2021-03-08, 13:18
Medlem
Anonym396s avatar
Jag tror inte Mössan är bög. Han är bara en lugn snubbe med många alternativ i huset och utanför. Hans familj tittar säkert på detta. Jag tror inte han vill hålla på med första brud som kastar sig över honom vilket är Tess och så kanske han börjar gilla någon annan tjej i huset senare. Han kanske kommer få stanna i huset flera månader.
2021-03-08, 13:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Är väl lite som amerikaner som på samma sätt använder ”you know what I mean” eller ”you hear what i’m sayin’”.
Ja, svarta amerikaner
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Är väl lite som amerikaner som på samma sätt använder ”you know what I mean” eller ”you hear what i’m sayin’”.

Jag tror också att det kommer från amerikanskan. De pratar så där borta och nu har vi importerat det hit.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Måste bara säga att Nardos visar sig vara riktigt resonabel och klok i hur hon beskriver Tess nu för emelie. Trots att hon pratar om henne i tredjeperson så är hon fortfrande snäll mot henne men samtidigt ger logisk och resonabel kritik. "Jag vet att hon är smart. Hon har en bra perosnlighet. Jag förstår inte varför hon beter sig på det sättet. det är så onödigt. det ska komma av sig själv"
Hon säger ju dock emot sig själv i var och varannan mening. "Alla får visa upp sin kropp om de vill, man ska vara stolt kvinna, men inte på DET HÄR sättet, eller DET DÄR, inte som Tess gör..."

Själv har ju Nardos beskrivit hur hon twerkar på klubbar, det är tydligen helt okej, bara man inte gör det på tv..
2021-03-08, 13:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Hennes svaga svenska får henne att framstå dum, men det tror jag inte hon är.

Har du ens sett när hon ska tävla, man måste förklara allt 10 gånger för hon ska fatta, inget fel på hennes svenska.
2021-03-08, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hon säger ju dock emot sig själv i var och varannan mening. "Alla får visa upp sin kropp om de vill, man ska vara stolt kvinna, men inte på DET HÄR sättet, eller DET DÄR, inte som Tess gör..."

Själv har ju Nardos beskrivit hur hon twerkar på klubbar, det är tydligen helt okej, bara man inte gör det på tv..

Jag tolkade det mer som att det vore en annan sak om hon hade varit så som hon är nu från början, är så extremt tydligt nu att hon plötsligt blivit som förbytt.
2021-03-08, 13:22
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
God Morgon Grodan....
Ja du sneseglarna ser lite fen för Angel face är den Tess vill ha MEN hon kommer inte åt han, Man börjar tro han är GAY Angel Face för han visar inget intresse för ngn av tjejerna i huset utan han håller dem utanför sin parameter zon!

Min Putte Godmorgon,
Jag börjar tro att han inte kan ha en konversation med någon där inne utom med Luis & Katti. Han hängde ju med Jeppe innan han fick åka. Det är ju inte så konstigt då Jeppe var 42. Det blir ju ett mörker för honom om Katti eller Luis åker. Han har mindre folk att snack med om mer än kuk, fitta, spottloskor i halsar, lebbans problem, bajs. De borde ju inte slängt in en 30-åring som har lite bakom pannbenet. Det måste in en mycket yngre människa som älskar att snurra flasor och snacka förnedringssex. AD hade passat mycket bättre förra året. I år gäller mer tonårssex. Och hur många fingrar man har stoppat i bajan.
2021-03-08, 13:22
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Har du ens sett när hon ska tävla, man måste förklara allt 10 gånger för hon ska fatta, inget fel på hennes svenska.

Men om man måste förklara för henne som du säger, så är det ju bevisligen lite språkproblem där.
2021-03-08, 13:23
Medlem
SphincterAnis avatar
Nardos har läst av Therese som en öppen bok.

Btw någon som vet hur man fixar en signatur här under sin text? Hittar inte under inställningar?
Tänkte lägga ett Nardos-citat där.
Senast redigerad av SphincterAni 2021-03-08 kl. 13:26.
2021-03-08, 13:24
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Många amerikaner med högre utbildning brukar använda "do you follow" i en konversation.
2021-03-08, 13:24
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag tror inte Mössan är bög. Han är bara en lugn snubbe med många alternativ i huset och utanför. Hans familj tittar säkert på detta. Jag tror inte han vill hålla på med första brud som kastar sig över honom vilket är Tess och så kanske han börjar gilla någon annan tjej i huset senare. Han kanske kommer få stanna i huset flera månader.

Jag tror inte heller han är bög. Jag såg en absurd kommentar tidigare som gick ut på att han hatar bögar för att han inte ville hångla med Pontus, och de som hatar bögar är ofta smygbögar själva ...
2021-03-08, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt

Hon twerkade igårkväll, på TV. Det hon menar är att det är ok att vara lättklädd och bete sig på ett visst sätt men inte för en killes skull. Inte så som tess gjorde i förmiddags. Hade morgonrocken öppen och satte sig mellan pedram och simon och framför adrian med sina trosor och BH upp i vädret. Hade hon gjort det bara för att det är sån hon är eller för att hon helt enkelt inte tycker det är en big deal osv. så menar nardos att det är ok. Men inte i tess fall där hon gör det för att få tittarröster och förföra killarna. Tess har aldrig gjort liknande de tidigare veckorna och därför blir det så skevt när hon gör det nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in