2021-03-08, 20:32
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1MohamedAmir
helvete fick du in mig där med den va superbra.

jag hatar också islam och diverse kult sekter.

hooligan since 1891,m a o inte familjevänligt material
Hehe, jag tänkte kanske att ni tillsammans skulle in. Skicka ut pizzabagaren till att börja med.
Vem fan gillar Islam. Jag är en korsriddare i mitt tidigare liv, innan jag blev omvandlad till Groda av Merlin för att jag svek Richard Lejonhjärta.
2021-03-08, 20:35
Medlem
Jag är banne mig lite kär i Tanja och Pontus som kombo <3
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slasktratten84
Sätter allt jag äger på att Pontus kommer säga ”Fan va välförtjänt” flera gånger till alla som får stanna kvar 🤢
Tidigare idag visade han prov på sin girighet när han försökte forska i Tanjas kändisskap. Medan hon pratade om hur hon var stolt över att ha börjat från noll på sin Youtube-kanal planerade Pontus att efter BB köpa någon Youtube-kanal med 10-50 k subs. Hans intresse ligger i att få pengar. Det är fine att vilja tjäna pengar, men hans väg dit är smutsig. Slickar röv på allt som verkar framgångsrikt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Adrian kom med tips till Emelie att ha rött läppstift, det tyckte inte hon. Men nu ska hon ha det?

Får PANIK på hur långsamma och dåliga Adrian och Emelie är på att flörta. De närmar sig varandra med SNIGELFART. 1.Emelie tog på sig rött läppstift för att ÄnglaAsniktet tipsa henne. 2. ÄnglaAnsiktet erbjuder sig lite senare att hjälpa henne med hennes skor. Och joel kommer såklart och kockblockar. 3. ÄnglaAnsiktet sätter sig på soffan och sträcker ut sin arm utanför soffan och Emelie tvekar om hon ska sitta nära AD eller Nardos. väljer till slut att sätta sig nära Nardos men sträcker ut sin arm så att den nästan nuddar ÄnglaAnsiktets OCH PEDRAM kockblockar. UUUGH får panik över alla jävla cockblockers och att de här 2 mupparna är så dåliga på att visa sitt intresse
2021-03-08, 20:36
Medlem
Jaha kompisar. Vem tror vi åker ikväll? Känns sorgligt vem som än åker förutom Therese. Och hon blir det väl inte.
2021-03-08, 20:36
Bannlyst
Ikväll kommer vi får höra... dom två första att sitta säkert är Simon och Nardos.
2021-03-08, 20:37
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1MohamedAmir
han ser bra ut den jäkeln.

in med en tjej i hans smak, kanske smak som mig..

hon som leder barnprogram och vem bor här, skulle jag personligen vilja dejta,har träffat henne när hon var popstjärna på en klubb i sthlm

lol.info. pedram har inget körkortet pga buggersugar
:O Stod precis och tänkte på henne och programmet Vem bor här. Funderade på om det spelats in ny säsong eller om det skippats pga coronan...
Spooky sammanträffande att läsa ditt inlägg om henne sekunden efter
2021-03-08, 20:37
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Nardos tuttar kvävs ju i den där lilla bustiern

Hon är ju inte jättepryd just nu...
2021-03-08, 20:38
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Hoppas att Nachos eller (tyvärr) Katti åker, dessa två är tyvärr minst roliga att titta på av de som riskerar att lämna. Gillar egentligen Katti men hon hsr tyvärr varit jävligt tråkig att kolla på senaste, spec sen jesper åkte ut.

- Tess är väl inte jättekul egentligen, men finns ju ändå något drama mellan henne och Emelie/någon grej mellan henne och Pedram som förhoppningsvis kan leda till något underhållande fylletjafs.

- Simon är helt klar en av de roligare att se, han är störd och huset skulle kännas jävligt tråkigt utan honom.

-Louis har sina stunder, gillar hans och Simons "far och son" relation. Dessutom visade han sig vara en riktig guldklimp på fyllan

Slutsats: tyvärr tror jag Nachos har en större fanbase på instagram som röstar på henne än vad Louis har
2021-03-08, 20:38
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Tidigare idag visade han prov på sin girighet när han försökte forska i Tanjas kändisskap. Medan hon pratade om hur hon var stolt över att ha börjat från noll på sin Youtube-kanal planerade Pontus att efter BB köpa någon Youtube-kanal med 10-50 k subs. Hans intresse ligger i att få pengar. Det är fine att vilja tjäna pengar, men hans väg dit är smutsig. Slickar röv på allt som verkar framgångsrikt.

Ja och det var ju Tanja som kom på hela melodin och sen började Pontus fylla i också så jag skulle kunna tänka mig att han är typen som tar över, för att själv vinna på det!
2021-03-08, 20:39
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jaha kompisar. Vem tror vi åker ikväll? Känns sorgligt vem som än åker förutom Therese. Och hon blir det väl inte.
Känner mig ganska säker på luis kommer åka ut..
la även en liten peng på det till 4.00
2021-03-08, 20:39
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vilket skistanck peddi du ser ju tess hålla på med andra killar varför håller du dig inte borta då för

tönt sluta ljug

Glöm inte att han sagt att han har en bmw fast han egentligen har en volvo han snackar skit varje dag, säger bara det som låter bra

Men lille peddy lever inte som han lär

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in