Citat:
Ursprungligen postat av
Oksai79
Den 12/12-2020 skrev jag detta på Flashback.
"Självmord eller ett bögdrama där den hemliga pojkvännen(militärkompisen som uttalar sig i media hela tiden) eller familjen, vars turkiska vanära är hotad, är ansvariga.
Finns inte ett enda foto där Arda ler, utan på alla har han en dyster Mona Lisa uppsyn. Som att han bär på något som tär, typ sin homosexualitet.
Mvh//Schykologen
Så nej jag kommer inte bara "vips" och tror jag vet vad som hänt men självmord har jag trott ifrån början.
Var detta menat som ett svar på mitt inlägg eller blev det felciterat? Vad spelar din personliga åsikt för roll i frågan?
Har du sett alla bilder på Arda och kan dra den slutsatsen? Om man enligt dig har en dyster Mona Lisa uppsyn så kan man alltid utesluta mord, eller?
Som att han bär på något? Bär han på något eller inte, du vet ju som väljer vad som får diskuteras. oops förlåt, glömde det var dramaten här vi pratar ju bara dina känslor inte fakta.
Du har alltså känslor och därför får annat inte diskuteras? Smartare taktik vore "heeeey jag har ingen aning, jag gissar på detta men det är ju 100% gissning och vare sig det kommer saker som talar för min gissning eller emot så ska ni inte använda min gissning som bas för nånting då jag inte har kunskap nog i fallet"
Citat:
Ursprungligen postat av
Illa2222
Så för att han inte ler på foton är han smygbög???
Användaren som skrev det är uppenbarligen lite dum i huvudet då han har svårt att skilja på vad han vet och vad han inte vet. Bra att du uppmärksammar det. Känslor ska inte få styra sanningen kring detta fall hur mycket han än vill se sina gissningar som rätt.