2021-03-08, 19:12
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tror att Luis åker ikväll (tyvärr) och jag tror att Adrian kommer göra ett move på antingen Despo-Tess eller Segelie.
Du menar hunken från high school Tyler
2021-03-08, 19:13
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFrank
Det fattar du väl. Han är en Schön kille som är wild and crazy.
A just ja.
2021-03-08, 19:13
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Du menar hunken från high school Tyler

Haha ja Han kommer gå helt in i rollen och hångla upp cheerleaders till höger och vänster
2021-03-08, 19:14
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
hon menar att tess hellre bor dyrt i vasastan pga läget än en billig sleten lägehnhet i akalla
Precis och Nardos hade rätt igen.
Medlem
Tror ni det skulle kunna bli en twist ikväll och de låter två lämna för att ge utrymme för lite livligare deltagare?

Förutsatt att Simon får stanna.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ska söka till BB... Blir jag tyst här så vet ni att jag kom med ;D
Håller tummarna! Är du lik i sättet om man tänker någon av årets eller förra årets deltagare?
2021-03-08, 19:15
Medlem
Ridnes avatar
Varför har både Emelie och Tanja papiljotter i luggen 24/7??! Börjar störa mig lika mycket på hårspolarna som på mössan.
2021-03-08, 19:17
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Haha ja Han kommer gå helt in i rollen och hångla upp cheerleaders till höger och vänster

Pontus var så jävla rätt i den beskrivningen. Man ser high school filmerna där quarter backen är alltid nån jävla snygging med cheerleaders. Och heter Tyler. Så nu får vi kalla AD Tyler som de gör i huset
2021-03-08, 19:18
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Håller tummarna! Är du lik i sättet om man tänker någon av årets eller förra årets deltagare?

Tack haha.. Hmm.. bra fråga. Jag är lite av en blandning mellan Sami från förra året och Emelie detta år tror jag :P Eller jag förstår Emelies bittra humor iallafall vilket de andra inte verkar göra.
2021-03-08, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Tror ni det skulle kunna bli en twist ikväll och de låter två lämna för att ge utrymme för lite livligare deltagare?

Förutsatt att Simon får stanna.

Kan ju vara så eftersom de söker nya deltagare på hemsidan. Isf att de plockar in båda de tänkt ta in lite senare redan nu och således behöver någon extra i leken till senare. Who knows. Vore sjukt tråkigt dock om båda seniorerna fick lämna.
2021-03-08, 19:19
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Pontus var så jävla rätt i den beskrivningen. Man ser high school filmerna där quarter backen är alltid nån jävla snygging med cheerleaders. Och heter Tyler. Så nu får vi kalla AD Tyler som de gör i huset

Faktiskt! Han ser mer ut som en Tyler än en Adrian
2021-03-08, 19:20
Medlem
Säg nästa veckans nominerade är

Tanja
Simon
Judith

Vem hade ni räddat? Jag gillar Tanja och har gärna henne i BB men jag tycker faktiskt att Simon har rätt när han säger influenserpoäng och influenserröster. Men jag tror inte att det finns någon som Tanja ligger farligt till, inte Simon heller om inte en måndagsfinal med dom tre.

Jag tror att Tanja och Simon är i huset till sista dagen och då får vi se vem av de två som vinner. För varje tjej som åker ut tror jag ändå att Tanja får nya röster. Jag ser inte vart Nardos, Emelie och Therese röster skulle hamna annars. Stephanie röster kan jag tänka mig att Simon får.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in