Citat:
Ursprungligen postat av
Tjejenduvillha
Sluta snacka skit. Nardos hyllade Tanja för att hon visar sin kropp men påpekade även att Tanja gjort det sedan dag 1 och det inte blir samma påklistrade grej som när Therese slänger av sig kläderna när hon hänger löst men innan dess har varit i nivå med Nardos prydhet.
NOTERA DETTA: När Tanja stod och duschade naken förra helgen så sa Therese att "jag skulle aldrig visa mina bröst, det är under min värdighet" något i den stilen, sedan kom hon på att det lät ju taskigt mot Tanja som stod där o duschade naken så hon sa "men det är jag som tänker så, jag menade inget illa mot dig". Det är fan defintitionen av att trashtalka ner andra tjejer och "vara lite bättre", inte första gången hon fäller en giftig kommentar för att sänka en annan tjej. Och att hon nu slänger kläderna trots att hon för en vecka tyckte det var mer eller mindre "billigt" att göra så säger mer om henne än om andra. Sådana tjejer är toxiska.
Mja, hon sa väl snarare något i stil med: Jag vill inte visa mina bröst för vem som helst, de måste förtjäna att få se dem.
Upplevde inget taskigt i deras dialog, bara två olika synsätt