Citat:
Ursprungligen postat av
DjPutte
Tanja verkar ta det som bjuds om hon inte får AD kan jag nog säga Grodan, Hon & Tess jagar det som inte går att nå eller holy grail och BB huset nämligen AD....
Jo skulle tro det problemet hon har ju inte gjort ngt med Peddo ännu som trånar efter Tess fortfarande, Komplicerad den där Persiska Prinsen Av rezpekt Pedram....
Tanja är ju som sagt flower child. Hon tänker inte på morgondagen. Det gillar jag hos henne. Free spirit. Hon hade passat utmärkt i 60-talets hippies i Californien. TV4 vet det naturligtvis för de vill se att någon ligger i TV. Hon är så jävla skön att när Emelie säger åt henne att låta bli AD så gör hon det. Även när hon precis har suttit och blivit våt i trosan tillsammans med Steph över honom. Det gör henne ultra skön.
När BB började så gillade jag faktiskt Peddo. Han var jävligt skön på tävlingen med marshmallows. Och han verkade en cool kid. Tyvärr när han passerade det stadiet så trillar han in på fyllan med sitt förnedringssex snack och därefter med tråna ohälsosamt efter Tess. Hon blev hans ouppnåeliga mål och han trodde att ju tuffare han försökte verka desto mer skulle han vara intressant. Man ser ju igenom sköna sidor av honom ibland. Det är nog bra för honom att AD kom in som visar att man inte behöver vara en kaxig förortsgrabb utan att man kan vara sig själv och chilla mer. Han har förändrats igen. Han skall fortsätta som han gör nu och inte köra stilen som senast med Katti. Vi får se hur han hanterar att sitta löst igen. Det får ut hans sämsta sidor.