2021-03-08, 14:59
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Låter bra utom att "Tess inte är intresserad av AD". Du måste nog leva i en annan värld än vad huset, Flashback och resten av grupperna gör. Har det egentligen funnits ett mer trånande i BBs historia av en kille än vad vi har sett? Nu får vi vara lite ärliga här aina
Ja håller inte med.
Ja dom tycker AD är snygg men de betyder ju inte att dom är intresserade. Och han kommer aldrig att göra något med någon.
Och hysterin bland alla tjejer i alla grupper om honom. Han må se ok ut men är ju skittråkig.
2021-03-08, 15:01
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Tess har visat sin röv hela tiden. Om hon sagt det där om sina tuttar så håller jag med om att hon är patetiskt.

Ja hon har hela tiden spelat på sin kropp för uppmärksamhet men hon har skruvat upp det till maxläge nu. Nästa steg är väl att hon börjar gå runt näck i huset om inget annat hjälper :P Ja, jag såg när hon sade det där till Tanja som såg lätt ställd ut över påståendet eftersom hon skiter i vilket. Tror inte Tanja har det i sig att hon ska visa upp sin kropp för att få tv-röster. Det verkar inte så när det kommer till henne iallafall..
2021-03-08, 15:01
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fast om du syftar på Narcos så har hon tidigare sagt att hon inte gillar någon färs(varken nöt eller fläsk), har för mig att hon tycker det luktar illa. Tror bara att hon äter kyckling ochvfudk om jag inte hör fel. Vem mer än henne äter inte fläsk? Nu måste de ju ändå laga vegetarisk så det ju ingen ytterligare rätt oavsett.
Så är de kanske... fick för mig att de var fler men va kanske fel.

Trist att dom inte får beställa mat som under den gamla goda tiden. Hade varit en extra krydda när dom ska tjafsa om vad dom vill äta.
2021-03-08, 15:02
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
bra skrivet och helt rätt det som störde mig var att hon bjöd ut sig som en hora för alla att göra vad dem ville. för snygg det är hon det kan ingen neka till

Ja exakt.. och dessutom hennes manipulationsspel angående Emelie vid sidan av för att spela henne av planhalvan. Det finns mycket att störa sig på hos Tess. Sen håller jag med om att hon ser bra ut men hennes beteende drar ner helheten.
2021-03-08, 15:02
Medlem
Lobbaaans avatar
Tanja är som ett barn i huvudet därför tänker hon inte på hur hon uppfattas, eller hon skiter i det. Lite oklart. Therese vet exakt hur hon uppfattas och försöker spela på det mot killarna i huset och oss som tittar.
2021-03-08, 15:03
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Nu hänger jag med, läser lite fort ibland
Tack obehaglig. Vad jag också menar är att många män blir lite off för han är rätt cool. Även om han nu inte gör så mycket väsen av det. Pontus och Simon hade precis samma snack för ett par nätter sedan där Simon säger att när han står bredvid AD och kollar sig i spegeln så ser han sig själv som typ Gollum. Jag förstår vad han menar, inte bokstavligt i det fallet för jag tycker att visst är också Simon en kille som ser bra ut. Men när de säger att AD är "vacker" så är det mycket mer. Då är ju i huset så de har den atmosfären runt omkring sig. AD är en skön snubbe helt enkelt. That's all. Naturligtvis skulle jag vilja se honom leva rövare och knulla runt men det är inte hans stil.
2021-03-08, 15:04
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja hon har hela tiden spelat på sin kropp för uppmärksamhet men hon har skruvat upp det till maxläge nu. Nästa steg är väl att hon börjar gå runt näck i huset om inget annat hjälper :P Ja, jag såg när hon sade det där till Tanja som såg lätt ställd ut över påståendet eftersom hon skiter i vilket. Tror inte Tanja har det i sig att hon ska visa upp sin kropp för att få tv-röster. Det verkar inte så när det kommer till henne iallafall..

Vi ka ju alltid hoppas att Tess börjar gå omkring helt naken.
2021-03-08, 15:05
Medlem
aina08s avatar
Stackars Katti. Det syns att hon redan är nervös inför kvällen. Är mer tyst ön vanligt.
Hoppas hon får vara kvar!

#saveKatti
2021-03-08, 15:07
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Varför får dom in blandfärs som vissa inte äter.
Nötfärs skulle ju fler äta och då slapp dom laga extra (förutom till vego-judith).
Blandfärsen är billigare😂
2021-03-08, 15:07
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ja håller inte med.
Ja dom tycker AD är snygg men de betyder ju inte att dom är intresserade. Och han kommer aldrig att göra något med någon.
Och hysterin bland alla tjejer i alla grupper om honom. Han må se ok ut men är ju skittråkig.

Det spelar ingen roll vad du och jag tycker. Det finns dokumenterat TV. Hon erbjuder att han skall sova hos henne. Hon vill "ha deep talk". Hon limmar på honom hela tiden. Hon vill duscha ensam med honom. Vad är det di inte ser alla andra i huset ser. Och andra på IG, Facebook etc. Du får tycka vad du vill men verkligheten är helt annorlunda. Det är inte min åsikt utan det är så det är.
2021-03-08, 15:09
Medlem
Citat:
Stackars Katti. Det syns att hon redan är nervös inför kvällen. Är mer tyst ön vanligt.
Hoppas hon får vara kvar!

#saveKatti

Hoppas verkligen det, känns ändå som hon indirekt bidrar med mycket till hela gruppdynamiken och det skulle nog märkas om hon nu skulle lämna
2021-03-08, 15:10
Medlem
Citat:
Så är de kanske... fick för mig att de var fler men va kanske fel.

Trist att dom inte får beställa mat som under den gamla goda tiden. Hade varit en extra krydda när dom ska tjafsa om vad dom vill äta.

jaa det hade verkligen varit något att se, en matbudget som de hade förr, och att de fick tävla för att tjäna pengar till den. Jäklar vilka tjafs som kunde uppstå kring maten, och det hade varit ÄNNU mer livat om det varit med dagens deltagare...Hoppas produktionen inför det igen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in