2021-03-08, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
hahaha jaa, tänk dig om 60 dagar om hon är kvar, vad har hon för dialekt då månntro? Grövsta norrländskan eller skånskan kanske hahaha

Ja, hon har ju Emelie och AD för skånskan och Joel med norrländskan att apa efter. Beror väl på vem/vilka som åker ut och vad för fölk som eventuellt kommer in, hehe.
2021-03-08, 14:01
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Varför måste man fråga om nån förstår vad man säger i varannan mening?
Om man inte förstår så säger man väl till?

Hon är ghetto bruden så pratar hon ghetto svenska. Hennes ordförråd är väldigt begränsat, oftast upprepar hon andras ord som en papegoja.
2021-03-08, 14:01
Medlem
kermiths avatar
Imorse när man ser alla osminkade så tycker jag att Katti är snyggast av tjejerna
Man skall nog inte säga så men jag undrar hur Tanja platsade i PH? Jag gillar henne och hon är skön. Men utan sminket, vetefan alltså.
Möjligen är också Emelie söt utan sminket.
2021-03-08, 14:03
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Nä, för skulle Jesper gå ut med det så skulle dom få lägga ner hela programmet direkt då även spelbolagen skulle bli tvingade att betala tillbaka folk och avsluta allt samröre med Big Brother.
Tror du inte TV4 tvingat honom att hålla tyst och han har fått skriva under på det?
2021-03-08, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Ah, vet du om det från duschen kom med i något avsnitt? Har helt missat det, men är det sant stärker det bara min tes om henne.

Nej jag tror inte det var med i något avsnitt tyvärr.. Men är hon kvar ikväll kommer man bara få se mer av det beteendet, för det är inte bara en gång hon uttryckt sig på liknande sätt men det här med duschen var jäkligt tydligt tyckte jag, trycka ner andra för att höja sig själv.
2021-03-08, 14:04
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Nä, för skulle Jesper gå ut med det så skulle dom få lägga ner hela programmet direkt då även spelbolagen skulle bli tvingade att betala tillbaka folk och avsluta allt samröre med Big Brother.
Det är precis varför man skriver tvåårskontrakt om tystnadsplikt. En del kräver tre år. Det beror på vilka program det är förstås. Men visst jag förstår vad du säger. De försökte ju övertala New Kid förra året innan hon stack.
2021-03-08, 14:05
Medlem
sättet pedroz snackar på låter så jävla kefft
2021-03-08, 14:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Tror du inte TV4 tvingat honom att hålla tyst och han har fått skriva under på det?

Nej, klart det inte var uppgjort, dom skulle få lägga ner programmet idag om det kom fram.
Tror du Jesper skulle få fängelse om han avslöjade nåt lr?
En del av er är så blåsta.
2021-03-08, 14:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det är precis varför man skriver tvåårskontrakt om tystnadsplikt. En del kräver tre år. Det beror på vilka program det är förstås. Men visst jag förstår vad du säger. De försökte ju övertala New Kid förra året innan hon stack.

Och om man bryter mot det så får man livstids fängelse har jag hört 😂😂😂😂
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:

Javisst. 1 jävla kilo. Helvete vi har Arnold i huset nu också.
Ja du persiska mannen åt kvinna Pedram verkar segla i bakvattnet ännu samt han tror Tanja vill ha han då hon vill ha AD, Måste vara jobbigt att inte se signalerna han får Peddo....
Medlem
Citat:
Imorse när man ser alla osminkade så tycker jag att Katti är snyggast av tjejerna
Man skall nog inte säga så men jag undrar hur Tanja platsade i PH? Jag gillar henne och hon är skön. Men utan sminket, vetefan alltså.
Möjligen är också Emelie söt utan sminket.

Tanja har en bra "snyfthistoria" och är en jävel på att supa – det och hennes klumpighet som leder till bra utfyllnad i TV. Sen har nivån på utseendet hos deltagarna gått ner avsevärt (om det någonsin var högt). Sen är hon en fri själ, att kunna knulla i TV är alltid ett plus om man vill vara med i PH
2021-03-08, 14:07
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Nej, klart det inte var uppgjort, dom skulle få lägga ner programmet idag om det kom fram.
Tror du Jesper skulle få fängelse om han avslöjade nåt lr?
En del av er är så blåsta.
Inte fängelse, men kanske riktigt dryga böter.
Ja finns en del blåsta här, som i övriga samhället tyvärr.☹️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in