2021-03-08, 14:07
Medlem
Är det Coronatestning idag eller varför kallas alla till Annexet?
2021-03-08, 14:08
Medlem
xrlpyts avatar
Nu hörde man Tess berätta om något ex, uppfattade jag det som, hörde bara meningen " ... var jag kk med först" Sen byttes kameran såklart..
Medlem
Skicka in en kille som ser ut som vin diesel eller the rock till Nardos så kommer hon garanterat bli sugen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eljam
Mja, hon sa väl snarare något i stil med: Jag vill inte visa mina bröst för vem som helst, de måste förtjäna att få se dem.

Upplevde inget taskigt i deras dialog, bara två olika synsätt

Fast tänk dig själv att någon säger så till dig när du står där helt naken, det är otroligt elakt att fälla en sådan kommentar då, nu är Tanja såpass cool o obrydd så henne kan hon inte trycka ner som tur är.

Och om kommentaren var "jag vill inte visa mina bröst för vem som helst de måste förtjäna att få se dem" blir det ju bara ännu mer konstigt, för då förtjänar alla att se dem nu då när hon hänger löst men för en vecka sedan så var det under hennes värdighet att duscha topless? Nej den tjejen har en skev syn på sig själv och andra.
Medlem
Kan någon snälla förklara vem denne Jesper är och vad det är för mammagrupp alla pratar om.
2021-03-08, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Oh! I’m intrigued. Ska försöka kika efter det lite extra nu, haha.

Jaa gör det!! Kolla efter små saker som hans blickar när steff kommer in i ett rum eller hur han tittar på henne snabbt i matbordet. En kväll (tror i fredags) sa han till henne i köket vi har inte pratat så mycket men av det jag vet är du snäll. Efter det försökte han starta och fortsätta en konversation de pratade om under middagen samma dag men hon var nog för full och hörde inte och gjorde något annat istället haha så den konversationen startade inte trots att han försökte. Låter kanske galet haha men har sett små saker flera dagar nu. Skriv gärna om du märker något! 😂
2021-03-08, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nu hörde man Tess berätta om något ex, uppfattade jag det som, hörde bara meningen " ... var jag kk med först" Sen byttes kameran såklart..

typiskt bb deltagarna snackar knull

prod: BYT KAMERA FORT
2021-03-08, 14:10
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eljam
Tanja har en bra "snyfthistoria" och är en jävel på att supa – det och hennes klumpighet som leder till bra utfyllnad i TV. Sen har nivån på utseendet hos deltagarna gått ner avsevärt (om det någonsin var högt). Sen är hon en fri själ, att kunna knulla i TV är alltid ett plus om man vill vara med i PH

Du har nog ganska rätt här. Det är la antagligen de väljer Tanja att slänga in för hon med stor säkerhet kommer att ligga, helst med några. Hon har lite sköna historier att berätta om typ fyra män som tar sig an henne samtidigt Man undrar när Luis får till det. Tanja hade nog inte bangat bara för sakens natur.
Medlem
Citat:

varje måndag
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Jepp, det är testning. Lite spel för gallerierna misstänker jag dock, om någon verkligen skulle ha Corona så skulle de ju få lägga ner hela programmet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Fast tänk dig själv att någon säger så till dig när du står där helt naken, det är otroligt elakt att fälla en sådan kommentar då, nu är Tanja såpass cool o obrydd så henne kan hon inte trycka ner som tur är.

Och om kommentaren var "jag vill inte visa mina bröst för vem som helst de måste förtjäna att få se dem" blir det ju bara ännu mer konstigt, för då förtjänar alla att se dem nu då när hon hänger löst men för en vecka sedan så var det under hennes värdighet att duscha topless? Nej den tjejen har en skev syn på sig själv och andra.

Fnissade till.
2021-03-08, 14:11
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Och om man bryter mot det så får man livstids fängelse har jag hört 😂😂😂😂

Rikers Island minst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto