2021-03-08, 20:39
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Ikväll kommer vi får höra... dom två första att sitta säkert är Simon och Nardos.
Såvida de inte vill förvirra och skickar in Luis, Simon och Nardos i uppdragsrummet.
2021-03-08, 20:40
Medlem
HatarIslams avatar
Katti åker.
2021-03-08, 20:41
Medlem
Jag tror Katti eller Tessi åker!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackh0ran
Adrian e så snygg
Vafan måste ALLA tycka att han är snygg inklusive huset.
Han påminner mig om en klasskamrat i ettan som hette Jonas. Alla små flickor sprang och fnissade efter honom. I gymnasiet så lät han håret växa och såg ut som David Lee Roth. Han fick skolans snyggaste brud och senare gifte dom sig. På en klassträff 2010 snackade vi och han berättade att han kom ut ett par år innan som gay
Jag flabbade hårt.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja och det var ju Tanja som kom på hela melodin och sen började Pontus fylla i också så jag skulle kunna tänka mig att han är typen som tar över, för att själv vinna på det!
Självklart. Det är hyena-mentaliteten. Jag skulle säga att familjen Lundell borde akta sig för den där killen. Han kommer garanterat söka sig till dem, efter hur man hörde honom fjäska så in i helvete när Joakim kom upp som samtalsämne.
Medlem
Har du sett hans käkben? Hans ögon? Hans leende?
2021-03-08, 20:42
Medlem
Citat:
Ja och det var ju Tanja som kom på hela melodin och sen började Pontus fylla i också så jag skulle kunna tänka mig att han är typen som tar över, för att själv vinna på det!

Blir nog ett crazy gästspel på Tanjas youtube 1min efter hon lämnat huset
Medlem
Citat:

Haha, nej, melodin är ju känd sedan tidigare och det var Pontus som började nynna, men Tanja sätter den inte så den har sakta men säkert förändrats till en lite mer monoton version
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Han påminner mig om en klasskamrat i ettan som hette Jonas. Alla små flickor sprang och fnissade efter honom. I gymnasiet så lät han håret växa och såg ut som David Lee Roth. Han fick skolans snyggaste brud och senare gifte dom sig. På en klassträff 2010 snackade vi och han berättade att han kom ut för ett par år innan som gay
Jag flabbade hårt.
I början tyckte jag att Adrian såg ok ut. Nu inser jag att han ser ut som en harmynt Stefan Löfven.
2021-03-08, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Han påminner mig om en klasskamrat i ettan som hette Jonas. Alla små flickor sprang och fnissade efter honom. I gymnasiet så lät han håret växa och såg ut som David Lee Roth. Han fick skolans snyggaste brud och senare gifte dom sig. På en klassträff 2010 snackade vi och han berättade att han kom ut ett par år innan som gay
Jag flabbade hårt.

Har du sett hans käkben? Hans ögon? Hans leende?
Medlem
DannySausages avatar
Förutser att följande kommer hända under veckofinalen:

• Pontus kommer vara Helknasige Ponne och bli crazy bananas när Malin säger "Hallå huset"
• Peddo kommer få frågan om godis-bhn va god (eller liknande), och svara med en riktigt sliskig min
• Katti kommer ta onödigt lång tid på sig att svara på en fråga
• Luis kommer pika Luis/Luis kommer pika Simon
• Nardos kommer säga "Fshtåru"
• Therese kommer vara pryd och skämmas för DEN kvällen
Medlem
.
Senast redigerad av 1MohamedAmir 2021-03-08 kl. 20:59.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in