2021-03-08, 15:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Men många på Facebook, instagram och här har valt att rädda Simon så han är garanterat säker. Förra veckan skulle man rösta på den man ville ha ut väl? Då tror jag vi här fokuserade på Pedram och instagram och Facebook på att få ut Katti så Jesper glömdes av.

Nej, man röstar alltid kvar, så inte stora grupper ska kunna mobilisera och rösta ut nån.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Förutom att Emelie är tråkig, fet och ful har hon en sån antändande bred skånska 👮🏽‍♀️
Fan sting, jag gillar ju henne
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
du glömde skriva 0 på tess för antar du inte röstade på henne
Helt rätt👍😀
2021-03-08, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Tanja har imponerande kommit oerhört långt med förhållandet till sin kropp. Vilken förebild!!! Att våga visa sina brännskador kräver mod och inte många människor som klarar hantera det så som hon visar och gör. Och så ung. All credd till henne!😍
Håller med!! När detta hände var sommaren innan hon skulle börja gymnasiet, kan tänka mig att det var jobbigt för henne då när man ska träffa nya och det första man kollar på är hennes brännskador speciellt när de är "färska". Nu har hon tatuerat över mycket men man ser ändå speciellt över hennes bröst och arm men hon rockar det Udda nog, tycker jag det är snyggt på henne? Låter konstigt att säga att hon klär i brännskador men det är unikt och passar en personlighet som henne
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det ska bli intressant att följa detta.. Det finns chans där mellan Emelie och honom men jag tror definitivt att Tess har bränt sina broar.

Ja faktiskt, tror ändå att han kanske hade nån liten intresse för henne (Tess) i början men hon förstörde verkligen allt
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Har röstat kvar Simon. Tror många här gör det.

Jag också, men många tycker att han sitter säkert och röstar på 2-a valet, då kan han försvinna som Jesper. Det gör mig nervös
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Har 2 telefoner, iPad, min frus telefon och dator och röstar både på TV4 play och C-More.

Nån skrev idag att även om man kan rösta i flera appar så reggas bara första rösten från den ip’n 🤷🏻‍♂️
2021-03-08, 15:40
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxlRose21
Pontus påminner mycket om Littlefinger från Game of Thrones.

Littlefinger har sin bordell i Game of thrones. Pontus har sin roll som pådrivare i sanning och konsekvens. Ingen av dom deltar i någon större utsträckning i dom sexuella aktiviteterna utan verkar istället gå igång på att få in andra i perverterade beteenden. Samt att dom använder sina roller i dessa miljöer för att skaffa sig makt och inflytande.

Littlefinger och Pontus framstår först som goda och vänliga personer men med tiden märker man att dom inte går att lita på, att dom spelar en roll för att få folks tillit samtidigt som dom är beredda att göra allt i sin makt för att klättra på statusstegen.

Varken Littlefinger eller Pontus är mycket för att stå i centrum eller delta i stora konflikter. Istället befinner dom sig mer i skuggan, observerar dom andra och kalkylerar sina nästa drag.

Båda är fysisk underlägsna men samtidigt intelligentare än sin omgivning. Dom använder därför list och manipulation för att bygga allianser som kan hjälpa dom mot sina mål.

Bara Luis därinne verkar ha avslöjat Pontus sanna karaktär och motiv.

Nja, tycker den nog benranglets alter ego är den KASTRERADE Lord Varus.
Däremot vore det ju väldigt underhållande om Pontus gick samma öde tillmötes som Littlefinger.😉
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-08 kl. 15:43.
2021-03-08, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
är det din egna teori eller? för alla har varit i annexet och covidtestat sig

Nardos sa precis på liven "denna videogrej som vi fick spela in i annexet förut" så jag tolkade det som att de gjort något som är inför kvällen. Sedan har de säkert testat sig också, men det var inte det hon pratade om iaf
2021-03-08, 15:41
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Nån skrev idag att även om man kan rösta i flera appar så reggas bara första rösten från den ip’n 🤷🏻‍♂️
Gäller iaf inte här.
Medlem
Sladderbrallas avatar
Ja man röstar ju på vilja som ska va kvar?
Hur kunde då tess syster säga att rösta på tess. Å någon skrev ja jag har röstat på henne 30 ggr
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Det är covidtester varje måndag.

jo jag vet men detta var något om en videohälsning/inspelning som Nardos nämnde nyss att de gjorde förut och den borde ha betydelse för ikväll.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in