Citat:
Ursprungligen postat av
DjPutte
Tyvärr så har du rätt i att AD hade fungerat i förra årets BB men i detta hus nej han är helt fel figur, Sett till hur han fungerar så hade han och Sami fungerat som klockan!
Men nu har svårt att bestämma mig är AD gay eller bara generad då sex och annat kommer på tal, För då ÄR han helt obekväm i situationen och ja man ser han söker sig till Katti & Loui mer och mer och då jeppe var i huset hade han en på samma nivå!
Undrar hur länge AD pallar med huset eg.....
Han har ju nästan helt dragit till Katti och Luis nu. Vafan om han är intresserad av någon av tjejerna där inne, tror inte han är gay, men känner nog att han kanske inte är riktigt på av någon. Det är nästan som Katti sade till honom att om han var 20 år äldre så skulle hon klistra på honom. Han är 30. Inte 20. Det är väldigt ofta stor skillnad på det spannet. Vid den åldern kräver man inte heller behovet att synas eller höras längre. Dessutom är han laidback. Jag tror han vill åt millen, helt enkelt, några vänner är han inte riktigt ute efter. Det finns dock en risk att han kan trilla dit med Tess. Jag har nog sällan sett en brutta bjuda ut sig så som hon har gjort sedan han kom in
Hoppas hon får åka ikväll annars är risken stor.