2021-03-08, 13:39
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Tyvärr så har du rätt i att AD hade fungerat i förra årets BB men i detta hus nej han är helt fel figur, Sett till hur han fungerar så hade han och Sami fungerat som klockan!

Men nu har svårt att bestämma mig är AD gay eller bara generad då sex och annat kommer på tal, För då ÄR han helt obekväm i situationen och ja man ser han söker sig till Katti & Loui mer och mer och då jeppe var i huset hade han en på samma nivå!

Undrar hur länge AD pallar med huset eg.....

Han har ju nästan helt dragit till Katti och Luis nu. Vafan om han är intresserad av någon av tjejerna där inne, tror inte han är gay, men känner nog att han kanske inte är riktigt på av någon. Det är nästan som Katti sade till honom att om han var 20 år äldre så skulle hon klistra på honom. Han är 30. Inte 20. Det är väldigt ofta stor skillnad på det spannet. Vid den åldern kräver man inte heller behovet att synas eller höras längre. Dessutom är han laidback. Jag tror han vill åt millen, helt enkelt, några vänner är han inte riktigt ute efter. Det finns dock en risk att han kan trilla dit med Tess. Jag har nog sällan sett en brutta bjuda ut sig så som hon har gjort sedan han kom in
Hoppas hon får åka ikväll annars är risken stor.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tror det är en felanalys. Tess har alltid gillat att visa upp sin kropp, det är rätt tydligt med hennes supertajta jeans och åtsmitande toppar. Hon har bara vridit upp nivån ett par snäpp, och plötsligt är alla chockade över NYA Tess..

Men ja, absolut, det säger jag ingenting om. Menar mest att det är lite uppseendeväckande och genant då det verkar som att det är en del av hennes strategi att visa nya sidor av sig själv.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Du glömde nog ett du i inlägget. Nä ingen av de som säger så är efterbliven. Varför skulle de vara det?

Varför måste man fråga om nån förstår vad man säger i varannan mening?
Om man inte förstår så säger man väl till?
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
*Med Simons sångstuk* Nardos-ärbäst-och-du-ärenhater-du-borde-sticka-sätt-dig-på-den-härochrotera 🖕🏻

Nardos fattar läget.

Det enda bra med Narnia är hennes kropp, som hon är för pryd för att visa. Då måste hon snacka skit om andra tjejer som inte är lika pryda som henne. Och kvinnohatarna på Flashback älskar det.
2021-03-08, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Nardos har läst av Therese som en öppen bok.

Btw någon som vet hur man fixar en signatur här under sin text? Hittar inte under inställningar?
Tänkte lägga ett Nardos-citat där.

Kontrollpanel > Redigera signatur
2021-03-08, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Konstruktiv kritik: Om Nardos bara skulle ersätta "Förschtååruu??!" med exempelvis

"Hänger du med på hur jag menar?"
"Eller vad tror du?"
"Vad tänker du?"

Bara någonting som är synonymt med försctåruu så skulle hon låta mycket mindre arrogant och haft ett lite behagligare vokabulär.

Haha, ja! Och här kommer den underbara klassfrågan in i ekvationen.
2021-03-08, 13:41
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Dock var texten uppdelad, tolkningen var att första delen var referensen, man vet inte var referensen slutar när du skriver som du gör.

Det går absolut att vara tydligare än du var där. Sluta lek förvånad att någon misstolkar dig när du är otydlig.
Jag ÄR förvånad.
2021-03-08, 13:41
Medlem
Är det bara jag som tror att Adrian egentligen diggar Steff mest av alla tjejer? Tror han gillar hennes personlighet mest. Han pekade på henne också när Lui frågade honom vem han tycker är snyggast. Alla pratar så mycket om Tess och Emelie men tror folk missar att den han faktiskt diggar är Steff men kommer förmodligen inte bli något pga Simon och Steffs grej.
2021-03-08, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Ja det blir bara mer o mer...Men det är ett väldigt osäkerhetstecken och ett sätt att försöka anpassa sig (härma andra) för att göra sig mer omtyckt...Men för oss som ser det utifrån blir det ju bara ganska tragikomiskt att bevittna, haha...

Visst är det så. Jag som börjat störa mig mer och mer på henne allmänt blir nu OERHÖRT irriterad även på dialektschizofrenin.
Medlem
xrlpyts avatar
Vad söt Emelie är i tiaran.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
varför är bb så jävla rädda att visa gymmet för eller är dem bara allmänt efterblivna
Efter gårdagens träningspass som påminde väldigt mycket om en bögporrfilm så förstår jag om de vill begränsa filmandet därifrån. Till och med Lois insåg hur fan det såg ut när Pedros dativ hans knä och guppade med Adrian lutandes över dem båda.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Ja det blir bara mer o mer...Men det är ett väldigt osäkerhetstecken och ett sätt att försöka anpassa sig (härma andra) för att göra sig mer omtyckt...Men för oss som ser det utifrån blir det ju bara ganska tragikomiskt att bevittna, haha...

Visst är det så. Jag som börjat störa mig mer och mer på henne allmänt blir nu OERHÖRT irriterad på dialektschizofrenin.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in