snuskeri som utspelade sig under helgens partajande.

Får ju hoppas att Joel sovit gött på den inatt. Han borde ju inte lagt den åt sidan bara , då borde produktionen sagt något
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Luis och Simon var som Baloo och Mowgli.
Skrev redan första veckan att det skulle bli så sorgligt när Baloo dansar ut från sin Mowgli.
Så mycket känslor, Baloo är tillsammans med Mowgli de som har stått för mest skratt under dessa 3 veckor.

”Konka och svärd? Seriöst, alltså på riktigt, jag är chockad”
Precis så har jag sett det också.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Jag förstår din synpunkt, och ja, visst kan han vara överdriven. Men det tycker jag flertalet därinne är. Han ligger inte i min topp men definitivt inte i min botten på vilka jag gärna ser lämna 😂
Jo, många där inne är det. Håller med.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hörde ni.. Katti sade till Adrian "Låt dom inte köra med dig ikväll om det blir för mycket får du säga ifrån annars gör jag det" och Adrian börjar storböla igen.. Hmm är det så att han är för finkänslig för att sätta Tess på plats? Han tycker ju definitivt att det är obekvämt iallafall.
Tack för en bättre citering än min. SÅ fint!
2021-03-08, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Har ni sett det som lades upp på Judiths instagram angående att hon drog Emelies kjol osv? "Vi som känner Judith vet att hon aldrig medvetet skulle dra ner en kvinnas kjol" Sån rapey ursäkt. "Han är en bra kille han skulle aldrig" copy paste.

Hur kan man råka dra ner någons kjol?
Medlem
ZlantanIbrahomovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Wtf
Medlem
När tror ni att Judith lägger växeln och börjar prata om sin icke-existerande ADHD?

Jag hoppas, och tror att Emelie kommer att lägga en riktigt elak kommentar till Therese idag. Något med att Therese borde åkt ut istället för Louis.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Precis så har jag sett det också.

Samma här.

Är sjukt tråkigt. Säsongen typ dör ut redan, på riktigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in