2021-03-08, 14:35
Medlem
Ridnes avatar
Hahahah älskar Nardos nu.. Hon ser igenom Tess. "Springer runt i underkläder och visar upp sig för Adrian. Det är så genomskinligt.. och hon säger att hon inte är intresserad hahahaha"
2021-03-08, 14:35
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Varför bryr sig Thess om vad för slags tjejer Pedram vill ha?
Hon frågade det helt random

Tess ska inte grina över att folk tror att hon leker med Peddots våldtäktskänslor. Hon har inte sådana samtal med Simon där hon söker bekräftelse på samma sätt. Peddot är alltid på att uppmuntra henne som en cuck där han skämmer ut sig i TV då han är besatt av Tess. Hon vill få den bekräftelsen hon får av Peddot men även från Adrian och då tror jag hon kommer sluta springa efter Adrian.
2021-03-08, 14:36
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
För att hon är intresserad av honom.

Precis och varför då sitta och spela dum när folk undrar? Hon måste ju var helt blåst
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Men han är ju så menlös och lat inte sett han gjort ett skit mer än att gymma, rätta till mössan, ställa frågor och le.
Ja, han är heeeelt beige. Och Nardos är sååå avundsjuk, snackar skit om ALLA tjejjer. Men lindar in avundsjukan i lite beröm så låter det "bättre".
Medlem
Vad tillagar det egentligen? På Lois låter det som att de kokar ihop ett livselixir för evigt liv. Nu pratar han om en riktig bolognese men av vad jag hört så verkar det knappast vara tal om en ”riktig boulognes”.
Medlem
xrlpyts avatar
Joel var faktiskt rolig under förmiddagen när han gick och dagdrömde om Benjamin Ingrosso, att de skulle bli ett par, och Benjamin skulle laga pasta till honom och bada jacuzzi, och allt vad det var. Fan vad kul om BB kunde ordna en videohälsning från honom till Joel..! Och Benjamin är ju en mediahora så han vore nog inte svårövertalad.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Men han är ju så menlös och lat inte sett han gjort ett skit mer än att gymma, rätta till mössan, ställa frågor och le.

Det är inte riktigt det jag snackar om. Det är mer hans sätt att snacka och vad som kommer ur käften. När han säger något så är det genomtänkt. Hans hela approach. Och sedan hans "vackra" utseende. Nu snackar precis Nardos och Joel om liknande sak. Nu är inte det viktigt så viktigt.
2021-03-08, 14:37
Medlem
Citat:
Blev änna orolig dör ett tag, så ovant att ha fel

Ah, det är att ge självkänslan en redig törn.
2021-03-08, 14:37
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Jag tror som jag skrev att Tanja helst skulle vilja bättra på rekordet på 4 män samtidigt.
Jag har inte riktigt fått klart om hon är bi eller inte. Judith är ju riktigt sugen.
Där tror jag AD hade nog lämnat frivilligt
Tanja verkar ta det som bjuds om hon inte får AD kan jag nog säga Grodan, Hon & Tess jagar det som inte går att nå eller holy grail och BB huset nämligen AD....

Jo skulle tro det problemet hon har ju inte gjort ngt med Peddo ännu som trånar efter Tess fortfarande, Komplicerad den där Persiska Prinsen Av rezpekt Pedram....
2021-03-08, 14:40
Medlem
xrlpyts avatar
Oavsett matlag så verkar det alltid sluta med att Luis och Judith tar över..
2021-03-08, 14:40
Medlem
Hoppas Therese åker ut ikväll
2021-03-08, 14:41
Medlem
Jag undrar om Luis har något kryddmått hemma. Det verkar lite som att det minsta måttet han har är en matsked

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in