Citat:
Ursprungligen postat av
kermith
Min Putte Godmorgon,
Jag börjar tro att han inte kan ha en konversation med någon där inne utom med Luis & Katti. Han hängde ju med Jeppe innan han fick åka. Det är ju inte så konstigt då Jeppe var 42. Det blir ju ett mörker för honom om Katti eller Luis åker. Han har mindre folk att snack med om mer än kuk, fitta, spottloskor i halsar, lebbans problem, bajs. De borde ju inte slängt in en 30-åring som har lite bakom pannbenet. Det måste in en mycket yngre människa som älskar att snurra flasor och snacka förnedringssex. AD hade passat mycket bättre förra året. I år gäller mer tonårssex. Och hur många fingrar man har stoppat i bajan.

Tyvärr så har du rätt i att AD hade fungerat i förra årets BB men i detta hus nej han är helt fel figur, Sett till hur han fungerar så hade han och Sami fungerat som klockan!
Men nu har svårt att bestämma mig är AD gay eller bara generad då sex och annat kommer på tal, För då ÄR han helt obekväm i situationen och ja man ser han söker sig till Katti & Loui mer och mer och då jeppe var i huset hade han en på samma nivå!
Undrar hur länge AD pallar med huset eg.....