2021-03-08, 14:53
Medlem
GaffelJannes avatar
Bara jag som tycker att Emelie rent utseendemässigt är snyggast i huset? 🤑
2021-03-08, 14:54
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det är inte riktigt det jag snackar om. Det är mer hans sätt att snacka och vad som kommer ur käften. När han säger något så är det genomtänkt. Hans hela approach. Och sedan hans "vackra" utseende. Nu snackar precis Nardos och Joel om liknande sak. Nu är inte det viktigt så viktigt.
Nu hänger jag med, läser lite fort ibland
2021-03-08, 14:55
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Ja, ni tjejer är duktiga på att klanka ner på varandra. Speciellt om någon ( som Tess ) som är vacker och självsäker, och vågar visa vad hon har.

Ingen hatar på Tanja som både är frigjord, snygg och inte är rädd för att visa upp sin kropp.Skillnaden när det kommer till Tess är att hon tidigare moraliserat över andra som visat upp sig (Till Tanja när hon stod topless :Jag skulle inte göra det. Det ska vara ett privilegium att få se mina bröst) och att hon helt plötsligt när hon hänger löst springer runt och börjar hångla, låta folk slicka hennes bröst, visa upp sig hela tiden för röster. Hon gör det utstuderat. Tanja gör det naturligt och inte för att få uppmärksamhet. Där är skillnaden. Ingen hatar Tess för att hon är snygg, utanför att hon har kass personlighet och spelar på sitt utseende hela tiden.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
Grabben vet bara teoretiskt vad ett samlag är

Ja han är en äkta teoretiker, helt klart! 😉
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Bra skrivet!

Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Mycket bra sammanfattat! 😀👍
Tack så mycket 😀

#saveKatti
2021-03-08, 14:56
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Tröttnar ni aldrig på att tjata om vem som är intresserad av vem.
Det är enkelt.
Peddo är intresserad av vem som helst men säger ingen för att inte verka desperat. På utsidan har han nog noll erfarenhet mer än från datorn. Ev kanske varit med någon fjortis.
Steff är intresserad av Simon men säger tvärt om för att inte se dum ut. Ser dum ut.
Judith är intresserad av Tanja. Syns väldigt tydligt, speciellt när hon är full och blir äcklig.
Emelie är intresserad av Adrian.

Resten har noll intresse av varandra.
Nej, Tess vill inte ha Peddo eller Adrian. De kommer aldrig hända men hon gillar uppmärksamheten.
Nej, Adrian är inte intresserad av Tess eller Emelie. Han har vara intresse av sina mössor.
Simon är den enda som ev kanske kan låtsas få känslor för Steff med tiden för att få henne att släppa till.
Tanja kan komma att strula, med vem som helst om hon är full men inget mer.
Störst chans till sex i huset är mellan Peddo och Tanja, OM hon släpper till på fyllan samtidigt som han närmar sig övergrepp genom "tjat".

Låter bra utom att "Tess inte är intresserad av AD". Du måste nog leva i en annan värld än vad huset, Flashback och resten av grupperna gör. Har det egentligen funnits ett mer trånande i BBs historia av en kille än vad vi har sett? Nu får vi vara lite ärliga här aina
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Hoppas inte Simon åker ut ikväll för jag tror det kommer bli ganska mycket tråkigare att titta på detta då.
Ingen risk. Han sitter säkrast av alla de nominerade. Nardos tätt efter tyvärr.

#saveKatti
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ingen hatar på Tanja som både är frigjord, snygg och inte är rädd för att visa upp sin kropp.Skillnaden när det kommer till Tess är att hon tidigare moraliserat över andra som visat upp sig (Till Tanja när hon stod topless :Jag skulle inte göra det. Det ska vara ett privilegium att få se mina bröst) och att hon helt plötsligt när hon hänger löst springer runt och börjar hångla, låta folk slicka hennes bröst, visa upp sig hela tiden för röster. Hon gör det utstuderat. Tanja gör det naturligt och inte för att få uppmärksamhet. Där är skillnaden. Ingen hatar Tess för att hon är snygg, utanför att hon har kass personlighet och spelar på sitt utseende hela tiden.

Tess har visat sin röv hela tiden. Om hon sagt det där om sina tuttar så håller jag med om att hon är patetiskt.
2021-03-08, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

bra skrivet och helt rätt det som störde mig var att hon bjöd ut sig som en hora för alla att göra vad dem ville. för snygg det är hon det kan ingen neka till
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Bara jag som tycker att Emelie rent utseendemässigt är snyggast i huset? 🤑
Lätt 👌🏼
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tanja är ju som sagt flower child. Hon tänker inte på morgondagen. Det gillar jag hos henne. Free spirit. Hon hade passat utmärkt i 60-talets hippies i Californien. TV4 vet det naturligtvis för de vill se att någon ligger i TV. Hon är så jävla skön att när Emelie säger åt henne att låta bli AD så gör hon det. Även när hon precis har suttit och blivit våt i trosan tillsammans med Steph över honom. Det gör henne ultra skön.

När BB började så gillade jag faktiskt Peddo. Han var jävligt skön på tävlingen med marshmallows. Och han verkade en cool kid. Tyvärr när han passerade det stadiet så trillar han in på fyllan med sitt förnedringssex snack och därefter med tråna ohälsosamt efter Tess. Hon blev hans ouppnåeliga mål och han trodde att ju tuffare han försökte verka desto mer skulle han vara intressant. Man ser ju igenom sköna sidor av honom ibland. Det är nog bra för honom att AD kom in som visar att man inte behöver vara en kaxig förortsgrabb utan att man kan vara sig själv och chilla mer. Han har förändrats igen. Han skall fortsätta som han gör nu och inte köra stilen som senast med Katti. Vi får se hur han hanterar att sitta löst igen. Det får ut hans sämsta sidor.
Word!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Varför får dom in blandfärs som vissa inte äter.
Nötfärs skulle ju fler äta och då slapp dom laga extra (förutom till vego-judith).
Fast om du syftar på Narcos så har hon tidigare sagt att hon inte gillar någon färs(varken nöt eller fläsk), har för mig att hon tycker det luktar illa. Tror bara att hon äter kyckling ochvfudk om jag inte hör fel. Vem mer än henne äter inte fläsk? Nu måste de ju ändå laga vegetarisk så det ju ingen ytterligare rätt oavsett.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in