2021-03-08, 18:54
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nå min vän vem tror du åker denna afton då???
Personligen ett scenario är att Tess & Nardos räddas och att det står mellan Loui & Katti i slutet.....
God afton Putte, lovade att lägga tid på jobbet idag. Visade mig på MS Team i 10 minuter och sade att jag jobbar som fan. Jag var klar med uppgiften i onsdags Men behöver en vecka till. Alla är förstående och ojar sig att det var mycket

Nåja. Jag tror vi får en kalldusch. Ingen vet var kvällsrösterna hamnat. Det är alltså 100k fler nu än vardagarna. Katti har hängt kvar ett par gånger nu så jag tror att hon är säker. Jag förstår fortfarande inte varför AD valde pizzabagaren. Han har glidit på en räkmacka utan ens lyft ett finger. Kom sist i alla tävlingar. Så han skall kyssa arslet på AD. Men han kommer stabba honom längre fram så AD kommer säkert få se hans färger. Så jävla onödigt detta. Simon hade inte behövt sitta löst inte Nardos heller. Jag förstår att Simon är jävligt besviken. Vi får hoppas att AD inte gör om detta. Vad tror du.
2021-03-08, 18:55
Medlem
varför gråter pedram i sovrummet rädd att hans stora förälskelse ska lämna huset idag så han inte kan flukta längre tro?
2021-03-08, 18:59
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
varför gråter pedram i sovrummet rädd att hans stora förälskelse ska lämna huset idag så han inte kan flukta längre tro?
Antagligen för att AD hade kunnat släta över henne vid fem tillfällen redan men inte gjort det. Och han aldrig fick inviten utan klappa hennes hår idag
2021-03-08, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Antagligen för att AD hade kunnat släta över henne vid fem tillfällen redan men inte gjort det. Och han aldrig fick inviten utan klappa hennes hår idag

haha ja så är det säkert
2021-03-08, 19:00
Medlem
FarbrorFranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Kanske frågade produktionen om han kunde rikta om en kamera och då var han som IT-säkerhetskonsultexpert det naturliga valet att fråga.
När det visar sig att hans enda kontakt med IT är orderprogrammet när han säljer telefonkort och att han inte hade en aning inser han att hans fasad nu börjar krackelera...

Eller jag vet inte.
2021-03-08, 19:04
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
God afton Putte, lovade att lägga tid på jobbet idag. Visade mig på MS Team i 10 minuter och sade att jag jobbar som fan. Jag var klar med uppgiften i onsdags Men behöver en vecka till. Alla är förstående och ojar sig att det var mycket

Nåja. Jag tror vi får en kalldusch. Ingen vet var kvällsrösterna hamnat. Det är alltså 100k fler nu än vardagarna. Katti har hängt kvar ett par gånger nu så jag tror att hon är säker. Jag förstår fortfarande inte varför AD valde pizzabagaren. Han har glidit på en räkmacka utan ens lyft ett finger. Kom sist i alla tävlingar. Så han skall kyssa arslet på AD. Men han kommer stabba honom längre fram så AD kommer säkert få se hans färger. Så jävla onödigt detta. Simon hade inte behövt sitta löst inte Nardos heller. Jag förstår att Simon är jävligt besviken. Vi får hoppas att AD inte gör om detta. Vad tror du.
Ad har nog fått veta det som gäller på det tysta språket och han vet nu sin plats i hirarkin Grodan, Katti är lite som en grå massa om du förstår mig dvs hon finns där gör inte mycket väsen men lika fullt så gör hon saker....

Ja du spekulerar högt Tess - Nardos - Simon lär sitta säkra så Loui el Katti får lämna....
2021-03-08, 19:07
Medlem
kermiths avatar
Vi matbordet säger Ponne följande:
Adrian han ser ut som den snygge killen i high school som typ heter Tyler och får brudarna. Alla killar och tjejer skrattar och säger jaaaaa, hahaha, han är snygg. Peddo sitter och tittar surt ner i tallriken. Sedan kallar alla honom Tyler ett tag utom.... Peddo
2021-03-08, 19:07
Medlem
Mouchinos avatar
Enligt betsafe blir det Kattis som får lämna ikväll och sen om det stämmer vet jag inte.

Big Brother 2021 Nästa Eliminering
Vem åker ut härnäst? (Pengarna tillbaka om ingen åker ut den här veckan)
Katti Göransson
2.20
Therese Skog
4.00
Nardos Alberto
4.00
Luis Lindberg
4.00
Simon Ejdertoft
7.00
Spelet stänger 8 mars 2021 21:00:00
2021-03-08, 19:10
Medlem
icons avatar
Varför är Pontus ofräsch och sitter med bar överkropp vid matbordet?
2021-03-08, 19:11
Medlem
FarbrorFranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Varför är Pontus ofräsch och sitter med bar överkropp vid matbordet?
Det fattar du väl. Han är en Schön kille som är wild and crazy.
Medlem
Ridnes avatar
Jag tror att Luis åker ikväll (tyvärr) och jag tror att Adrian kommer göra ett move på antingen Despo-Tess eller Segelie.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Ad har nog fått veta det som gäller på det tysta språket och han vet nu sin plats i hirarkin Grodan, Katti är lite som en grå massa om du förstår mig dvs hon finns där gör inte mycket väsen men lika fullt så gör hon saker....

Ja du spekulerar högt Tess - Nardos - Simon lär sitta säkra så Loui el Katti får lämna....

Till slut kanske ändå produktionen vill helst ha ut Katti. Vetefasen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in