2021-03-08, 16:37
Medlem
Goldfinger1964s avatar
Om man anade att det var Deniz, hur kan det ta så lång tid att jämföra DNA?
Citera
2021-03-08, 16:39
Medlem
Alla ni som spekulerat i hemliga militära uppdrag och kidnappning av främmande makt...örfila er själva och logga ut från Flashback i några månader.
Citera
Medlem
Mina magkänslor visade sig tyvärr sanna. Jag hoppades i det längsta att det var någon annan men ingen tänkbar försvunnen person passade in på fynden och tidpunkten av försvinnandet.
R.I.P Deniz Arda.
Senast redigerad av Svartheden 2021-03-08 kl. 16:44.
Citera
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 14329
Är det någon som vet om det är löparspår eller löp-terräng i närheten? Han kan ju blivit rädd för något o ramlat ner.
Bilden AF
Jag menar tittar man på den här här bilden så ser det knappast ut som ett ställe man springer på.
Nu är det ett tag sedan jag var där, men jag har varit där och joggat själv. Inte direkt på brandfältet, men jag brukade börja vid "informationstavlorna", springa till vänster längs en skogsväg, upp till höger genom en ganska dålig stig, komma fram på den större vägen/stigen, runda den första lilla sjön (Bylsjön?). Vid ena hörnet i sjön kan man välja att fortsätta ta "barnvagnsspåret" eller svänga en mer obanad väg upp till vänster. Längs den stigen, har jag för mig jag passerar en stig som leder upp tilll vänster mot brandfältet. Kan ju tänkas att man springer där för att "utmana" lite, men jag har aldrig gjort det. Men nog är det fullt möjligt att skada sig och bli liggandes om man har riktig otur. Mycket tragiskt och olyckligt i så fall. Jag lider med anhöriga och vänner.
Senast redigerad av Karman 2021-03-08 kl. 16:42.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Man.bear-pig
Så enligt dig kan man alltså bara dö på två sätt, mord och självmord?

Nej, olycka också eller ngt medicinsk tillstånd
Citera
2021-03-08, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theresonable1
Hur kommer det sig att det finns indikationer på sprängning isfl? Har har tagit självmordsförsök igenom att spränga sig?

Låter lite skumt enligt mig.

R.I.P

Vart finns dessa indikationer då?
Det finns inga spår av det på platsen, enligt alla bilder.
Citera
2021-03-08, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldfinger1964
Om man anade att det var Deniz, hur kan det ta så lång tid att jämföra DNA?
Jag är övertygad om att man har ett DNA svar. Däremot håller man tyst om det innan man vet om det är ett brott eller ej.
Citera
2021-03-08, 16:41
Medlem
jontebulas avatar
hur dog han med en granat i munnen ?
Citera
2021-03-08, 16:41
Medlem
shbous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oksai79
Alla ni som spekulerat i hemliga militära uppdrag och kidnappning av främmande makt...örfila er själva och logga ut från Flashback i några månader.

Instämmer, idiotiskt. Och AB eldade på.
Vif Deniz 🕊
Citera
2021-03-08, 16:43
Medlem
Till alla dessa som hånade och äcklade de som faktiskt hade rätt i frågan, kom inte tillbaka utan stanna på facebook.
Citera
2021-03-08, 16:43
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
https://ibb.co/MCHm3Ly

https://imgur.com/6dy5GGs

Intressant. Då måste han ha lämnat stigen.
Citera
2021-03-08, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oksai79
Varför? Alla som pratade om ett hål i Estonia skulle också under väldigt lång tid örfila sig själva och logga ut, varför?

Denniz Arda blev en stor diskussion i Sverige. Låt oss säga så här, 98% chans att det som står på AB är sant, 2% chans att diskussionen blev så stor och man ville styra diskussionen och det gjorde man genom att nu hitta Denniz där det sen ska visa sig att det var inga utomstående konstigheter kring fallet, vips så sitter folk som Oksai79 och tror sig veta sanningen, precis som så många andra (kanske till och med du själv) som visste sanningen om Estonia.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in