2021-03-08, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saassy
Är det bara jag som tror att Adrian egentligen diggar Steff mest av alla tjejer? Tror han gillar hennes personlighet mest. Han pekade på henne också när Lui frågade honom vem han tycker är snyggast. Alla pratar så mycket om Tess och Emelie men tror folk missar att den han faktiskt diggar är Steff men kommer förmodligen inte bli något pga Simon och Steffs grej.

han pekade ju dock dagarna innan att tess och emelie var snyggast så jag skulle inte lägga så ycket vikt vid ett pek
Medlem
Citat:
Är det bara jag som tror att Adrian egentligen diggar Steff mest av alla tjejer? Tror han gillar hennes personlighet mest. Han pekade på henne också när Lui frågade honom vem han tycker är snyggast. Alla pratar så mycket om Tess och Emelie men tror folk missar att den han faktiskt diggar är Steff men kommer förmodligen inte bli något pga Simon och Steffs grej.

När hände det? Måste ha missat den omgången av ”pekleken”.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Han har ju nästan helt dragit till Katti och Luis nu. Vafan om han är intresserad av någon av tjejerna där inne, tror inte han är gay, men känner nog att han kanske inte är riktigt på av någon. Det är nästan som Katti sade till honom att om han var 20 år äldre så skulle hon klistra på honom. Han är 30. Inte 20. Det är väldigt ofta stor skillnad på det spannet. Vid den åldern kräver man inte heller behovet att synas eller höras längre. Dessutom är han laidback. Jag tror han vill åt millen, helt enkelt, några vänner är han inte riktigt ute efter. Det finns dock en risk att han kan trilla dit med Tess. Jag har nog sällan sett en brutta bjuda ut sig så som hon har gjort sedan han kom in
Hoppas hon får åka ikväll annars är risken stor.
AD har ju Tess i Friend zone nu om du inte glömt bort det Grodan, Han har genomskådat henne till 100% säkerhet att det är bara det yttre hon lever på och inget annat!

AD känner nog mer samhörighet till Loui & Katti på det mentala planet helt enkelt då han anser att han får mer ut av dem är övriga i huset, Sedan om han lyckas smälta in vete sjutton Grodan men ngt är vaj med AD helt klart!
2021-03-08, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Men ja, absolut, det säger jag ingenting om. Menar mest att det är lite uppseendeväckande och genant då det verkar som att det är en del av hennes strategi att visa nya sidor av sig själv.

Jo, men fick hon inte en fråga från tittarna om varför hon varit så ensidig, eller något liknande? Jag vill få för mig att det är därför hon försöker forcera ut sina andra sidor just nu. Självklart för att inte bli utröstad, det handlar ju ändå om en mille.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Efter gårdagens träningspass som påminde väldigt mycket om en bögporrfilm så förstår jag om de vill begränsa filmandet därifrån. Till och med Lois insåg hur fan det såg ut när Pedros dativ hans knä och guppade med Adrian lutandes över dem båda.

nu har dem dock varit huset runt 2 gånger men ännu inget gym
Medlem
kermiths avatar
Citat:

Jag har också sett det lite grann men han avslöjar aldrig något. Det är ingen nackdel att hon tycker att "han är vacker" heller. Frågan är dock om tjejer tänder på "vackra killar" eller lite mer ruffa.
2021-03-08, 13:46
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Det har jag inte tänkt på. Minns bara att Adrian pekade på Emelie och Tess i polen vid samma fråga (Steff var med).
2021-03-08, 13:46
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Varför måste man fråga om nån förstår vad man säger i varannan mening?
Om man inte förstår så säger man väl till?
Helt rätt, men det finns vissa sådana uttryck. Fråga mig inte varför det är så, för det vet jag inte.
Förstår du?😀
2021-03-08, 13:47
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag ÄR förvånad.

Då kan du sitta ensam i ditt hörn och fortsätta vara förvånad - kombinera det med lite skam. Fortsätt gärna så resten av dagen.
2021-03-08, 13:48
Medlem
xrlpyts avatar
Oooh, hej Steffi..!

https://ibb.co/b3wjRLq
2021-03-08, 13:48
Medlem
Lobbaaans avatar
Ser att Judith THE lesbian predator får jäkligt mycket ris på big brothers Instagram. Det gillar vi
2021-03-08, 13:49
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Då kan du sitta ensam i ditt hörn och fortsätta vara förvånad - kombinera det med lite skam. Fortsätt gärna så resten av dagen.
Inte mitt problem att du inte kan läsa..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in