2021-03-08, 13:26
Medlem
jääääklar vad Judith bytt dialekt sista tiden..Jag vet att det är ett tecken på osäkerhet och ett sätt att försöka anpassa sig... Svårt att placera vad det är för dialekt hon försöker prata nu dock, en blandning mellan Tanja (hennes största idol) och Luis? Eller?
Senast redigerad av Tjejenduvillha 2021-03-08 kl. 13:31.
2021-03-08, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Ja, svarta amerikaner

Ja, så kanske det mestadels är. Menade bara att det inte ska tolkas bokstavligt, kan dock också störa mig enormt och känner jag mig själv rätt hade jag nog till slut brustit ut i ”MEN JA TROR DU JAG ÄR DUM ELLER” efter att ha behövt lyssna på någon av hennes längre utläggningar.
2021-03-08, 13:27
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jag tolkade det mer som att det vore en annan sak om hon hade varit så som hon är nu från början, är så extremt tydligt nu att hon plötsligt blivit som förbytt.

Jag tror det är en felanalys. Tess har alltid gillat att visa upp sin kropp, det är rätt tydligt med hennes supertajta jeans och åtsmitande toppar. Hon har bara vridit upp nivån ett par snäpp, och plötsligt är alla chockade över NYA Tess..
2021-03-08, 13:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Men om man måste förklara för henne som du säger, så är det ju bevisligen lite språkproblem där.
Nej, hon är korkad, har själv dejtat en tjej från Eritrea och hon var som Nardos.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Är Nardos alla vänner efterblivna eftersom hon måste säga ”förstår du” i varannan mening?
Alla dom som säger sig gilla Nardos skulle inte stå ut en dag med henne, förstår du, förstår du, förstår du..
Min farsa och många andra jag känner, säger så.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Min Putte Godmorgon,
Jag börjar tro att han inte kan ha en konversation med någon där inne utom med Luis & Katti. Han hängde ju med Jeppe innan han fick åka. Det är ju inte så konstigt då Jeppe var 42. Det blir ju ett mörker för honom om Katti eller Luis åker. Han har mindre folk att snack med om mer än kuk, fitta, spottloskor i halsar, lebbans problem, bajs. De borde ju inte slängt in en 30-åring som har lite bakom pannbenet. Det måste in en mycket yngre människa som älskar att snurra flasor och snacka förnedringssex. AD hade passat mycket bättre förra året. I år gäller mer tonårssex. Och hur många fingrar man har stoppat i bajan.
Tyvärr så har du rätt i att AD hade fungerat i förra årets BB men i detta hus nej han är helt fel figur, Sett till hur han fungerar så hade han och Sami fungerat som klockan!

Men nu har svårt att bestämma mig är AD gay eller bara generad då sex och annat kommer på tal, För då ÄR han helt obekväm i situationen och ja man ser han söker sig till Katti & Loui mer och mer och då jeppe var i huset hade han en på samma nivå!

Undrar hur länge AD pallar med huset eg.....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
jääääklar vad Judith bytt dialekt sista tiden..Jag vet att det är ett tecken på osäkerhet och ett sätt att försöka anpassa sig... Svårt att placera vad det är för dialekt hon försöker prata nu dock, en bladning mellan Tanja (hennes största idol) och Luis? Eller?

Alltså ja! Reagerade redan förra veckan, och nu är det ännu mer och ännu värre skulle jag säga, hehe. Någon form av göteborska är det.
2021-03-08, 13:29
Medlem
varför är bb så jävla rädda att visa gymmet för eller är dem bara allmänt efterblivna
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tror inte heller han är bög. Jag såg en absurd kommentar tidigare som gick ut på att han hatar bögar för att han inte ville hångla med Pontus, och de som hatar bögar är ofta smygbögar själva ...

Här kan vi snacka om att du har ett gravt fel i din åsikt. Är det "fakta" du presenterar, kom då också med en källa på forskning i ämnet i så fall. Jag hävdar att du har helt fel i din efterblivna "analys".

Propagandaspridare...
Medlem
Anonym396s avatar
Jag tror Luis åker idag och att TV4 vill att det blir så. Det är tråkiga snubbar med i år och om han åker så tror jag att det finns 5 män och 7 kvinnor kvar i huset och då har BB möjligheten att ta in 2 snubbar som förändrar hela gruppen.

Hoppas bara de inte skickar in några hobbyblattar likt Adrian som uppmuntrar Peddot.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det har ingenting med smarthet att göra, det handlar om åsikter. Det är helt okej att dela åsikt med Nardos..
Är väl smart att ha genomskådat Tess fullständig, eller är det bara en åsikt?
2021-03-08, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Många amerikaner med högre utbildning brukar använda "do you follow" i en konversation.

Ah, ja! Samma princip.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in