2021-03-08, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
han pekade ju dock dagarna innan att tess och emelie var snyggast så jag skulle inte lägga så ycket vikt vid ett pek

Ja men det var under första dagarna. Tror han fått upp ögonen för Steffi med tiden. Nardos är den enda i huset (som jag hört) som också ”observerat” detta konstigt nog.
2021-03-08, 13:54
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
haha såg du hur Peddo skulle spänna sig med 1kg vikter med dem tunna bönstjälkarna han hade, Började skratta åt synen och Tess vill ha AD men han ointresserad so far.....

Javisst. 1 jävla kilo. Helvete vi har Arnold i huset nu också.
2021-03-08, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Sluta snacka skit. Nardos hyllade Tanja för att hon visar sin kropp men påpekade även att Tanja gjort det sedan dag 1 och det inte blir samma påklistrade grej som när Therese slänger av sig kläderna när hon hänger löst men innan dess har varit i nivå med Nardos prydhet.

NOTERA DETTA: När Tanja stod och duschade naken förra helgen så sa Therese att "jag skulle aldrig visa mina bröst, det är under min värdighet" något i den stilen, sedan kom hon på att det lät ju taskigt mot Tanja som stod där o duschade naken så hon sa "men det är jag som tänker så, jag menade inget illa mot dig". Det är fan defintitionen av att trashtalka ner andra tjejer och "vara lite bättre", inte första gången hon fäller en giftig kommentar för att sänka en annan tjej. Och att hon nu slänger kläderna trots att hon för en vecka tyckte det var mer eller mindre "billigt" att göra så säger mer om henne än om andra. Sådana tjejer är toxiska.

Ah, vet du om det från duschen kom med i något avsnitt? Har helt missat det, men är det sant stärker det bara min tes om henne.
2021-03-08, 13:55
Medlem
Kanske har diskuterats tidigare men tror ni verkligen att produktionen pratat med Judith om hennes beteende i lördags kväll? Känns inte som att hon fått em tillsägelse då hon verkar vara på så gott humör. Under gårdagen lär det inte hänt för då skröt hon hela dagen om hur urspårad hon var.
2021-03-08, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saassy
Ja men det var under första dagarna. Tror han fått upp ögonen för Steffi med tiden. Nardos är den enda i huset (som jag hört) som också ”observerat” detta konstigt nog.

Oh! I’m intrigued. Ska försöka kika efter det lite extra nu, haha.
2021-03-08, 13:56
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Dom i mammagruppen är så blåsta, dom tror Jesper lämnade big Brother frivilligt förra veckan.
Vem är tönten Patrik som driver skiten, han måste ha noll liv, jävla psykfall.
Det är inte så blåst. Vi ligger rätt nära sanningen där.
2021-03-08, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Sluta snacka skit. Nardos hyllade Tanja för att hon visar sin kropp men påpekade även att Tanja gjort det sedan dag 1 och det inte blir samma påklistrade grej som när Therese slänger av sig kläderna när hon hänger löst men innan dess har varit i nivå med Nardos prydhet.

NOTERA DETTA: När Tanja stod och duschade naken förra helgen så sa Therese att "jag skulle aldrig visa mina bröst, det är under min värdighet" något i den stilen, sedan kom hon på att det lät ju taskigt mot Tanja som stod där o duschade naken så hon sa "men det är jag som tänker så, jag menade inget illa mot dig". Det är fan defintitionen av att trashtalka ner andra tjejer och "vara lite bättre", inte första gången hon fäller en giftig kommentar för att sänka en annan tjej. Och att hon nu slänger kläderna trots att hon för en vecka tyckte det var mer eller mindre "billigt" att göra så säger mer om henne än om andra. Sådana tjejer är toxiska.

Mja, hon sa väl snarare något i stil med: Jag vill inte visa mina bröst för vem som helst, de måste förtjäna att få se dem.

Upplevde inget taskigt i deras dialog, bara två olika synsätt
2021-03-08, 13:57
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hon är klart den sötaste/snyggaste tjejen i huset.
Jepp, tycker hennes kropp är snyggast också. Inte lika utstuderad och trimmad som Tess, men mer muskulös än t ex Tanja ..
2021-03-08, 13:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det är inte så blåst. Vi ligger rätt nära sanningen där.

Nä, för skulle Jesper gå ut med det så skulle dom få lägga ner hela programmet direkt då även spelbolagen skulle bli tvingade att betala tillbaka folk och avsluta allt samröre med Big Brother.
2021-03-08, 13:59
Medlem
nej pedroz du har aldrig gymmat utanför huset
2021-03-08, 14:00
Medlem
xrlpyts avatar
Adrian till Pedram: - Gymmade du innan?

HAHAHAHAHA. Rimlig fråga..
2021-03-08, 14:00
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Dom i mammagruppen är så blåsta, dom tror Jesper lämnade big Brother frivilligt förra veckan.
Vem är tönten Patrik som driver skiten, han måste ha noll liv, jävla psykfall.
Då är jag och fler med mig här också blåsta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in