2021-03-08, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jepp, det är testning. Lite spel för gallerierna misstänker jag dock, om någon verkligen skulle ha Corona så skulle de ju få lägga ner hela programmet.

Hahaha. Sant!
2021-03-08, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Fast tänk dig själv att någon säger så till dig när du står där helt naken, det är otroligt elakt att fälla en sådan kommentar då, nu är Tanja såpass cool o obrydd så henne kan hon inte trycka ner som tur är.

Och om kommentaren var "jag vill inte visa mina bröst för vem som helst de måste förtjäna att få se dem" blir det ju bara ännu mer konstigt, för då förtjänar alla att se dem nu då när hon hänger löst men för en vecka sedan så var det under hennes värdighet att duscha topless? Nej den tjejen har en skev syn på sig själv och andra.

Jag håller med om att hon inte följer det hon tidigare predikade. Men de pratade om nakenhet i TV, det är ganska svårt att uttrycka hur man själv inte skulle vara naken när man står framför någon som är just det. Just där såg jag ingen ond avsikt i det hon sa
2021-03-08, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saassy
Är det bara jag som tror att Adrian egentligen diggar Steff mest av alla tjejer? Tror han gillar hennes personlighet mest. Han pekade på henne också när Lui frågade honom vem han tycker är snyggast. Alla pratar så mycket om Tess och Emelie men tror folk missar att den han faktiskt diggar är Steff men kommer förmodligen inte bli något pga Simon och Steffs grej.
När sa han att hon var snyggast? Har totalt missat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Du har nog ganska rätt här. Det är la antagligen de väljer Tanja att slänga in för hon med stor säkerhet kommer att ligga, helst med några. Hon har lite sköna historier att berätta om typ fyra män som tar sig an henne samtidigt Man undrar när Luis får till det. Tanja hade nog inte bangat bara för sakens natur.

En av få saker som man vill ska hända, men som man aldrig hade klarat av att se
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Ja du persiska mannen åt kvinna Pedram verkar segla i bakvattnet ännu samt han tror Tanja vill ha han då hon vill ha AD, Måste vara jobbigt att inte se signalerna han får Peddo....

Jag tror som jag skrev att Tanja helst skulle vilja bättra på rekordet på 4 män samtidigt.
Jag har inte riktigt fått klart om hon är bi eller inte. Judith är ju riktigt sugen.
Där tror jag AD hade nog lämnat frivilligt
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Det enda bra med Narnia är hennes kropp, som hon är för pryd för att visa. Då måste hon snacka skit om andra tjejer som inte är lika pryda som henne. Och kvinnohatarna på Flashback älskar det.
Lol du inser det inte, men vi är väldigt många brudar, här i tråden. Hatar vi oss själva också?

Nardos säger en del jävligt bra saker och hon kör oavsett om hon vinner popularitet eller inte.
2021-03-08, 14:16
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eljam
En av få saker som man vill ska hända, men som man aldrig hade klarat av att se
2021-03-08, 14:19
Medlem
Dom snålar inte med kryddorna, det är en sak som är säker.
2021-03-08, 14:19
Medlem
aina08s avatar
Härlig köttfärssås dom gör. Större mängd kryddor ån köttfärs.
2021-03-08, 14:20
Medlem
Zingo2s avatar
Luis är grym i köket👍
Bannlyst
Finns inget kvinnohat varken på Flashback lr inom SD, det vi hatar är Vänsterfeminister.
Flashback och SD älskar kvinnor.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Ja, hon har ju Emelie och AD för skånskan och Joel med norrländskan att apa efter. Beror väl på vem/vilka som åker ut och vad för fölk som eventuellt kommer in, hehe.

ja men precis! Det är så jag också tänker, beror på vilka som kommer in o vilka hon hänger med, men just nu är det nog som du säger något lite åt göteborgshållet i dialekten. Och så pratade hon absolut inte förut, innan Tanja kom in. Vi får se vad det blir i slutändan! Kanske blir pannkaka av allting, såsom det blev av harakirikorven Judith gör pannkaka av både dialekter o harakirikorv hahaha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in