2021-03-08, 22:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hur länge tror vi innan Tess sätter igång med AD ikväll? Har hon fått någon ny godis-bh?

Hon kommer inte satsa på Adrian, för hon vet att han inte är intresserad, hon kommer hålla på lite med Pedram så hon vet att hon har hans röst.
Medlem
herpesvårtas avatar
"NÄÄ" nu får det börja ryka lite välförtjänta människor hädanefter alltså, så här kan det fan inte fortsätta.
Medlem
Citat:
Hur länge tror vi innan Tess sätter igång med AD ikväll? Har hon fått någon ny godis-bh?

Hahaha, hon gick nog in i bikten och beställde det bums.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Typ 10 minuter, först ska pizzabagaren få sina utlägg sedan svänger hon klacken och spärrar ain blick i Taylor. Jävla kn**ldocka.
2021-03-08, 22:27
Medlem
xrlpyts avatar
Katti om Luis: - Han var så vis den mannen, så vis! Han kunde varit lärjunge, han varit lärjunge!

Öh wtf?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Ja du, den som lever får se! Vore ju oerhört lame om det faktiskt
är kudden som så många spekulerat i, haha..
Det kan ju också vara så att han får någon fördel med mat eller så också om de nu måste klara av uppdrag och så vidare för att få belöningar.

Ja kudden hade make more sense om det varit Robinson. För övrigt... vet vi vad som hände med kudden ? Sparade han den? Han tog ju bara troféen och ställde upp vad jag såg.
Medlem
MonkeySuites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Ändå så ligger han bra till för att vinna enligt spelbolag

Ja just nu kanske, men om fler deltagare kommer in sen då? Vad spelar det för roll nu vad spelbolagen tycker mer än att de vill ha dina pengar på sina luftbets?
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1MohamedAmir
respekt.plus 100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Pontus är riktigt hemsk. Besviken på Judith när hon sa ”bästa måndagen”
De enda som är ärligt ledsna är Simon, AD och Kattis.
Pontus är falsk. Men va sa Judith verkligen bästa måndagen?? I vilket sammanhang? Riktigt korkat av henne att säga så på en måndag när någon åker ut.

Jag håller med dig om att Simon, Adrian och Kattis är dom enda genuint ledsna. Även Steph hade en någorlunda relation till honom så hon kan jag tänka mig är lite ledsen hon med.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Intressant om Nardos fortsätter växa/utvecklas som dårar anser, hon har bara skärpt sig men nu?
2021-03-08, 22:28
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Hur Luis och Simons fina relation startade

(FB) Big Brother 2021
Jag kommer också ihåg första natten hur han hade problem med att få igång sin maskin mitt i natten så han gick och la sig utan den för att han inte ville störa hans rumskamrater.
2021-03-08, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Alla andra fällde sina krokodiltårar ungefär som att Luis är så jättepoppis. De lipar inte över Luis det är säkert. Men den coolaste i huset är Taylor. Han spatserade runt kyligt och fint. För honom är det en tävling som vilken annan.
Taylor är fan snart bäst.
Vem i helvete är Taylor? Är Grodan full?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in